schatje.....kontneuken????quote:Op vrijdag 31 mei 2013 03:10 schreef Volatility het volgende:
en sindsdien gaat ze in op elk voorstel dat ik doe...?
Een dokter zoeken dus als je dat nog niet aan het doen bent.quote:What happens if I overdose?
Seek emergency medical attention.
Symptoms of a scopolamine overdose include drowsiness, dizziness, agitation, fever excitability, seizures or convulsions, hallucinations, coma, and death.
Best wel een serieuze drug dus!quote:In Zuid-Amerikaanse landen wordt het middel misbruikt als "rape/rob drug". Scopolamine wordt dan bij het uitgaan in drankjes gedaan.
Fixedquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:50 schreef JeMoeder het volgende:
Of TS is een troll, of en TS is de grootste debiel die ik ooit heb gezien, zijn vriendin een overdosis bezorgen van een medicijn
Gast, je bent óf aan het trollen, óf je bent echt fokking dom!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef Volatility het volgende:
Ja Jezus man, die dingen gebruiken ze toch ook bij kinderen, dan ga je er toch niet van uit dat het kwaad kan. Overigens dacht ik dat die pleisters überhaupt niet veel deden. Ze is nu net een klein uur wakker en in de war. Denk dat we het tripje maar even uitstellen of een dag later doen. Ben nu wel bang om een dokter te bellen, straks is het strafbaar ofzo wat ik heb gedaan.
Tja, bang zijn voor je eigen hachje is wel een stuk verstandiger als je vriendin mogelijk aan het sterven is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:26 schreef Volatility het volgende:
Ben nu wel bang om een dokter te bellen, straks is het strafbaar ofzo wat ik heb gedaan.
Dit dus. Fucking onrealistisch dat 't door die pleisters komt. Ze is nu nog raar en bovendien zaten de pleisters er niet zo lang op toen ze gek ging doen, daarna wel vergeten af te halen maar alsnog. Misschien had ze gewoon aanleg voor een psychose of iets. Sowieso beter uitmaken denk ik.quote:
Trol.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:31 schreef Volatility het volgende:
[..]
Dit dus. Fucking onrealistisch dat 't door die pleisters komt. Ze is nu nog raar en bovendien zaten de pleisters er niet zo lang op toen ze gek ging doen, daarna wel vergeten af te halen maar alsnog. Misschien had ze gewoon aanleg voor een psychose of iets. Sowieso beter uitmaken denk ik.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |