quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft al toegezegd ooit met me te willen trouwen.. Het is vooral een kwestie van hoeveel jaren/decennia dat nog duurt (en of hij dan nog leeft)
quote:
Dus je komt??quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen toch maar werken, ik voel me net zo ziek als dinsdag en toen kon ik ook werken
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Look at my pwetty hair for tomorrow!
Morgen alleen nog maar ff beetje bijwerken
[ afbeelding ]
You babe!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Look at my pwetty hair for tomorrow!
Morgen alleen nog maar ff beetje bijwerken
[ afbeelding ]
Nope, ik ga puur en alleen werken omdat ik daar 3 maanden werk en me niet voor de tweede keer ziek ga melden. Ik duik direct daarna -zeer hard balend- mijn bed in.quote:
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik ga puur en alleen werken omdat ik daar 3 maanden werk en me niet voor de tweede keer ziek ga melden. Ik duik direct daarna -zeer hard balend- mijn bed in.
Als het is de buurt was geweest was ik wel langs gekomen, maar dit is echt te ver uit de richting om 2 uurtjes langs te komen helaas.
Weet ik, maar toch voel ik me er lullig overquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje
Ik snap het volkomen chick!
Bij mij zakt altijd alles uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
http://www.argos.co.uk/wc(...)14MMA75UC944471M.jpg
Bats ze nu het nog kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi puckzzz! Mss, niet doen
Preventieve oordoppen : check. Ik ga slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
hallon rozeTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
hallon rozeHet lijkt wel alsof de hele feestwinkel over je nagels heen heeft gekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I mean that in a good way
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ja Ba---as...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Mss het volgende:
En ermahgerd, ik verwacht wel velen foto's morgen!
zo voelt t ook wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof de hele feestwinkel over je nagels heen heeft gekotstI mean that in a good way
hallon rozeOeeee die is leuk! Ik wil eigenlijk ook een keertje zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trustuh!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo voelt t ook wel jahij heet ook a unicorn farted in my polish
SQ super veel plezier morgen! Geniet van jullie dagquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hij gaat over 2 weken de verkoop in!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oeeee die is leuk! Ik wil eigenlijk ook een keertje zoiets
Ohja, binnenkort die mario polishes maar eens falenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij gaat over 2 weken de verkoop in!
Hoe duur issiequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij gaat over 2 weken de verkoop in!
al haar lakjes zijn 10$ dus ik gok dat deze het ook zal zijn maar ze heeft hem nog niet op dr website staan dus weet niet zekerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe duur issie
Overigens woah mijn behasluitings hing maar aan 1 haakje vast wat een krachtpatser![]()
P-I-M-Pquote:
Niet wakker gelegen?quote:
De rust!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:06 schreef Stormqueen het volgende:
Nee, kon elke keer goed de slaap hervatten tot kwart over zeven! Mijn Zen, hij is terug
Met de jurk aan?quote:
ik heb al die mensen geīnstrueerd dat er voor 20:30 niks online komtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Met de jurk aan?
Nee?
Heb je feestboek-fanatieke gasten uitgenodigd, zodat we zo snel mogelijk op de hoogte zijn?
En de thuisblijvers dan??quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al die mensen geīnstrueerd dat er voor 20:30 niks online komt
Noeeessss, spanning!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik heb al die mensen geīnstrueerd dat er voor 20:30 niks online komt
Ik zou weddenschappen houden over wiequote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:11 schreef Stormqueen het volgende:
Er zal altijd wel een figuur zijn die zich er niet aan houdt overigens
dit jaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
het is voor mij niet meer dan logisch niet als eerste de foto`s van de jurk te posten tenzij op verzoek van de bruid.
Sneu eigenlijk dat dat niet voor iedereen vanzelfsprekend is..
En nu ben jij in paniek?quote:
Lekker tochquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:36 schreef Stormqueen het volgende:
Zeau, kapper is weer weg. Ze vond me uitzonderlijk chill
Fuuuu, de apple maps meneer navigatie heeft keelkankerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:45 schreef Miss_Congeniality het volgende:
Ermahgerd ze hebben mijn TomTom toch verstuurd vanuit bol, van de week zeiden ze nog dat ie pas 14 juni zou komen
Maar nu wordt ie volgens MijnPakket tussen 16.30 en 19.30 bezorgd maar ik moet om 19 uur weg en ik wil hem eigenlijk meenemen
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:04 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n nagelstickers eraf gepleurd waren en m'n halve nagels hadden meegenomen en toen moest ik met naakte nagels naar het feest![]()
![]()
![]()
Echt he, ik probeer eens wat nieuws
ik nietquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:03 schreef Puckzzz het volgende:
Hebben jullie nou serieus plaatsvervangende wedding stress?
Wat lief!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:35 schreef Dwyn het volgende:
[..]oiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Dat lijkt me echt fantastisch :/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier heb ik zalf tegen, maar het is wel een tikje erger geworden sinds ik de zalf gebruik.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:38 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Huuu dwynIs dit van de zalf? Of heb je hier nu zalf tegen?
Ja, dat zou wel komisch zijn!quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
MehhStraks ben je allergisch voor de zalf ofzo
Ja, dat ga ik maandag wel doen als het zo blijft.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kun je niet ff bellen of het normaal is dat het erger wordt
Ze zei dat het eczeem was maar dat ze eigenlijk nooit eczeemzalf op oogleden gebruiken omdat de huid daar zo dun is dus ik heb Cetomacrogol-creme gekregen met 10% vaseline.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:43 schreef Maisnon het volgende:
Wow Dwyndat is best stevige aids
Weten ze ook wat het is precies?
heb je nieuwe producten getest voor je blog waar t misschien van is?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:45 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ze zei dat het eczeem was maar dat ze eigenlijk nooit eczeemzalf op oogleden gebruiken omdat de huid daar zo dun is dus ik heb Cetomacrogol-creme gekregen met 10% vaseline.
Nee, niet iets voor de ogen volgens mij. Ik heb ook al mijn kwasten goed gewassen enzo. Primer vervangen, maar het bleef.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
heb je nieuwe producten getest voor je blog waar t misschien van is?
Ja, maar ik heb dit al veel langer dan die crčme.quote:
oogschaduw , kwasten misschien gewassen met iets en daarna oogschaduw aangebrachtquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:48 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, niet iets voor de ogen volgens mij. Ik heb ook al mijn kwasten goed gewassen enzo. Primer vervangen, maar het bleef.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
mijn collega was allergisch voor zijn nieuwe telefoon, dat was hilarish
hele hand onder exzeem
Ik mag nu ook tijdelijk geen oogschaduw meer gebruiken dus dan zou het moeten verbeteren. Hoop ikquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oogschaduw , kwasten misschien gewassen met iets en daarna oogschaduw aangebracht
Ja dat was echt fantastischquote:
Het is bewezen! Je krijgt aids van BlackBerryquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:52 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Ja dat was echt fantastisch![]()
het was trouwens meer voor het leer, blackberry heeft leren achterkant en tegen dat type leer aws hij lbijkbaar allergisch, dus zijn hand waarin hij zijn telefoon altijd heeft was echt helemaal rood en vellen hingen eraan en jeuk enzo
toen HTC gegeven en probleem was opgelost
[..]Sjezus, dat ziet er wel uit zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:54 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sjezus, dat ziet er wel uit zeg!![]()
Goeie naam welquote:
mehquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
https://www.alloverpierci(...)den-op-merk/bodyvibe
whoah
Dus als ik nu bestel rkijg ik korting?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
geen code, 3 dagen lang 30% off online
Uhquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:01 schreef Maisnon het volgende:
Bij Paypal staat er bij een betaling:
In behandeling tot 31 mei 2013
Betekend dat ze het nu ergens dan van mn rekening afschrijven? Want het is gekoppeld
quote:Het Belgische spoorbedrijf NMBS wil stoppen met de Fyra-hogesnelheidstrein. NMBS gaat dat waarschijnlijk vrijdagmiddag bekendmaken.
Ik weet het niet want bij mij wordt alles afgeschreven zonder dat ik me daar druk om maak. Na 2 dagen over het algemeen. Zit er een weekend tussen dan wat langer.quote:
ja volgens mandy duurt het de eerste 2 keer ofzo wat langerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik weet het niet want bij mij wordt alles afgeschreven zonder dat ik me daar druk om maak. Na 2 dagen over het algemeen. Zit er een weekend tussen dan wat langer.
klop, eerste 2 keer duurt t langerquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:08 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ja volgens mandy duurt het de eerste 2 keer ofzo wat langer
er stond ook 4-6 dagen dus dan zou vandaag kunnen
Doodgemaakt met een blije musquote:Op vrijdag 31 mei 2013 11:52 schreef Sharana_LV het volgende:
oh fml niet op alles
http://www.hm.com/nl/summ(...)tion=10&duration=500
Da's tenminste nog een blije mus.quote:
Herkenbaarheidquote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je zo een album op youtube aanzet terwijl je de cd gewoon in de kast hebt staan.
welkom in 2013quote:Op vrijdag 31 mei 2013 12:34 schreef IJsdraakje het volgende:
Dat je zo een album op youtube aanzet terwijl je de cd gewoon in de kast hebt staan.
Sentiment.quote:
Van de dingen die ik luister komt dit het meest in de buurt van dat liedjequote:
Ik wordt daar zķ onzeker van he?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mensen die je onbeschaamd aan gaan zitten kijken in de trein. Ga lekker deaudt
Niet onzeker, het is gewoon fucking irritant. Ik wil dan echt dingen gaan roepen als KUN JE HET ZIEN, HEB IK WAT VAN JE AAN OFZO. Maar ik wil me niet geheel als een tokkie gedragenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wordt daar zķ onzeker van he?
Alsof je met een papegaai op je hoofd loopt ofzo
Stomtoevallig stond er net bij school een vrouw die had een echte papegaai op haar hoofdquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wordt daar zķ onzeker van he?
Alsof je met een papegaai op je hoofd loopt ofzo
wat?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of in de zomer langs een bepaalde plek met terrassen lopen. Dan heb jk ook zin om tegen die mensen te schreeuwen
Nagekeken worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:39 schreef SpaceInvaders het volgende:
Of in de zomer langs een bepaalde plek met terrassen lopen. Dan heb jk ook zin om tegen die mensen te schreeuwen
JAHquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:26 schreef Puckzzz het volgende:
THUIS!
Straks ff boodschapjes doen voor de Gado Gado.
Schaar,Dico houden jullie van ananas?
Wijf.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb een tas groot genoeg voor een week.
Maar ik moet nog kiezen uit drie jurken, dus daar moeten Puckz en Dico me mee helpen.. Dus ik heb ook drie bh's.. en twee eventuele topjes voor eronder.. en en en
quote:
Hahaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:49 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd ik heb een tas groot genoeg voor een week.
Maar ik moet nog kiezen uit drie jurken, dus daar moeten Puckz en Dico me mee helpen.. Dus ik heb ook drie bh's.. en twee eventuele topjes voor eronder.. en en en
:vquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedenk me nu dat de lol achter :v voor niet SHJNSC'erts waarschijnlijk helemaal niet zo duidelijk is.
Oh well.
WIE VINDT DAT NU NIET GRAPPIG? :v :vquote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:55 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik bedenk me nu dat de lol achter :v voor niet SHJNSC'erts waarschijnlijk helemaal niet zo duidelijk is.
Oh well.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred komt terug van de stad: "ik heb dit en dit gekocht, was ik niet van plan, maar kijk wat een goede aanbieding.... NOES IK LIJK WEL EEN WIJF"
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Fred komt terug van de stad: "ik heb dit en dit gekocht, was ik niet van plan, maar kijk wat een goede aanbieding.... NOES IK LIJK WEL EEN WIJF"
![]()
![]()
![]()
whehequote:Op vrijdag 31 mei 2013 13:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
![]()
![]()
![]()
Ja dat ga ik ook nog wel een keer testen maar niet vandaagquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je oksels epileren is echt fantastisch
Whut?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:51 schreef princess-a het volgende:
Ik zit al in de trein naar Eindhoven en zodra ik zat wist ik: nooooit meer met de trein!
Mja, kaartjes zijn al gekocht
Ik bedenk me te laat dat ik het veel fijner had gevonden om lekker met mn auto te komenquote:
Heb ik gisteren ook gedaan, was iets te snel. Nu heb ik twee blauwe okselsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
Je oksels epileren is echt fantastisch
Jawel toch?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef Debsterr het volgende:
Ladies, kan Baas een jeans, overhemd en nette schoenen aan vanavond?
Jahoor, das toch netjes?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 17:33 schreef Debsterr het volgende:
Ladies, kan Baas een jeans, overhemd en nette schoenen aan vanavond?
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 18:26 schreef Miss_Congeniality het volgende:
En jee, TomTom is net bezorgd, kan ik hem meteen uittesten dadelijk
whut?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 01:40 schreef Saisai het volgende:
hey jullie weten vast dat ik zoek google topic te vinden. Weten jullie hoe het heet en waar het staat?
Mooi zo.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Velen brak! Maar wat een leuk feestje was het!!
Fijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Absoluut!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Klinkt als geslaagd!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 09:09 schreef Stormqueen het volgende:
Deeeelenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 10:43 schreef Nagelschaartje het volgende:
Zo velen tettenfoto's op mijn mobiel
+1quote:Op zaterdag 1 juni 2013 11:54 schreef princess-a het volgende:
[..]
Deeeelen
Was echt heel erg leuken SQ was zo mooi!! En Sjaan en SF hebben ontzettend goed voor ons gezorgd
ja die bleven maar komen. En goede hapjes ook, hamburgers, vissticks, bitterballen, satéquote:
Ja, kak, de vissticks heb ik gewoon gemist! What are this!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja die bleven maar komen. En goede hapjes ook, hamburgers, vissticks, bitterballen, saté
in bed!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:13 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, waar hebben jullie eigenlijk geslapen?
EN DE FRIET, VERGEET DE FRIET NIETquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
ja die bleven maar komen. En goede hapjes ook, hamburgers, vissticks, bitterballen, saté
Matiger kon nietquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, HOE was het ABC? Ik baal wel dat ik die gemist heb.
Awkwardquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:24 schreef Mss het volgende:
Ermahgerd, HOE was het ABC? Ik baal wel dat ik die gemist heb.
nee die was die dag ontslagen, dus al niet heel blij, was wellicht de druppel evenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
Maar Skjoe was de neger nu boos om onze abc?
Jep! En de mensen stonden zo te kijken van: what are this?? En wij voelden ons allemaal voor lul staan.quote:
Oh dat is wel minder jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:29 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee die was die dag ontslagen, dus al niet heel blij, was wellicht de druppel even
We hebben ook een groeps HOE gedaan bij de Hquote:
Oh fuque, daar had ik bij moeten zijnquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben ook een groeps HOE gedaan bij de H
thuis jaquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
JOH! Gewoon thuis, of in een hotel, bedoel ik
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:36 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
We hebben ook een groeps HOE gedaan bij de H
Dat was van oorsprong de eerste zinquote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:31 schreef amaranta het volgende:
Als niet nagelmeisje maar wel medefokker was ik lang niet zo geschokt als anderen in de zaal dat misschien waren.
Als je een abc te horen krijgt waar de 2de zin is: 'de a is van aids'
De mensen om mij heen hadden zoiets van, uh, wat???![]()
al die vijftigplussersquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
DE K IS VAN KUT EN VAN KONTJE VERKOPEN ACHTER HET STATION!
We hebben van te voren zo vaak tegen elkaar gezegd dat het echt een heel matig idee was.. Geen idee waarom we het door hebben laten gaanquote:
Volgende keer gecensureerde versie maarquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
We hebben van te voren zo vaak tegen elkaar gezegd dat het echt een heel matig idee was.. Geen idee waarom we het door hebben laten gaan
ERMAHGERD we waren niet alleen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:31 schreef amaranta het volgende:
Als niet nagelmeisje maar wel medefokker was ik lang niet zo geschokt als anderen in de zaal dat misschien waren.
Als je een abc te horen krijgt waar de 2de zin is: 'de a is van aids'
De mensen om mij heen hadden zoiets van, uh, wat???![]()
Was ook een goeden optie.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende keer gecensureerde versie maar
wij vonden het briljant garpig en chanantquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
Maar jij vond het wel leuk toch Skjoe? Toch?![]()
En BB toch ook wel een klein beetje?
Gelukkigquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wij vonden het briljant garpig en chanant![]()
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daar ging het omquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
bedoel je freekje? Met die Miami vice echtgenoot?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:57 schreef Lindytje het volgende:
Skjoe, jouw ouders zijn ook bazen trouwens!
En die tante met kort blond haar ook.
Oh, en wie is de buurtgenoot? Redelijk lange vrouw, kort, blond, steil haar? Wie is dat?
Juliette zekerquote:Op zaterdag 1 juni 2013 14:58 schreef Nagelschaartje het volgende:
Er was nog ergens een milf (eigen woorden) met kort blond haar (weet niet of dat dezelfde is als die tante) die lid wilde worden van ons topic. Ze had alleen geen nagellak.. En nepnagels... Maar ze was wel bereid haar cupmaat te geven
Ja! Die! Whaddup met haar?quote:
Geen flauw idee.. Puckz wist ook niet wie het wasquote:
borderliner.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 15:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja! Die! Whaddup met haar?
Die zat aan me vast geplakt op het laatst...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |