quote:
Niet dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef msacras het volgende:
[..]
Vrijdag 29 maart 2013 lol
[ afbeelding ]
Niet kennenquote:
Gewoon DV vastbinden voor een minuut. Gelukt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Slow down, mijn eerste doel van die avond is de aandacht van een meisje langer dan 30 seconden vasthouden
Yeah noquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:05 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gewoon DV vastbinden voor een minuut. Gelukt.
quote:
ik heb daar niet echt de drang om meteen verder te kijkenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuke serie! Alleen ik ben gestrand bij seizoen 2, nog een keer oppakken
Ben pas bij aflevering 6 maar vind hem echt nicequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:05 schreef nodig het volgende:
[..]
Leuke serie! Alleen ik ben gestrand bij seizoen 2, nog een keer oppakken
Geen moeite nemen om over een serie die je kijkt te vertellenquote:
De serie is gebaseerd op de Israëlische televisieserie Hatufim, ook bekend als Prisoners of War, welke bedacht is door Gideon Raff. Claire Danes speelt in de serie Carrie Mathison, een CIA-agent die ervan overtuigd is dat een Amerikaanse marinier een spion is voor Al Qaida. Deze marinier is acht jaar lang krijgsgevangene geweest van Al-Qaida en is in de ogen van de CIA een bedreiging voor de nationale veiligheid.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:06 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Geen moeite nemen om over een serie die je kijkt te vertellenDan ga ik het ook niet kijken he
![]()
![]()
Kopiërenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De serie is gebaseerd op de Israëlische televisieserie Hatufim, ook bekend als Prisoners of War, welke bedacht is door Gideon Raff. Claire Danes speelt in de serie Carrie Mathison, een CIA-agent die ervan overtuigd is dat een Amerikaanse marinier een spion is voor Al Qaida. Deze marinier is acht jaar lang krijgsgevangene geweest van Al-Qaida en is in de ogen van de CIA een bedreiging voor de nationale veiligheid.
Je moeder is ook kutquote:
De eindaflevering is echt vet! Eigenlijk moet ik seizoen 1 maar opnieuw kijken want ik ben de helft alweer vergetenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ben pas bij aflevering 6 maar vind hem echt niceGoed verhaal
ik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:08 schreef jordyqwerty het volgende:
Ok hier een vraag;
Wie zou Fok-it snoeihard doen?
Wat is dezenquote:
Begin jij maar.quote:
Welk baardje?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dezenAl die vertrouwelijke dms over mijn baardje
quote:
Beginnend baardjequote:
picsquote:
Ok is goed ehhmmmquote:
Zero natuurlijk, die komen tenminste met een heli halen jwtz!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ok is goed ehhmmm
Cola Light of Zero. Je moet kiezen
je reageert niet op dm :Squote:
Light is gemarket voor vrouwen, zero voor mannenquote:
En dat werkt?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Light is gemarket voor vrouwen, zero voor mannen
truequote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ja bullcrapquote:Op vrijdag 31 mei 2013 00:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |