Nou ja, qua pasbaarheid heeft men natuurlijk wel tijd zat gehad om een goede maat te krijgen, voordat het verplicht werd. En ik denk niet dat er gigantisch veel collega's zijn die een kledingallergie hebben, dus dat zal ook wel meevallen, dus ik verwacht niet dat er veel mensen juridische stappen gaan ondernemenquote:Op dinsdag 4 juni 2013 17:56 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
beginnen ze ook al communistisch te worden?dat kledingverhaal krijgt nog wel een staartje(juridisch)ze kunnen werkkleding verplichten dat is waar ,maar je kan je beroepen op de degelijk/pasbaarheid,die klopt juridisch niet.
Als ze mensen op non actief zetten gaat ze dat een heleboel geld kosten,zeker als je dat aan gaat vechten.
Zeker de collega's die allergie er van krijgen,je moet immers op een zo n veilig mogelijke manier je werk doen(arboregels o.a.)en daar heeft de post zich echt wel aan te houden.
dat zijn er meer dan je denkt,ik schrok er ook van zie intranet/fb pages etc..quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:00 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Nou ja, qua pasbaarheid heeft men natuurlijk wel tijd zat gehad om een goede maat te krijgen, voordat het verplicht werd. En ik denk niet dat er gigantisch veel collega's zijn die een kledingallergie hebben, dus dat zal ook wel meevallen, dus ik verwacht niet dat er veel mensen juridische stappen gaan ondernemen
Twente ligt toch in de oostelijke hoek van Nederland?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:21 schreef superkimmi het volgende:
ja maar twente ligt niét in de achterhoek xD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
Hoorde net wel van iemand dat ze boetes willen verhalen op de overtrederquote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:06 schreef ophaling10 het volgende:
ik lees ook dat je 0.2k boete krijgt als je er in rondloopt,de 1e die me dat verteld kan gelijk afscheid van me nemen
Nou, het bedrijf kan die boete krijgen, niet de medewerker zelf. Maar als ze bij mij over mijn broek gaan zeiken dan zal ik ze gelijk even wijzen op de grijze hah-tassen waar nog TNT op staat, de kennisgevingen, de retourstickers, de portstickers, de tiewraps waarmee we sinds kort de binnentassen moeten verzegelen, de blauwe en rode bakken, de rolcontainers, moet ik verder gaan?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:06 schreef ophaling10 het volgende:
ik lees ook dat je 0.2k boete krijgt als je er in rondloopt,de 1e die me dat verteld kan gelijk afscheid van me nemen
Maar die grijze tassen, de blauwe/rode bakken, tiewraps, rolcontainers zien mensen natuurlijk niet als je aan het bezorgen bent, dus dat is wel een verschil. Op alle kennisgevingen hier staat gewoon postnl.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf kan die boete krijgen, niet de medewerker zelf. Maar als ze bij mij over mijn broek gaan zeiken dan zal ik ze gelijk even wijzen op de grijze hah-tassen waar nog TNT op staat, de kennisgevingen, de retourstickers, de portstickers, de tiewraps waarmee we sinds kort de binnentassen moeten verzegelen, de blauwe en rode bakken, de rolcontainers, moet ik verder gaan?
Overigens mag de boete enkel worden opgelegd wanneer het TNT-logo OP STRAAT zichtbaar is. Als ik het logo van mijn kontzak torn of er een jas overheen draag is het logo niet zichtbaar en is er dus geen sprake van een overtreding.
Nog los daarvan is TNT Express nog steeds (grotendeels) eigendom van PostNL, dus een eventuele boete is toch broekzak/vestzak.
ze moeten niet ouwehoeren,en blij zijn dat er nog mensen zijn, die voor een habbekrats die gein willen rondracen,quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:41 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Nou, het bedrijf kan die boete krijgen, niet de medewerker zelf. Maar als ze bij mij over mijn broek gaan zeiken dan zal ik ze gelijk even wijzen op de grijze hah-tassen waar nog TNT op staat, de kennisgevingen, de retourstickers, de portstickers, de tiewraps waarmee we sinds kort de binnentassen moeten verzegelen, de blauwe en rode bakken, de rolcontainers, moet ik verder gaan?
Overigens mag de boete enkel worden opgelegd wanneer het TNT-logo OP STRAAT zichtbaar is. Als ik het logo van mijn kontzak torn of er een jas overheen draag is het logo niet zichtbaar en is er dus geen sprake van een overtreding.
Nog los daarvan is TNT Express nog steeds (grotendeels) eigendom van PostNL, dus een eventuele boete is toch broekzak/vestzak.
Ik noemde deze voorbeelden omdat je ook binnen op de vestiging geen TNT-kleding mag dragen. En als ik op straat een TNT-broek draag dan zien ze dat ook niet, want het is gewoon een neutrale grijze spijkerbroek, met het logo op de broekband, waar mijn jas (of polo) er overheen hangt.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 18:45 schreef gelestipjes het volgende:
[..]
Maar die grijze tassen, de blauwe/rode bakken, tiewraps, rolcontainers zien mensen natuurlijk niet als je aan het bezorgen bent, dus dat is wel een verschil. Op alle kennisgevingen hier staat gewoon postnl.
ik ben het geheel met je eens,ze sporen niet.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:25 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik noemde deze voorbeelden omdat je ook binnen op de vestiging geen TNT-kleding mag dragen. En als ik op straat een TNT-broek draag dan zien ze dat ook niet, want het is gewoon een neutrale grijze spijkerbroek, met het logo op de broekband, waar mijn jas (of polo) er overheen hangt.
De rolcontainers zien klanten wel degelijk, althans de grote klanten, wanneer deze gebruikt worden voor de haal- of brengservice.
Dat was trouwens alleen de laatste lichting TNT-polo's, zeg maar die voetbalshirtjes. De oudere TNT-polo's waren wel van katoen.quote:Op dinsdag 4 juni 2013 19:58 schreef ophaling10 het volgende:
ik heb die oude bedrijfskleding even onderzocht ook deze is 100% polyester,
op een of andere manier zit dat beter.
Nou ik kan je garanderen.....die ijzeren deksel gisteren deed meer zeerquote:Op dinsdag 4 juni 2013 21:26 schreef ophaling10 het volgende:
[..]
doet zeer,die tatoeage zit ook wel op een gevoelige plek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |