ik heb een veel betere: Herna bedankt voor de zweetshirtsquote:Op woensdag 5 juni 2013 06:54 schreef peter2671 het volgende:
*Kunnen wij het nog bezorgen!? Nou en of!*
Slogan voor het volgend topic
Dan is track-and-trace ook niet meer nodig, je kunt zo al ruiken of de postbode met je pakketje eraan komt.quote:
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dan is track-and-trace ook niet meer nodig, je kunt zo al ruiken of de postbode met je pakketje eraan komt.
quote:Op woensdag 5 juni 2013 09:35 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:
[..]
Dan is track-and-trace ook niet meer nodig, je kunt zo al ruiken of de postbode met je pakketje eraan komt.
Ik ben echt zoooo blij dat ik nog een hesje heb van postnl....kreeg ik een keer, precies een week voordat er besloten werd dat het alleen voor nieuwelingen was....quote:Op woensdag 5 juni 2013 10:51 schreef KatrienDuck het volgende:
Bij ons vroeg een postbode aan de TC of hij in het vervolg wel een eigen shirt aan mocht bij de voorbereiding. Dat mocht. Hij is na het voorsorteren al helemaal nat van zweet.
Vandaag een dagje extra gewerkt. Om 7.15 u. begonnen, om 9.35 u. was alles klaar.
Maar is dat hesje niet ook van polyester dan?quote:Op woensdag 5 juni 2013 15:22 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Ik ben echt zoooo blij dat ik nog een hesje heb van postnl....kreeg ik een keer, precies een week voordat er besloten werd dat het alleen voor nieuwelingen was....
Ik kan gewoon mijn eigen t-shirt aan
Welke had je dinsdag dan? Wij hadden hier dinsdag de Gamma al, samen met Karwei en C1000.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef V__L_N het volgende:
Morgen weer HaH. Dit keer de gamma. Volgens mij leven we binnenkort alleen nog maar van folders.
Ik heb er een nieuw kleurtje bij. Zonnebrand rood. Me nek is ondanks factor 40 enorm verbrand. (Ws gewoon weggezweet). Welke sukkel bedenkt het eigenlijk dat wij op het heetste van de dag moeten gaan lopen.
ja gelukkig gaat de temperatuur volgende week weer naar beneden,misschien al eerderquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:07 schreef V__L_N het volgende:
Morgen weer HaH. Dit keer de gamma. Volgens mij leven we binnenkort alleen nog maar van folders.
Ik heb er een nieuw kleurtje bij. Zonnebrand rood. Me nek is ondanks factor 40 enorm verbrand. (Ws gewoon weggezweet). Welke sukkel bedenkt het eigenlijk dat wij op het heetste van de dag moeten gaan lopen.
Intergamma mag wel eens een cadeaubon weggeven voor al dat werk,die 20% met kerst krijgt iedereen in Nederland(ook klanten,dat is niks bijzonders)quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:31 schreef VixenFromHell het volgende:
[..]
Welke had je dinsdag dan? Wij hadden hier dinsdag de Gamma al, samen met Karwei en C1000.
Wel pijnlijk, zo verbrand zijn![]()
Kan me de dagen dat het 35 graden was en ook gewoon 2 wijken gedaan moesten worden nog wel herinneren.. niet verbrand maar wel ziek van de warmtehopelijk gaan we dat niet mee maken deze zomer
ik las op fb ook dat iemand met een strafblad was aangenomen,de kwaliteitseisen zijn danig naar beneden gesteld lijkt wel.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:47 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Iemand afgelopen zondag nog Recht van Nederland gezien?
Deze keer oa de zaak van een postbezorger met Noord-Afrikaanse roots die alle post naar huis meenam om daar al het waardevolle spul er uit te vissen, en de rest in de gracht te dumpen.
Je vraagt je wel af hoe het kan dat zo iemand wordt aangenomen. Hij kwam verdorie net uit de bajes waar hij 6 jaar vastgezeten had.
Los daarvan, alleen al het louche voorkomen van die gast zegt toch al genoeg? Hij heeft nog net geen gestreepte trui aan en een kogel aan z'n been.
Is het eindelijk een keertje een beetje lekker weer, na wekenlang 12 graden en regen (de meteorologische zomer is al bezig), is het nog niet goed.quote:Op woensdag 5 juni 2013 18:45 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
ja gelukkig gaat de temperatuur volgende week weer naar beneden,misschien al eerder
het is niet erg iets warmer maar met die nwe zooi liever nietquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Is het eindelijk een keertje een beetje lekker weer, na wekenlang 12 graden en regen (de meteorologische zomer is al bezig), is het nog niet goed.
En, laten we wel wezen, zo heet was het toch niet vandaag? Hier in de Randstad is het kwik niet hoger gekomen dan 21 graden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |