jup, al was bij mij de max 3 C1000's achter elkaar ofzoquote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:35 schreef Deezertje het volgende:
Nog meer mensen zo genoten van de sorteerfout bij VSP?
Had de C1000 folder dubbel en soms wel 4x achter elkaar. In het begin heb ik er ze er nog tussenuit gefilterd, tot ik door heb dat de fout niet bij mij lag...Leuk al die mensen zonder post maar wel 4x dezelfde folder
Hoezo? Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 16:15 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
die op non actief was die zo ijverig?
Waarom moest je iemand op non actief stellen dan? Ik kan me bij ons maar 1 geval herinneren waarin dat gebeurde, dat was toen iemand de teamcoach bedreigd hadquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kut dag.![]()
Had al slecht geslapen. En toen kwam de werkdag er nog eens bovenop.
Ik had al een strakke bezetting doordat mijn vorige collega van de 12 mensen in een team er 5 vrij gegeven heeft, ik 2 zieken had in dat team en om kwart over 11 heb ik iemand op non actief moeten zetten en naar huis gestuurd.
Waardoor ik daarna nog een wijk van 3 uur kon gaan oplossen.
Dit is het eerste moment sinds vanochtend 6 uur dat ik even rustig kan zitten.
hier onder wordt ongeveer hetzelfde gevraagdquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoezo? Ik snap niet helemaal wat je bedoeld.
Heb ik allemaal in mijn tas, + een pen, een paar pleisters (ik snijd me nog wel eens aan papierquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Bijna niemand draagt die pas ook zichtbaar. Zit in mijn broekzak.
Portemonnee heb ik geeneens bij(zitten alleen maar winkelpasjes in)...alleen los koffieautomaat euroocentjes en mijn telefoon
13 euro per km per uur, dat zouden wij eens moeten verdienen :-(quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef gridjuh het volgende:
potverdikkie.....ligt er zomaar een bekeuring in de bus
Niet voor mij maar goed, 39 euro, 3 km per uur te hard(gecorrigeerd)
Helaas, helaas
retour sturen naar postbus 1156 of postbus 1794 in Leeuwardenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:27 schreef gridjuh het volgende:
potverdikkie.....ligt er zomaar een bekeuring in de bus
Niet voor mij maar goed, 39 euro, 3 km per uur te hard(gecorrigeerd)
Helaas, helaas
Werkweigering na meerdere waarschuwingen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:46 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Waarom moest je iemand op non actief stellen dan? Ik kan me bij ons maar 1 geval herinneren waarin dat gebeurde, dat was toen iemand de teamcoach bedreigd had
hij was voor mij vriendquote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
retour sturen naar postbus 1156 of postbus 1794 in Leeuwarden
Verklaar nader aub...als je wiltquote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Werkweigering na meerdere waarschuwingen.
Ik heb niet eens een bedrijfspas. Ik heb er ook nooit een nodig gehad in al die jarenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:33 schreef peter2671 het volgende:
[..]
Bijna niemand draagt die pas ook zichtbaar. Zit in mijn broekzak.
Portemonnee heb ik geeneens bij(zitten alleen maar winkelpasjes in)...alleen los koffieautomaat euroocentjes en mijn telefoon
Medewerker komt naar mij toe met een halve blauwe bak en de mededeling dat hij dat niet gaat uitgooien en sorteren omdat volgens hem het sorteercentrum het beter had kunnen aanleveren.quote:
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef V__L_N het volgende:
Zal ik jullie eens wat quootjes van mijn dag vertellen, inwerken kan best interessant zijn?
- Die mevrouw wil deze post niet... (En geeft de post terug aan mij)
- Dat adres heeft 2x nee staan... (En geeft mij post terug waarop ik hem voor de 6de keer uitleg hoe de stickers werken)
- Dit adres wil geen folders (waarop ik vraag waar die dat vandaan haalt) Hij wijst naar een Nee, geen collecte sticker die onder de deurbel hangt.
- Waarom bezorgen we dit niet gewoon (wanneer ik een sticker plak herstellen aan geadresseerde... Straat ligt niet in de wijk en ander postcode gebied)
Ik geloof dat het helemaal goed gaat komen met deze jongen. Zodra die doorheeft hoe nee-nee stickers werken, brievenbussen werken, je folders moet tellen, je retour-stickers moet plakken en je post vast moet houden... Ja dan is het tof postnl-materiaal.
terecht besluit. Een werknemer behoort gewoon zijn taken uit te voeren.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Medewerker komt naar mij toe met een halve blauwe bak en de mededeling dat hij dat niet gaat uitgooien en sorteren omdat volgens hem het sorteercentrum het beter had kunnen aanleveren.
Ik heb tot drie keer toe die bak weer bij hem neergezet metbde mededeling dat het gewoon onderdeel is van z'n werk.
Uiteindelijk is hij de wijk aan het zetten en staat die halve bak er nog steeds naast.
als je jonger dan 27 bent dan kan dat gewoonquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:09 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ik heb overigens voor de vierde maal op rij een jaarcontract gekregen, dat kan toch helemaal niet?
Een echt toppertjequote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:07 schreef V__L_N het volgende:
Zal ik jullie eens wat quootjes van mijn dag vertellen, inwerken kan best interessant zijn?
- Die mevrouw wil deze post niet... (En geeft de post terug aan mij)
- Dat adres heeft 2x nee staan... (En geeft mij post terug waarop ik hem voor de 6de keer uitleg hoe de stickers werken)
- Dit adres wil geen folders (waarop ik vraag waar die dat vandaan haalt) Hij wijst naar een Nee, geen collecte sticker die onder de deurbel hangt.
- Waarom bezorgen we dit niet gewoon (wanneer ik een sticker plak herstellen aan geadresseerde... Straat ligt niet in de wijk en ander postcode gebied)
Ik geloof dat het helemaal goed gaat komen met deze jongen. Zodra die doorheeft hoe nee-nee stickers werken, brievenbussen werken, je folders moet tellen, je retour-stickers moet plakken en je post vast moet houden... Ja dan is het tof postnl-materiaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |