quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben eigenlijk best zenuwachtig voor volgende wwek, twee dagen groningen
Hoezo dat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ik ben eigenlijk best zenuwachtig voor volgende wwek, twee dagen groningen
donderdagavond uit in groningen waarbij er gehosselt gaat worden, me de volgende dag ziek melden en dan daarna de housewarming terwijl ik alleen DV daar in principe ken.quote:
Ach ja, gaat vast leuk worden. Als het uitgaan/hosselen echt niks is, dan kunnen jullie altijd nog eerder naar huis gaan. En bij HW wegwezen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
donderdagavond uit in groningen waarbij er gehosselt gaat worden, me de volgende dag ziek melden en dan daarna de housewarming terwijl ik alleen DV daar in principe ken.
We gaan een aantal keer buiten mijn comfort-zone
Spannend!quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
donderdagavond uit in groningen waarbij er gehosselt gaat worden, me de volgende dag ziek melden en dan daarna de housewarming terwijl ik alleen DV daar in principe ken.
We gaan een aantal keer buiten mijn comfort-zone
''Jullie''quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:48 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ach ja, gaat vast leuk worden. Als het uitgaan/hosselen echt niks is, dan kunnen jullie altijd nog eerder naar huis gaan. En bij HW wegwezen.Voordeel van die avond toch terug naar huis moeten gaan.
of DV hosselt een bi meisje enzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Jullie''
Dikke kans dat DV niet faalt en ik op haar kamer ga zitten FOK!ken
Doe je toch niet als je bezoek hebt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Jullie''
Ik hou haar niet tegen. Zou ze andersom ook niet doen. Ik ga niet cockblockenquote:
Ja, of iets anders op haar kamerquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
''Jullie''
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |