Het is nu wel effe genoeg ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kernvakken snap ik wel en die 5.5 regeling snap ik wel enigzins, maar het mag wel ophouden nu.
Beide kut, maar ov is zo belachelijk duur. Een maandje naar school gaan kan duurder uitvallen dan een maandje stufi.quote:
Laat ze maar lekker nog meer aanscherpen word mijn havo diploma meer waardquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Kernvakken snap ik wel en die 5.5 regeling snap ik wel enigzins, maar het mag wel ophouden nu.
Dan kan je dus straks bijna alleen nog maar een opleiding doen als je in de stad woont waar je studeert.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beide kut, maar ov is zo belachelijk duur. Een maandje naar school gaan kan duurder uitvallen dan een maandje stufi.
Dat maakt niet dat het afschaffen van de stufi opeens acceptabel is, vind ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Beide kut, maar ov is zo belachelijk duur. Een maandje naar school gaan kan duurder uitvallen dan een maandje stufi.
Dat snap ik ook, maar ze gaan steeds verder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
fixedquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kut Nederland ministerie van onderwijs
Nee kut Nederlandquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar ze gaan steeds verder.
[..]
fixed
Ik ken genoeg mensen die zijn geslaagd met een vier voor Nederlands of twee vijven voor Nederlands en Wiskunde.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef nodig het volgende:
[..]
Laat ze maar lekker nog meer aanscherpen word mijn havo diploma meer waard
Naar Limburg!!quote:
DONT LOOK LIKE THEY'RE EVER GO AWAAAAYquote:
jij weet het sister.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef msacras het volgende:
[..]
Dat snap ik ook, maar ze gaan steeds verder.
[..]
fixed
kut kabinet eigenlijk ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee kut Nederland![]()
Het zorgstelstel is ook aids
Zoiets controleren is lastig en kost geld. En wanneer heeft iemand dan recht om zonder extra kosten uit te lopen? Moeilijk zoiets. Overigens zijn er genoeg studies waarbij vaak studievertraging heel normaal is. En zelfs een beetje wordt aangemoedigd. Ik doe Journalistiek en hier raden ze het je echt aan om buiten schooltijd ervaring op te doen. Kost tijd en moeite, waardoor sommige mensen ook langer over hun studie doen. Dit is maar een voorbeeld van een studie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef msacras het volgende:
[..]
Een langstudeerboete omdat je gewoon 3 jaar geen flikker uitvoert vind ik oké. Een langstudeerboete omdat je ernstig ziek bent, een kind krijgt, of wat dan ook vind ik werkelijk belachelijk. Dat wouden ze eerst ook vrolijk proberen er door te krijgen, gadverdamme.
Eerst nog hopen dat je in de buurt een hogeschool/universiteit hebt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan kan je dus straks bijna alleen nog maar een opleiding doen als je in de stad woont waar je studeert.
Zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:16 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Dat maakt niet dat het afschaffen van de stufi opeens acceptabel is, vind ik.
ga luisteren danquote:
Ja of je moet daar naar toe verhuizen, maar laten ze nou net gaan korten op de sociale huurwoningen, en waarschijnlijk ook op de studentenkamersquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets controleren is lastig en kost geld. En wanneer heeft iemand dan recht om zonder extra kosten uit te lopen? Moeilijk zoiets. Overigens zijn er genoeg studies waarbij vaak studievertraging heel normaal is. En zelfs een beetje wordt aangemoedigd. Ik doe Journalistiek en hier raden ze het je echt om buiten schooltijd ervaring op te doen. Kost tijd en moeite, waardoor sommige mensen ook langer over hun studie doen.
[..]
Eerst nog hopen dat je in de buurt een hogeschool/universiteit hebt.
[..]
Zeg ik ook niet.
THEY AIN'T NEVER GONNA CHANGEEquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef supersof het volgende:
[..]
DONT LOOK LIKE THEY'RE EVER GO AWAAAAY
Natuurlijk is het moeilijk om een grens te stellen, dat begrijp ik ook wel, maar beter dát dan mensen die er niks aan kunnen doen, en al hoge kosten hebben, ook nog even zo'n boete te geven. Dat gaat gewoon helemaal nergens over.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zoiets controleren is lastig en kost geld. En wanneer heeft iemand dan recht om zonder extra kosten uit te lopen? Moeilijk zoiets. Overigens zijn er genoeg studies waarbij vaak studievertraging heel normaal is. En zelfs een beetje wordt aangemoedigd. Ik doe Journalistiek en hier raden ze het je echt om buiten schooltijd ervaring op te doen. Kost tijd en moeite, waardoor sommige mensen ook langer over hun studie doen.
[..]
Eerst nog hopen dat je in de buurt een hogeschool/universiteit hebt.
[..]
Zeg ik ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |