quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Stekelenburg van de Tweede Kamer
Je moet niet zeiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT: Tijs en Andries: Liefde en Lust
Die van ajacied4lf vind ik beduidend minder.
Ik snap de rullevantie ook niet echt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik had als TT: Tijs en Andries: Liefde en Lust
Die van ajacied4lf vind ik beduidend minder.
Laatste dagen zaten we halverwege dik boven de 1000. Morgenochtend zul je zien dat ze weer minder kijkers hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
415 tweede scherm gebruikers op 800.000 kijkcijfers
Kan je nagaan hoeveel mensen nu gefascineerd de discussies op tv volgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Zipportal het volgende:
415 tweede scherm gebruikers op 800.000 kijkcijfers
Zeldzame piek op de eerste twee dagen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Laatste dagen zaten we halverwege dik boven de 1000. Morgenochtend zul je zien dat ze weer minder kijkers hebben.
Die heeft net Ranomi uit het water gevist, en geniet van een potje rampetampen van olympisch niveau op de Megalomaan.quote:
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Eén opmerking van kritiek en je bent foetsie. dat slag mensen zonder ruggegraat hebben we niet echt nodig. Snelle vogel. Ga maar naar #TeamTyronquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Je moet niet zeiken.
Ik ben hierbij #TeamJohannes af.
Ik blijf nog netjes zitten. Ik kon ook weglopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou jij bent snel op je teentjes getrapt. Eén opmerking van kritiek en je bent foetsie. dat slag mensen zonder ruggegraat hebben we niet echt nodig. Snelle vogel. Ga maar naar #TeamTyron
Zo'n popie jopie user die denkt dat hij het gemaakt heeft terwijl hij eigenlijk het leven nog moet ontdekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik snap de rullevantie ook niet echt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |