Lees mijn ervaring terug en je ziet dat het niet zo hoeft te zijn.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef F1978 het volgende:
[..]
idd...afstand is echt het meeste irritante aan sexdates, maar ook op gewone relatie-sites....je hebt in real life echt 10x meer kans dan via een site is mijn ervaring..
Jij wel hoor...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:11 schreef D.Licious het volgende:
[..]
Hm, dat hoeft niet zo ver weg te zijn. West/midden/oost?
nou ikzelf zit in het midden van het land, maar op allerlei sites waar ik zat was het altijd afstand...en jij zei ook eerder dat je op 10 sites zat of zit....maar dat die allemaal niet werkten, of heb ik dat verkeerd begrepen misschien ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:12 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Lees mijn ervaring terug en je ziet dat het niet zo hoeft te zijn.
[..]
Jij wel hoor...
Klopt. Dat ging over specifieke sites die ik ook benoem.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:15 schreef F1978 het volgende:
[..]
nou ikzelf zit in het midden van het land, maar op allerlei sites waar ik zat was het altijd afstand...en jij zei ook eerder dat je op 10 sites zat of zit....maar dat die allemaal niet werkten, of heb ik dat verkeerd begrepen misschien ?
okee...maar wat is jouw oplossing dan precies, omdat je zei afstand hoeft geen probleem te zijn ?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Klopt. Dat ging over specifieke sites die ik ook benoem.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:13 schreef boeraap het volgende:
dames kunnen me altijd pm'en voor een date. weet zeker dat ik spoor
oooooo dat is een vieze harde voor alle vrouwen hier..echtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]zijn alleen maar lelijke wijven op FOK!
Waar zei ik dat?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:21 schreef F1978 het volgende:
[..]
okee...maar wat is jouw oplossing dan precies, omdat je zei afstand hoeft geen probleem te zijn ?
oh...quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 13:23 schreef _NZT_ het volgende:
[..]zijn alleen maar lelijke wijven op FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |