quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:57 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Fred heeft al toegezegd ooit met me te willen trouwen.. Het is vooral een kwestie van hoeveel jaren/decennia dat nog duurt (en of hij dan nog leeft)
quote:
Dus je komt??quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef Mss het volgende:
Ik ga morgen toch maar werken, ik voel me net zo ziek als dinsdag en toen kon ik ook werken
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Look at my pwetty hair for tomorrow!
Morgen alleen nog maar ff beetje bijwerken
[ afbeelding ]
You babe!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:19 schreef Puckzzz het volgende:
Look at my pwetty hair for tomorrow!
Morgen alleen nog maar ff beetje bijwerken
[ afbeelding ]
Nope, ik ga puur en alleen werken omdat ik daar 3 maanden werk en me niet voor de tweede keer ziek ga melden. Ik duik direct daarna -zeer hard balend- mijn bed in.quote:
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:21 schreef Mss het volgende:
[..]
Nope, ik ga puur en alleen werken omdat ik daar 3 maanden werk en me niet voor de tweede keer ziek ga melden. Ik duik direct daarna -zeer hard balend- mijn bed in.
Als het is de buurt was geweest was ik wel langs gekomen, maar dit is echt te ver uit de richting om 2 uurtjes langs te komen helaas.
Weet ik, maar toch voel ik me er lullig overquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje
Ik snap het volkomen chick!
Bij mij zakt altijd alles uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:22 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
http://www.argos.co.uk/wc(...)14MMA75UC944471M.jpg
Bats ze nu het nog kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Mooi puckzzz! Mss, niet doen
Preventieve oordoppen : check. Ik ga slapen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Sharana_LV het volgende:
hallon rozeTof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aids.
hallon rozeHet lijkt wel alsof de hele feestwinkel over je nagels heen heeft gekotstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I mean that in a good way
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ja Ba---as...quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Mss het volgende:
En ermahgerd, ik verwacht wel velen foto's morgen!
zo voelt t ook wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het lijkt wel alsof de hele feestwinkel over je nagels heen heeft gekotstI mean that in a good way
hallon rozeOeeee die is leuk! Ik wil eigenlijk ook een keertje zoietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Trustuh!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zo voelt t ook wel jahij heet ook a unicorn farted in my polish
SQ super veel plezier morgen! Geniet van jullie dagquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:25 schreef Stormqueen het volgende:
Hij gaat over 2 weken de verkoop in!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Oeeee die is leuk! Ik wil eigenlijk ook een keertje zoiets
Ohja, binnenkort die mario polishes maar eens falenquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij gaat over 2 weken de verkoop in!
Hoe duur issiequote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Hij gaat over 2 weken de verkoop in!
al haar lakjes zijn 10$ dus ik gok dat deze het ook zal zijn maar ze heeft hem nog niet op dr website staan dus weet niet zekerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:34 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Hoe duur issie
Overigens woah mijn behasluitings hing maar aan 1 haakje vast wat een krachtpatser![]()
P-I-M-Pquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |