Deze ken ik al. Geweldig nietquote:
The Bossquote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:52 schreef Montelly het volgende:
Ik hoorde vanochtend dit nummer, werd er gewoon stil van![]()
Ja, haha, kan het honderd keer bekijken.quote:
Man man, wat een kwaliteitsmuziek.quote:
Absoluut. Bruce Springsteen, Dire Straits, dat zijn namen die hoog in mijn virtuele favorietenlijst staan.quote:
OMG. Dat was lekker..quote:Op vrijdag 31 mei 2013 08:56 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kijk eens wat er gebeurt als je jezelf er een beetje bij betast?
Jij bent nu toch ook chubby? Lijkt mij dan een goede match.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:16 schreef Panzermaus het volgende:
Duizenden volslanke singles Singles zoeken een Date! Start Nu met Chatten!meteen duizenden singles die ik kan vermijden. Volslank, alsof het iets acceptabels is.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:49 schreef Montelly het volgende:
Pfffffff...helemaal gek daar in KLB SC..
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Montelly het volgende:
[..]
too much gewoon, heb meer bra talk nodig.
quote:
quote:
Montelly toch.....quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]___________!!!!!!
Dik roddelen daar over deze SC btw met zijn allen...![]()
"Deze SC zit vol met alphas, wij zijn geen gay groepje, alle SC's zijn gay lolol"
GTFO
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]___________!!!!!!
"Deze SC zit vol met alphas, wij zijn geen gay groepje, alle SC's zijn gay lolol"
GTFO
CY doet geen chubbies, dus het zal nog wel meevallen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Jij bent nu toch ook chubby? Lijkt mij dan een goede match.
Gym SCquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]___________!!!!!!
GTFO
Die waait dan kennelijk met alle winden mee.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
CY doet geen chubbies, dus het zal nog wel meevallen.
Wat een SC.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik ook werkloos raak en geen geld heb voor tuna ga ik bank overvalle!
DE GYMquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:21 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]___________!!!!!!
GTFO
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Als ik ook werkloos raak en geen geld heb voor tuna ga ik bank overvalle!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij heeft alle tijd om te trainen in de gevangenis.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
Win win situatie!
Als het lukt heb je zat geld en als het mislukt heb je het beter dan een groot deel van de mensen in sociale huurwoningen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:00 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Jah, plus de bajjes super vol met blikjes tuna.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Laat die sma's van klb sc maar hier kome, ga ze klappe dan!
Het zal er vast prima zijn, maar daar gaan uithuilen dat je brah talk nodig hebt en vervolgens hier weer in jouw broekje proberen te komen etc.quote:
Ja, die frikandelquote:
Alsof iemand hier in mijn broekje kan komen. Alleen jij, maar gezien jij nu bezet bent, houdt het opquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:37 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het zal er vast prima zijn, maar daar gaan uithuilen dat je brah talk nodig hebt en vervolgens hier weer in jouw broekje proberen te komen etc.als het je ergens niet bevalt kom je tooch gewoon daar niet... beetje sneu om smacktalk over andere SC's te gaan houden maar goed dat ben ik dan
quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof iemand hier in mijn broekje kan komen. Alleen jij, maar gezien jij nu bezet bent, houdt het op
ja precies xd net eastside vs westside dit ;pquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
laat maar komen. rellen zijn toch standaard hier
Is jouw broekje zo exclusief?quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:39 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Alsof iemand hier in mijn broekje kan komen. Alleen jij, maar gezien jij nu bezet bent, houdt het op
Daar moet op gedronken worden.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:46 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
Het is de 161ste geboortedag van Julius Richard Petri.
Julius Richard Petri (May 31, 1852 – December 20, 1921) was a German bacteriologist who is generally credited with inventing the Petri dish while working as assistant to Robert Koch.
LET'S GO LOESOE.
Is goedquote:
quote:
Tbh: Hell yeah.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:51 schreef Panzermaus het volgende:
Ambi, jij kent me ondertussen een klein beetje. Denk je dat ik seks met jou als een plezierige ervaring zal ervaren? Oprechte vraag, ben benieuwd hoe je daar tegenaan kijkt.
En dan de effecten als scopolaminequote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:50 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]![]()
![]()
'en had voor de grap toen ze sliep en ik moest tanken haar 2 pakjes wagenziekte pleisters opgemaakt en alles op haar geplakt', wtf.
In je haarquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:50 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Waar jij wil. Ben ik niet zo moeilijk in
quote:
Pluishaarquote:
Nice. Waar denk je dat ik het meest van zou genieten? Wat kenmerkt seks met Ambi?quote:
Yeaquote:Op vrijdag 31 mei 2013 09:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Pluishaar
[..]
Nice. Waar denk je dat ik het meest van zou genieten? Wat kenmerkt seks met Ambi?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |