Nou mag toch hopen dat als je de 2e keer had betaald je dat geld wel terug hebt gekregen?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:06 schreef AssyriskaFF het volgende:
Ik heb gelukkig nzbs.org, maar ik heb laatst nog een email gekregen voor de betaling. Niet dat ik nou armer wordt van 5 euro, maar dat had ie wel ff mogen mailen ofzo.
Samequote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:13 schreef Fendy het volgende:
Hmz...ik stond net op het punt om de 2e keer te doneren. Goed dat ik hier even kijk
Omdat v/d week op je forum stond dat je die avond zou kijken of er nog gedoneerd was en anders stekker eruit.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:03 schreef Armageddon het volgende:
Waar komen de verhalen vandaan dat ik gestopt ben? We hebben een ongelukje gehad met de server. Ben hem op het moment opnieuw aan het installeren. Eind van de dag zijn we weer terug.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Invites kan iedereen krijgen, de kick voor gratis leden daarna ook
Voor niets gaat de zon op vriend.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:33 schreef MacorgaZ het volgende:
Invites kan iedereen krijgen, de kick voor gratis leden daarna ook
Geweldig... dan hoop ik dat dit je laatste spam berichtje op Fok is geweest en dat je weer fijn verder gaat ouwenelen met je verplicht betaalde klantjes op je eigen forum?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor de wat mindere communicatie. Het was zo dat ik 80+ mensen ging mailen maar daar was Gmail het niet mee eens. Die ziet dat als spammen.
Ik heb dus speciaal een domein aangemaakt om de donateurs te voorzien van informatie en op de achtergrond was ik bezig om alles te herstellen.
We zijn er weer nu en dat is het belangrijkste!
Sunny Usenetquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:51 schreef J83 het volgende:
Zit nu een aantal dagen Extreme Usenet te testen (maandabonnement) maar dat gaat toch niet best. Heb alleen de eerste dag de maximale snelheid gehaald van +/- 4500 kb/s maar zit nu constant rond de 3000.
Blijf dus op zoek naar een nieuwe provider, welke is nu eigenlijk het best?
Again...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 00:53 schreef Armageddon het volgende:
Ik wil even mijn excuses aanbieden voor de wat mindere communicatie. Het was zo dat ik 80+ mensen ging mailen maar daar was Gmail het niet mee eens. Die ziet dat als spammen.
Ik heb dus speciaal een domein aangemaakt om de donateurs te voorzien van informatie en op de achtergrond was ik bezig om alles te herstellen.
We zijn er weer nu en dat is het belangrijkste!
Verplicht?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:03 schreef KillerBee4ever het volgende:
[..]
Geweldig... dan hoop ik dat dit je laatste spam berichtje op Fok is geweest en dat je weer fijn verder gaat ouwenelen met je verplicht betaalde klantjes op je eigen forum?
Want we zitten hier op Fok, voor zover je je hier nog niet bewust van was...
Helemaal prima!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:53 schreef byah het volgende:
[..]
Again...
Anyway, ik heb inmiddels gratis alternatieven gevonden, succes met je site.
Adres is dan http://mega.orangered.me of http://mega.orangered.me:5000quote:NEW TorrentShack provider
NEW HDBits provider
FIX Minifier now also working properly on Windows
FIX Updater not running as a cronjob
FIX Send user-agent to fix TorrentLeech/IPTorrents
EXT Optimized UI for touch enabled devices
EXT Use new CP API domain
EXT PTP added extra options for better results
Screenshots zijn hier te vinden:quote:XDM: eXtendable Download Manager. Plugin based media collection manager.
It is a python based program that provides a web interface, much like sickbeard and couchpotato. XDM is meant to be highly extendable and configurable. It is NOT specialized in Movies or Games ... it has NO specialization.
It can be extended to work for Movies and Games and Music and what ever you desire.
In fact Movies, Games and Music is there already. So are a few other plugins like a Boxcar Notifier, a Trakt.tv watchlist MediaAdder or Sabnzbd Downloader. It can update if you run from a git install or the Mac binary. Plugins are downloadable and updateable separately from repositories.
I am posting this because i am at a point where i need inspiration and bug reports.
.quote:Download (Mac OSX) and Screenshots can be found here http://xdm.lad1337.de[2]
Source version: https://github.com/lad1337/XDM[3] (you just need a python 2.6 or higher)
Documentation (work in progress) https://xdm.readthedocs.org/en/latest/index.html[4]
Looks good!quote:Op vrijdag 7 juni 2013 13:54 schreef MineraalWater het volgende:
Weer wat nieuws:
[..]
Screenshots zijn hier te vinden:
http://imgur.com/a/erPaM
Download links:
[..]
.
TV shows werken nog niet maar daar wilt hij binnekort aan beginnen.
Helaas alleen nog maar MacOSX zo als ik het kan zien
Pas ook al een:quote:You're on an "old" version, please update and get some important fixes. If you've just updated: you're looking fine today, new haircut?
EDIT: en hoe gaan jullie om met extra video-bestanden die SickBeard/XBMC niet kent?quote:
Spotnet eraf gegooid en werkt niet meer als voorheen .quote:Op zaterdag 8 juni 2013 15:01 schreef abruzzese het volgende:
Spotnet werkte bij mij altijd heel goed .
Maar veel spots worden toch gelinkt met bv SABnzbd en zo kun je downloaden.
Nu werkt Spotnet helemaal niet meer en heb hem ook al opnieuw gëinstalleerd maar helaas .
Maar als ik download met bv NZB index.com dan download deze weer wel met SAB nzbd .
Is het misschien bekend dat het programma Spotnet problemen heeft ???
quote:
quote:
spot litequote:Op zaterdag 8 juni 2013 17:18 schreef abruzzese het volgende:
[..]
Spotnet eraf gegooid en werkt niet meer als voorheen .
Alles op te vinden maar rommelig, noem jij dan eens een goed alternatief?quote:Op zondag 9 juni 2013 12:42 schreef Rainesz het volgende:
[..]
[..]![]()
![]()
Als je dat een goede standaard vind, sorry...Nee.
Iets meer forum based sites zijn een stuk vriendelijker dan dat hele FTD geneuzel.quote:Op zondag 9 juni 2013 12:54 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Alles op te vinden maar rommelig, noem jij dan eens een goed alternatief?
quote:Op zondag 9 juni 2013 13:20 schreef µ het volgende:
Ik heb zelf altijd een hekel gehad aan die FTD-achtige apps/sites. Snal niet wat er handig aan is... Het lijkt allemaal bijeengeraapte troep...
quote:It is an all-in-one usenet app designed to let you manage Sickbeard and Sabnzb installations remotely. It has some cool features, such as being able to 'pin' items offline to your device, so you can actually view the content while on the move.
Ja helaas inderdaad, Hij gaat er wel support voor geven zegt hij. Hij werkt iig goed op linuxquote:Op zaterdag 8 juni 2013 10:24 schreef Beach het volgende:
Jammer dat bijna niemand osx gebruikt.
Wachten op de win versie dan maar.
Ik heb veel goede dingen over sunnyusenet gehoord.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Binnenkort gaat mijn ziggo abonnement naar 150 mbit/s, maar om deze snelheid te halen met usenet zou ik bij mijn usenetprovider 10 euro p/m moeten gaan betalen. En het lijkt mij dat daar wel goedkopere opties voor zijn, of heb ik het fout?
Kan iemand wat aanbevelingen doen?
quote:Op maandag 10 juni 2013 09:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Binnenkort gaat mijn ziggo abonnement naar 150 mbit/s, maar om deze snelheid te halen met usenet zou ik bij mijn usenetprovider 10 euro p/m moeten gaan betalen. En het lijkt mij dat daar wel goedkopere opties voor zijn, of heb ik het fout?
Hier helemaal mee eens, ik heb bij SunnyUsenet een Unlimited abbo icm UPC 150mb.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:26 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Ik heb veel goede dingen over sunnyusenet gehoord.
Absoluut cheapnews nemen. Voor 5 euro per maand ( 60 euro op jaarbasis) heb je Flat Ultimate. Vriend van me heeft 120 mbit/s en haalt dat gewoon keurig.quote:Op maandag 10 juni 2013 09:20 schreef Banaanensuiker het volgende:
Is toch echt 99 euro per jaar en dus 8,25 per maand. Maar bedankt voor de tips, de rest ook.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Absoluut cheapnews nemen. Voor 5 euro per maand ( 60 euro op jaarbasis) heb je Flat Ultimate. Vriend van me heeft 120 mbit/s en haalt dat gewoon keurig.
Uhm, dit staat op de cheapnews website:quote:Op maandag 10 juni 2013 11:02 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Is toch echt 99 euro per jaar en dus 8,25 per maand. Maar bedankt voor de tips, de rest ook.
Je hebt gelijk, die aanbieding had ik even gemist. Maar toch, mijn voorkeur gaat uit naar een maandabonnement t.o.v. een jaarabonnement. Dan ben je wat flexibeler.quote:Op maandag 10 juni 2013 11:07 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Uhm, dit staat op de cheapnews website:
https://www.dropbox.com/s(...)%20om%2011.04.27.png
Dus netjes 5 euro per maand, goedkoper krijg je het niet hoor![]()
ongelimiteerd.quote:Op maandag 10 juni 2013 12:37 schreef Rainesz het volgende:
Maar is maar 120mb
En elders op de site staat ongelimiteerd? Wat is het nu...
Dan zou ik SunnyUsenet nemen. Maar waarom wil je perse met 120 mbit downloaden? Ik heb nu een 60 mbit pakket van Sunny als proef maar een aflevering van GOT heb ik echt binnen 5 minuten binnen in HD formaat. Voor mij snel genoeg...quote:Op maandag 10 juni 2013 12:51 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, die aanbieding had ik even gemist. Maar toch, mijn voorkeur gaat uit naar een maandabonnement t.o.v. een jaarabonnement. Dan ben je wat flexibeler.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |