Nog beter een vijver met kwakende groene kikkers, gegarandeerd dat niet alleen de buren maar de complete buurt wakker ligt !quote:
Juist precies andersom! Als je vrijstaand woont kun je doen wat je wilt (zoals ik) maar met buren zal je toch rekening met elkaar moeten houden (dus geen hele bouwwerken in je kleine tuintje zetten).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:08 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Dat wel ja.
Maar ik vind eigenlijk dat als je in een rijtjeshuis gaat wonen, je ook niet moet zeuren over dat je constructies van de buren kunt zien of dat ze wellicht een stukje zon wegnemenDan had je maar vrijstaand moeten gaan wonen.
Net als een koe behoort een fonteintje niet in een arbeiders tuintje (hoewel, misschien juist wel).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Toch in triest dat er zulke mensen bestaan
Hahaha leuke ideeen. Maar even nog de laatste info (en dan kan het topic wat mij betreft dicht).quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:54 schreef Aloria het volgende:
[..]
Nog beter een vijver met kwakende groene kikkers, gegarandeerd dat niet alleen de buren maar de complete buurt wakker ligt !![]()
![]()
De sloot waar mijn ouders aan wonen zit vol met groene kikkers dankzij mij. Ik krijg nu nog steeds elke keer een bedankje van de buren als het zomer is![]()
Hou je ons hier ook op de hoogte?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:22 schreef peter070 het volgende:
[..]
Hahaha leuke ideeen. Maar even nog de laatste info (en dan kan het topic wat mij betreft dicht).
Ik heb gisteravond direct met de buurman gesproken, en gevraagd waarom hij dit niet gemeld heeft. We zijn immers buren. Hij vertelde dat het pas gepland was over 6 weken, maar dat ze ineens gisteren al konden...
Enfin nog even een correctie op de ambtenaar. Deze had toevallig een controle ronde in de wijk naast ons, en bood aan om gelijk te komen kijken (de buren had ik gisteravond reeds op de hoogte gebracht dat ik informatie zou inwinnen bij andere partijen).
De ambtenaar was redelijk strak, maar wel eerlijk. Hij vertelde dat de uitbouw niet pastte in de architectuur van de omgeving, en dat de bouw ook te lang en hoog was (met de voorwaarden). Hij zou dit verder naar de buurman communiceren en mij hiervan op de hoogte houden...
Bedankt voor jullie hulp in ieder geval!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |