Stop al je spaargeld in een PET-fles, trek er een condoom omheen en knikker die van de veerboot af de volgende keer dat je naar Ameland gaat.quote:
Dat is geen vrijwilligerswerk, mbo aap.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:04 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Stop al je spaargeld in een PET-fles, trek er een condoom omheen en knikker die van de veerboot af de volgende keer dat je naar Ameland gaat.
Wat spreekt je het meest aan/welk doel wil je helpen te realiseren?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:02 schreef Ambipur het volgende:
Ik wil vrijwilligerswerk gaan doen. Heeft iemand tips hoe en wat k het beste kan doen?
waarom?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:02 schreef Ambipur het volgende:
Ik wil vrijwilligerswerk gaan doen. Heeft iemand tips hoe en wat k het beste kan doen?
iets met een zorginstelling of dierenarts-praktijk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:02 schreef Ambipur het volgende:
Omdat niet iedereen zo gezegend is als ik?quote:
Iets met ouderen of mensen die echt geen moer te makken hebbenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:06 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Wat spreekt je het meest aan/welk doel wil je helpen te realiseren?
Mensen dus.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo gezegend is als ik?
ligt eraan wat je wilt doen hequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:02 schreef Ambipur het volgende:
Nou, wow wat een geroddel van mijn kant zegquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]___________!!!!!!
Dik roddelen daar over deze SC btw met zijn allen...![]()
"Deze SC zit vol met alphas, wij zijn geen gay groepje, alle SC's zijn gay lolol"
GTFO
Probeer www.humanitas.nl.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Maar kan ik het beste langs zo'n instelling gaan of moet ik langs zo'n clubje voor vrijwilligerswerk? Heb gegoogled en je hebt van die bemiddelingsbureautjes.
kan ook rechtstreeks naar een verzorgingstehuis o.i.d.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Maar kan ik het beste langs zo'n instelling gaan of moet ik langs zo'n clubje voor vrijwilligerswerk? Heb gegoogled en je hebt van die bemiddelingsbureautjes.
Ik zeg toch 'met zijn allen'?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:12 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nou, wow wat een geroddel van mijn kant zeg
Ze gaan bij beide niet moeilijk doen, mooi dat je dit wilt doen overigens.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:11 schreef Ambipur het volgende:
Well thank you. Er zit ook wat eigenbelang bij, hoor.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:14 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Ze gaan bij beide niet moeilijk doen, mooi dat je dit wilt doen overigens.
Ga er een mailtje heensturen, thanksquote:
wat dan?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Well thank you. Er zit ook wat eigenbelang bij, hoor.
ladyshave erover..klaarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:20 schreef Panzermaus het volgende:
Mijn onderarmen groeien de laatste tijd helemaal onder met zwarte haren.so not aesthetic.
Godverdomme, serieusquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:20 schreef WAHRHEIT het volgende:
Ambipur: de bond tegen het vloeken zoekt vrijwilligers.
(Turkse) ouderenzorg, weet dat daar veel behoefte aan is.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:16 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Well thank you. Er zit ook wat eigenbelang bij, hoor.
[..]
Ga er een mailtje heensturen, thanks
De Turkse doe ik somsquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Montelly het volgende:
[..]
(Turkse) ouderenzorg, weet dat daar veel behoefte aan is.
Waarom zijn nederlandse eenzamer?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De Turkse doe ik somsMijn oma. Maar ik weet dat Nederlandse ouder pas echt eenzaam zijn.
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan krijg ik allemaal wondjes en bultjes.Ik word een weerwolfje volgens mij.
[..]
quote:
Nederlanders dumpen hun ouders massaal en komen eens per maand op de koffie. Bij ons is dat ondenkbaar, ik zal mij moeder/vader nooit dumpen en rug toe keren alleen omdat ik "te druk" heb.quote:
Of strippoker.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in bejaardenhuizen hebben ze elkaar nog om mee te kaarten
waar is " bij ons"?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nederlanders dumpen hun ouders massaal en komen eens per maand op de koffie. Bij ons is dat ondenkbaar, ik zal mij moeder/vader nooit dumpen en rug toe keren alleen omdat ik "te druk" heb.
Heb mijn mijn moeder ook zo vaak geholpen met omaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:22 schreef Ambipur het volgende:
[..]
De Turkse doe ik somsMijn oma. Maar ik weet dat Nederlandse ouder pas echt eenzaam zijn.
Schattig dat je het bijhoudt.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Wat wil je hiermee zeggen?Dat halfslachtige gedoe van jou duurt nu al twee dagen.
Hey, het is niet mijn initiatief.quote:
Zie dat mijn ooms + tantes ook minder tijd voor oma hebben.. Maar goed, de een zit in een rouwproces, de ander heeft kanker. Dus nu mogen wij het doen, maar dat schiet er ook weleens bij in.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:26 schreef Montelly het volgende:
[..]
Nederlanders dumpen hun ouders massaal en komen eens per maand op de koffie. Bij ons is dat ondenkbaar, ik zal mij moeder/vader nooit dumpen en rug toe keren alleen omdat ik "te druk" heb.
[..]
Evenzoschattig dat je de vraag ontwijkt. Halfslachtig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Schattig dat je het bijhoudt.
Lach maar, denk je dat iemand me nog zou zien staan?quote:
Doe je dat vaker? Mensen ongevraagd fotograferen en op internet zetten?quote:
maar wel jouw ideequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:29 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hey, het is niet mijn initiatief.
Wordt maatjequote:Op vrijdag 31 mei 2013 10:08 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Omdat niet iedereen zo gezegend is als ik?
[..]
Iets met ouderen of mensen die echt geen moer te makken hebben
Zij zit nu op whatsapp: " er zit een engerd naast me foto's van mij te maken"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |