Ik had het geluk dat ik A'dam geen geode lestechniek vond, R'dam een kutschool vond en Leiden gewoon tof vind én het dichtbij was!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ja, bij ov heb ik: je kan gaan en staan waar je wilt. Natuurlijk niet als een Limburger in Groningen wil gaan studeren, maar je snap vast wat ik bedoel.Gaat hier ook om het vinden van de school die bij je past. Stel: je woont in Rotterdam en kiest voor Rechten. Je kan naar Rotterdam studeren, maar ook in Utrecht. Dan kies je echt wel een stuk sneller voor je eigen stad, terwijl die in Utrecht misschien wel veel beter bij je past.
Hoezo? Je kan ook gewoon op kamers in de stad waar je bij past.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maar ja, bij ov heb ik: je kan gaan en staan waar je wilt. Natuurlijk niet als een Limburger in Groningen wil gaan studeren, maar je snap vast wat ik bedoel.Gaat hier ook om het vinden van de school die bij je past. Stel: je woont in Rotterdam en kiest voor Rechten. Je kan naar Rotterdam studeren, maar ook in Utrecht. Dan kies je echt wel een stuk sneller voor je eigen stad, terwijl die in Utrecht misschien wel veel beter bij je past.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef Fok-it het volgende:
Haha nee dat lukt me niet meer in een half uurtje![]()
Thuisbezorgd is ook alles al dicht
Hermanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb alle afleveringen van foute vrienden al gekeken
Ik nog nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:28 schreef jordyqwerty het volgende:
Heb alle afleveringen van foute vrienden al gekeken
Is je wifi ding al langs gekomen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
Morgen vroeg slapen! Zaterdag 6 uur op de rugby beginnen met bier drinken!
Als je rechten wilt studeren moet je sowieso naar Leiden gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:26 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je geluk mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik had het geluk dat ik A'dam geen geode lestechniek vond, R'dam een kutschool vond en Leiden gewoon tof vind én het dichtbij was!
Maar ja, dan zit je ook weer met: wil ik op kamers gaan? Kan ik het betalen? Veel mensen kunnen niet van alleen stufi leven. Niet iedereen heeft tijd voor een baantje. En als iedereen op kamers gaat, dan wordt het vinden van een baantje ook nog moeilijk. En wordt het echt ontzettend moeilijk met een kamer vinden. De kosten schieten de huurprijzen dan misschien ook nog eens omhoog door de hoge vraag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:27 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hoezo? Je kan ook gewoon op kamers in de stad waar je bij past.
Oh die gast inderdaadquote:
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je geluk mee.
[..]
Maar ja, dan zit je ook weer met: wil ik op kamers gaan? Kan ik het betalen? Veel mensen kunnen niet van alleen stufi leven. Niet iedereen heeft tijd voor een baantje. En als iedereen op kamers gaat, dan wordt het vinden van een beetje ook nog moeilijk. En wordt het echt ontzettend moeilijk met een kamer vinden. De kosten schieten dan misschien ook nog eens omhoog door de hoge vraag.
Ik snap je punt wel enigzins, maar ik vind de verhouding een beetje gelijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:30 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar heb je geluk mee.
[..]
Maar ja, dan zit je ook weer met: wil ik op kamers gaan? Kan ik het betalen? Veel mensen kunnen niet van alleen stufi leven. Niet iedereen heeft tijd voor een baantje. En als iedereen op kamers gaat, dan wordt het vinden van een beetje ook nog moeilijk. En wordt het echt ontzettend moeilijk met een kamer vinden. De kosten schieten dan misschien ook nog eens omhoog door de hoge vraag.
Helaas, peanutbutter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:33 schreef nodig het volgende:
[..]
Nog 27 minuten de tijd ofniet? Denk niet dat die nog voorbij komt dan
Mja, stufi is ook heel belangrijk. Maar ik zie zelf gewoon meer baat in het hebben van gratis ov voor iedereen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:32 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel enigzins, maar ik vind de verhouding een beetje gelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |