SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ik vind het wel liefquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geniet teveel van het single bestaan om dit idee leuk te vinden
Ja nou uhm dat wat er in die post staat is eigenlijk het hele verhaal ook al weet ik dat jij meer wil wetenquote:
Had leuk geweest als iemand mij ook had verteld dat ik blijkbaar iets van een relatie-achtig iets heb.quote:
Is het die met verstand van voetbal en een dochtertje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja nou uhm dat wat er in die post staat is eigenlijk het hele verhaal ook al weet ik dat jij meer wil weten
[..]
Had leuk geweest als iemand mij ook had verteld dat ik blijkbaar iets van een relatie-achtig iets heb.
Ik normaal ook maar nu ging er iets mis geloof ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:43 schreef heloef het volgende:
Ah de girlfriendzone, daar manoeuvreer ik me altijd moeiteloos langs.
Ik merk al dat ik jou eigenlijk van mijn FB af moet mieterenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is het die met verstand van voetbal en een dochtertje?
Ik zou niet weten wat de definitie van girlfriendzone zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:43 schreef heloef het volgende:
Aaahwquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:43 schreef heloef het volgende:
Was een gok. En hoezo? Ik hou altijd stil op je facebookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik jou eigenlijk van mijn FB af moet mieteren
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik jou eigenlijk van mijn FB af moet mieteren
Ja maar die dus!!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Was een gok. En hoezo? Ik hou altijd stil op je facebook
Simpel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar die dus!!
Echt he, wat moet ik hier nou weer mee
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Simpel.
Vind je hem ook leuk dan moet je er gewoon voor gaan.
Dat je liever in de friendzone wil zitten maar dat de ander je opeens belt met de mededeling dat je zijn meisje bent en blijft en dat er nooit iemand tussen kan komen en dat ie van je houdt enz.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de definitie van girlfriendzone zou moeten zijn.
Uhm kijk daar zit het probleem al meteenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Simpel.
Vind je hem ook leuk dan moet je er gewoon voor gaan.
Een vriendin? Waarom dat een aparte zone is weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:45 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat de definitie van girlfriendzone zou moeten zijn.
Dan moet je dat tegen hem zeggen en er niet voor gaan.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhm kijk daar zit het probleem al meteen![]()
Het is een leuke gozer, ziet er goed uit ook maar nee. Ik vind hem niet leukLEUK
Ik had het al opgezocht op UD, maar dankjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat je liever in de friendzone wil zitten maar dat de ander je opeens belt met de mededeling dat je zijn meisje bent en blijft en dat er nooit iemand tussen kan komen en dat ie van je houdt enz.
Ik had het gewoon net verzonnen hoorquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef Raene het volgende:
[..]
Ik had het al opgezocht op UD, maar dankje
Het heeft eigenlijk niks te maken met of ik hem leuk vind of niet. Ik ben gewoon zelf nog niet toe aan een relatie, ik sta er nog helemaal niet voor open ookquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan moet je dat tegen hem zeggen en er niet voor gaan.
Of jezelf eerst afvragen of je hem echt niet leuk vind maar bang bent om het toe te geven aan jezelf.
Dat is wat ik bedoelquote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik had het gewoon net verzonnen hoor
[..]
Het heeft eigenlijk niks te maken met of ik hem leuk vind of niet. Ik ben gewoon zelf nog niet toe aan een relatie, ik sta er nog helemaal niet voor open ook
Que?quote:
Uiteindelijk komt het er nog niet open voor staan voort uit angst denk ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 01:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Que?
Er is nogal een verchil tussen bang zijn iets toe te geven aan jezelf en er gewoon helemaal niet voor open staan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |