Ik weet natuurlijk niet wat je bouw is, maar denim jacket van momotaro is afgestemd op japanners en vond het zelf een beetje moeilijke fitquote:Op woensdag 5 juni 2013 00:22 schreef MartiniNL het volgende:
Die momotaro is een klap duurder inderdaad, zou hem ook niet snel icm m'n 0705SP dragen om de superfuture look te voorkomen.. Heb dat ding ook nooit IRL gezien en/of gepast..
Netjes!.quote:Op woensdag 5 juni 2013 11:04 schreef Alteitfet het volgende:
Deze Denham heb ik alleen aan als ik thuis beetje aan het werk ben.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds 2 maandjes draag ik dagelijks een Naked&Famous, zal binnenkort wel wat foto's posten.
Die 8113 moet je niet insmeren, dat is nubuck.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier nog tips voor het aanbrengen van mink oil op boots? M'n 8113's zijn toch wel eens onderhoud nodig. Gewoon een doek pakken en ermee insmeren of moet ik nog wat bijzonders doen?
Het is rough out leather, niet nubuck. Beduidend anders. De Red Wing site raad mink oil aan voor muleskinner: http://www.redwingheritage.eu/carequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Die 8113 moet je niet insmeren, dat is nubuck.
Gewoon borstelen en hooguit wat gummen, absoluut niet insmeren met mink oil.
Als je hem insmeert doe het dan met beezewax ofzo, iets wat er voor gemaakt is. Mink oil is echt voor glad leer, de glans gaat ervan af als je dat doet.
Je zou ze ook kunnen reinigen met soort shampoo, ik weet niet precies hoe dat heet, maar dat kun je halen bij de schoenmaker, nubuck-zeep ofzo, soort conditioner, omdat het vrij dun is he dat leer dat i.t.t. iron rangers 8111 bijv.
@Stansfield.
Je zegt dat je gemeten hebt, en dat het 39.4" is de meeste broeken. Hoe zitten deze broeken in de waist. Strak? precies goed, zakken van je kont?
Als je er een vuist tussen kan doen, zonder al teveel moeite, dan zou ik de 36 proberen (38=waist 40 dus?). Als je dat niet kan gewoon die van 40" doen, die zal niet veel meer uitrekken. het hang allemaal af van de huidige broeken en hoe strak die zitten.
Yes, natuurlijk is dat het!quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:43 schreef kipknots het volgende:
[..]
Het is rough out leather, niet nubuck. Beduidend anders. De Red Wing site raad mink oil aan voor muleskinner: http://www.redwingheritage.eu/care
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dry denim, when having blue balls is actually having blue balls.
Vuist is met heel veel moeite. Ik heb wel altijd gewoon een riem om dus ik heb het liever iets losser en wat lager op de heupen dan dat het erg strak zit. Dus ik ga voor de N&F 36 en de Unbranded 38.quote:Op woensdag 5 juni 2013 17:40 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
@Stansfield.
Je zegt dat je gemeten hebt, en dat het 39.4" is de meeste broeken. Hoe zitten deze broeken in de waist. Strak? precies goed, zakken van je kont?
Als je er een vuist tussen kan doen, zonder al teveel moeite, dan zou ik de 36 proberen (38=waist 40 dus?). Als je dat niet kan gewoon die van 40" doen, die zal niet veel meer uitrekken. het hang allemaal af van de huidige broeken en hoe strak die zitten.
Precies. Dat heb ik ook liever.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:34 schreef T_Fuff het volgende:
Ja dat zou ik ook doen dan. Eigenlijk is dat wat je net getest hebt, je graadmeter of het een 'goede' waistmaat is.
Mijn true waist is bijv 33, maar ik heb liever een broek met 33,75 , die sluit gewoon prima aan en daar kan ik gewoon onbeperkt in spareribs eten.
Als ik een 33" aan doe, dan voel ik me na mijn bordje brinta al uitgedijd
Ligt er aan of het door de douane komt. Bij mij duurde het een maand, bij vault volgens mij ook bijna, maar het kan ook binnen een week op je deurmat liggen.quote:Op woensdag 5 juni 2013 20:51 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Precies. Dat heb ik ook liever.
Iemand enig idee hoelang de verzending duurt bij blue owl?
Oh ja fuck daar had ik even geen rekening mee gehouden. Dus je hebt kans op een douane heffing?quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:10 schreef Grachtenpinguin het volgende:
[..]
Ligt er aan of het door de douane komt. Bij mij duurde het een maand, bij vault volgens mij ook bijna, maar het kan ook binnen een week op je deurmat liggen.
Ik heb al meerdere malen zaken gedaan net Jay en nog nooit invoerheffingen hoeven betalen. Gaat via USPS.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh ja fuck daar had ik even geen rekening mee gehouden. Dus je hebt kans op een douane heffing?
1.95 / 94kg, niet echt Japansquote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef zeedrager het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet wat je bouw is, maar denim jacket van momotaro is afgestemd op japanners en vond het zelf een beetje moeilijke fit
Ik had een heffing van 18 euro op een broek van 200 dollar. Het is dus te overzien.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:14 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Oh ja fuck daar had ik even geen rekening mee gehouden. Dus je hebt kans op een douane heffing?
875 is de oro-iginal (de bekendste moc toe).quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Michhas het volgende:
Wil mijn Red Wings verder inlopen, maar daar wordt het nu wat te warm voor
Je had trouwens gelijk T_fuff, het zijn 8138's in Briar Oil Slick.
True that, maar draag ze nu met dikke wollen sokken, omdat ik mijn linkerhiel echt gigantisch heb opengehaald in de eerste twee dagenquote:Op woensdag 5 juni 2013 22:05 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
875 is de oro-iginal (de bekendste moc toe).
Ik kan je aanraden juist met warm weer in te lopen. Houten voetbed, warmte = meer vochtproductie = snellere vorming van je voet in de zool + je loopt het leer makkelijker 'in' (niet uit, want het rekt uit) doordat je meer stress erop uitoefent vanwege de warmte.
Gaat een stuk sneller op die manier, ik heb mijn 8113 in de winter ingelopen, dan merk je dat de zool lang rigide blijft. Met warm weer beïnvloedt je dat des te meer.
Dit ziet er inderdaad wel dik uit.quote:Op woensdag 5 juni 2013 22:11 schreef MartiniNL het volgende:
http://www.rawrdenim.com/(...)007-1-year-0-washes/
Deze fadefriday met de XX-007 is echt awesome.
http://www.redwingamsterdam.com/shoe-carequote:Op woensdag 5 juni 2013 17:24 schreef kipknots het volgende:
Heeft iemand hier nog tips voor het aanbrengen van mink oil op boots? M'n 8113's zijn toch wel eens onderhoud nodig. Gewoon een doek pakken en ermee insmeren of moet ik nog wat bijzonders doen?
Hahaha ja dat kloptquote:Op woensdag 5 juni 2013 18:59 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Mink Oil ga ik binnenkort doen, bij Ali, dat weet Ali nog niet, maar we hebben het er wel over gehad, he Ali
Juist dragen en iets dikkere sokken dan van die dunne tegen de pijntjes.quote:Op woensdag 5 juni 2013 21:54 schreef Michhas het volgende:
Wil mijn Red Wings verder inlopen, maar daar wordt het nu wat te warm voor
Je had trouwens gelijk T_fuff, het zijn 8138's in Briar Oil Slick.
¤90quote:Op donderdag 6 juni 2013 07:17 schreef Alteitfet het volgende:
Heeft er iemand enig idee hoeveel euro het kost om nieuwe zolen onder mn Red Wings te laten zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |