Ik ga hem volgende week nog een keer inwerken, ik denk dat ie het fantastisch gaat doen in z'n uppie daarna.quote:Een echt toppertje
Ga je nog veel plezier aan beleven.
Een beetje geduld nog... hij kan al ja en nee lezen, de fijne kneepjes leert hij van jou wel :-)quote:
komt vanzelf goed. Het kwartje valt vanzelf. Als het allemaal nieuw is dan is het lastig om van iedereen te onthouden wie een sticker heeft en wie niet, vooral als je het pas op het laatste moment kunt zien en je voor niets naar een bus looptquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:34 schreef V__L_N het volgende:
[..]
Ik ga hem volgende week nog een keer inwerken, ik denk dat ie het fantastisch gaat doen in z'n uppie daarna.
Ik hoor het mijn tc nog zeggen. Zulke mensen kosten veel tijd, maar je kan hem ook nog goed gebruiken om een stuk van jou wijk te doen. Uiteindelijk deed ik 4 uur over 350 huizen met hem. Ik heb hem met een heel blij gevoel naar huis gezonden. Die laatste 300 huizen heb ik heerlijk (in stilte) in me uppie gelopen in 2,5 uur. Me geduld was echt wel een beetje op. Ik vermoed dat ik mezelf vannacht in me slaap nog hoor zeggen: "geen post? wel folders dus"
Sommige mensen zijn nogal "overweldigd" met name als ze ook nog in een omgeving moeten lopen waar ze niet bekend zijn. Dan zijn ze de eerste dag vaak meer bezig met de omgeving dan met het werk zelf: "oh jee, als ik de route maar onthoud".quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
komt vanzelf goed. Het kwartje valt vanzelf. Als het allemaal nieuw is dan is het lastig om van iedereen te onthouden wie een sticker heeft en wie niet, vooral als je het pas op het laatste moment kunt zien en je voor niets naar een bus loopt
Nee, hoor, dat was een tijdelijke regeling die inmiddels weer is afgelopen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
als je jonger dan 27 bent dan kan dat gewoon
Op het moment dat de tijdelijke regeling afliep zat je in het tweede jaarcontract en was je minder dan 36 maanden in dienst, dus val je niet onder eerdergenoemde overgangsregeling.quote:Regeling langer tijdelijke contracten voor jongeren afgelopen
Tot 2012 mochten werkgevers jongeren tot 27 jaar oud langer laten werken op tijdelijke arbeidscontracten. Pas na na 4 jaar of bij het 5e contract kregen zij dan een vast contract. Dit was een tijdelijke maatregel in verband met de economische crisis. De maatregel is per 1 januari 2012 vervallen. Hierdoor geldt de ‘oude’ ketenbepaling van artikel 7:668 Burgerlijk Wetboek weer. Er is een uitzondering gemaakt voor werknemers die onder de nieuwe regeling vallen en bij het vervallen daarvan in het vierde contract zitten of de periode van dan 36 maanden zijn gepasseerd. Zij krijgen, zolang ze nog geen 27 jaar zijn, op het moment van het vervallen van de regeling geen arbeidsovereenkomst voor onbepaalde tijd, maar pas bij het vijfde contract of na afloop van de periode van 48 maanden.
Dat gebeurt bij ons nog wel eens met bezorgers die verhuisd zijn en bij ons beginnen. Dan werk je ze in in hun nieuwe wijk omdat ze de hele omgeving nog niet kennen, en daarna wordt je opgebeld en volledig uitgehoord of ze het wel goed doen, dus dat kon ook wel eens meespelen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:25 schreef Peterselieman het volgende:
inwerken voor een nieuwe wijk, wat is dat?
Ik word regelmatig naar een voor mij nieuwe wijk gestuurd met een kaartje op zak en red je maar. ben je wel wat langer bezig, maar je leert de nieuwe wijk wel in één keer vrij aardig kennen.
lijkt wel een strafkampquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werkweigering na meerdere waarschuwingen.
nu duurt het even voor de volgende editie weer komt(zomerstop)quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:50 schreef Dale__Cooper het volgende:
die flapjes aan de Kampioen zijn irritant ja, vooral als het zo hard waait. Qua HAH vind ik altijd maar zo irritant dat dat dunne C1000-foldertje er vaak aan de zijkant uitsteekt.
ja die was laat vannachtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:59 schreef Rafierafie het volgende:
Ik heb trouwens alsnog mijn loonstrook in mijn finbox gekregen. Dat is een stuk makkelijker voor het overzicht. Ik heb graag alles zoveel mogelijk bij elkaar.
Treiteraartje dus. Tis gewoon zijn/haar werk...klaar!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Medewerker komt naar mij toe met een halve blauwe bak en de mededeling dat hij dat niet gaat uitgooien en sorteren omdat volgens hem het sorteercentrum het beter had kunnen aanleveren.
Ik heb tot drie keer toe die bak weer bij hem neergezet metbde mededeling dat het gewoon onderdeel is van z'n werk.
Uiteindelijk is hij de wijk aan het zetten en staat die halve bak er nog steeds naast.
10 meter hoog?! Wil je je huis verbergen voor de rest van de wereld.quote:Op zondag 2 juni 2013 16:24 schreef peter2671 het volgende:
Hekwerk(10meter) in de achtertuin geplaatst, wat andere klusjes rondom huis en verder met het gezinnetje klef wezen doen en zodadelijk aan de BBQ...mede ivm mijn verjaardag..hiep hiep hoera
quote:Op zondag 2 juni 2013 17:11 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
10 meter hoog?! Wil je je huis verbergen voor de rest van de wereld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |