Ik heb vandaag gewoon in m'n oude TNT-bloesje gelopen. Dubbelgevouwen bezorgrapportje in m'n rechter borstzakje en, presto! Logo onzichtbaar!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:50 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
het is niet erg iets warmer maar met die nwe zooi liever niet
ja landelijk zit er wel verschil in,in het naleven.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gewoon in m'n oude TNT-bloesje gelopen. Dubbelgevouwen bezorgrapportje in m'n rechter borstzakje en, presto! Logo onzichtbaar!
Heb nog even op de site van die instelling gekeken (Grootverbruikers Postdiensten), maar kon het bericht niet vinden. Overigens is "de beste" een tamelijk dubieuze kwalificatie als je bedenkt dat er maar 2 grote postbedrijven zijn. Je zou ook kunnen zeggen dat we de op een na slechtste zijn....quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:54 schreef ophaling10 het volgende:
ze zijn meer met cijffers dan achterliggende problemen bezig,jammer
https://mijnpostnl.mijnpo(...)ktpostnldebeste.aspx
ben het geheel met je eensquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:57 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Heb nog even op de site van die instelling gekeken (Grootverbruikers Postdiensten), maar kon het bericht niet vinden. Overigens is "de beste" een tamelijk dubieuze kwalificatie als je bedenkt dat er maar 2 grote postbedrijven zijn. Je zou ook kunnen zeggen dat we de op een na slechtste zijn....
65 % polyester, dus niet 100%quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:30 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Maar is dat hesje niet ook van polyester dan?
ja klopt, maar ik heb het er niet echt zweterig in zeg maar.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:37 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
hier zal de rest (35) katoen zijn?
Jep!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef superkimmi het volgende:
ja maar twente ligt niét in de achterhoek xD
Wat vreemd, bij mij was het juist precies andersom!quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:57 schreef SKBlondie het volgende:
Ga mijn oude TNT schoudertas dus never nooit inleveren voor die flutzooi die ze nu hebben. Die dingen vallen na een paar piekdagen bij vrijwel iedereen uit elkaar. Gek genoeg kreeg ik die oude weer terug nadat die PostNL schoudertas van mij 'geknapt' was. Ze hadden waarschijnlijk toen al geen nieuwe schoudertassen meer liggen.
Minder! Dat ziet er niet best uit!quote:
Ja, maar niemand ervaart toch lichamelijke schade in dit geval? Toch net een iets andere zaak volgens mij...quote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:25 schreef ophaling10 het volgende:
Ja daar heb ik nog 3 van
De vorige zijn wel goed dragend en niet te dik,dat was met tpg wel het geval ook nog 2 van.
het sterft van de klachten en ze blijven maar eisen,heb er al dik 2000 gelezen vanavond
Ben benieuwd wie er als 1e uit vliegt.
Kort samengevat het is o zo simpel,en los het op als bedrijf.
In de Usa kun je een torenhoge claim indienen als je lichamelijke scahde van die zooi hebt.
Nou dan wordt het geen 5 dagen maar 0 dagen bezorgen.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:15 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
Herna, de zweetshirtkoningin
Gelukkig?quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja gelukkig gaat de temperatuur volgende week weer naar beneden,misschien al eerder
Precies! Ik vind het ook wel fijn hoor!quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is het eindelijk een keertje een beetje lekker weer, na wekenlang 12 graden en regen (de meteorologische zomer is al bezig), is het nog niet goed.
En, laten we wel wezen, zo heet was het toch niet vandaag? Hier in de Randstad is het kwik niet hoger gekomen dan 21 graden.
Ik neem denk ik maar twee tot drie flessen water mee morgen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:51 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ja klopt, maar ik heb het er niet echt zweterig in zeg maar.
Heb hem ook open hangen dus....
Morgen toch maar koeltasje meenemen met drinken en druivensuiker....met een wijk van 3 uur is dat wel prettig
die schade komt wel als je huidallergie krijgt en de zon erop kun je er aan.quote:Op woensdag 5 juni 2013 19:58 schreef Atmosphere82 het volgende:
[..]
Jep!
[..]
Wat vreemd, bij mij was het juist precies andersom!
[..]
Minder! Dat ziet er niet best uit!
[..]
Ja, maar niemand ervaart toch lichamelijke schade in dit geval? Toch net een iets andere zaak volgens mij...
[..]
[..]
Gelukkig?
[..]
Precies! Ik vind het ook wel fijn hoor!
[..]
Ik neem denk ik maar twee tot drie flessen water mee morgen!
Dat moet ik ook niet vergeten morgen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:02 schreef VixenFromHell het volgende:
25 graden hier morgen, dat vind ik nog prima te doen
Wel net mooi even wat zonnebrandcrème gescoord maar weer
Die TNT-tas ligt bij mij al maanden op apegapen!quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:03 schreef Herfstblad het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet echt veel last met de PostNLtas. Ja, ik vind hem onhandig, maar veel slechter niet eigenlijk.
Ik heb mijn TNT-tas niet ingeleverd trouwens.
leuk iets Peter bedanktquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef peter2671 het volgende:
Wellicht leuk om even te zien hoe het, voor sommigen, ook alweer was gesteld met de muziek op de dansvloer
http://muziekvantoenik16was.kro.nl/
weet niet of ik er zo blij mee moet zijn. Die muziek was toen bijna helemaal niksquote:Op woensdag 5 juni 2013 20:32 schreef peter2671 het volgende:
Wellicht leuk om even te zien hoe het, voor sommigen, ook alweer was gesteld met de muziek op de dansvloer
http://muziekvantoenik16was.kro.nl/
Nou ja, in de jaren '90 vond ik het merendeel dat er qua muziek werd gemaakt beter dan in de jaren '00 en zeker beter dan in de jaren '10...quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
weet niet of ik er zo blij mee moet zijn. Die muziek was toen bijna helemaal niks
In Tilburg vandaag de 26 graden al aangetikt, vind ik toch niet relaxed, van 11 tot 4 in de zon met zo'n luchttemperatuur.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is het eindelijk een keertje een beetje lekker weer, na wekenlang 12 graden en regen (de meteorologische zomer is al bezig), is het nog niet goed.
En, laten we wel wezen, zo heet was het toch niet vandaag? Hier in de Randstad is het kwik niet hoger gekomen dan 21 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |