was voor mij altijd het minste nummer, maar sinds gisteren staat hij op repeat, Ik vond de dj set van de oudste Gallagher ook erg fijn trouwens. Blijft geweldig om gastjes van rond de 18 los te zien gaan op The Kinks, The Who en The Jamquote:Op woensdag 26 februari 2014 17:55 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Overigens was Face The Crowd wel geweldig als je beneden vooraan stond, iedereen ging los.
Dan stond je volgens mij redelijk dicht bij mij.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:52 schreef Your_mother_in_law het volgende:
FOOKIN'' MADFERIT GISTERAVOND.
Mijn hoogtepunt mogen jullie jaloers op zijn; toen Liam publiek in sprong en daarna bij de reling stond, en toen erin ging staan. Ja, dat was net waar ik stond, en ik heb toen ongeveer 5 seconden (voelde als eeuwigheid though) Liam's gezicht vastgehouden en met hem gepraat.
MIJN AVOND <3
Het enige dat hij zei was ''Ye ye ye man, thanks man'' toen ik BLUE MOON RISING/MADFERIT/FOOKIN' LEGEND naar hem schreeuwdequote:Op woensdag 26 februari 2014 22:20 schreef Rearviewmirror het volgende:
[..]
Dan stond je volgens mij redelijk dicht bij mij.
En verstond je van dichtbij wel iets van wat hij zei
Je kunt nu tevreden sterven.quote:Op woensdag 26 februari 2014 17:52 schreef Your_mother_in_law het volgende:
FOOKIN'' MADFERIT GISTERAVOND.
Mijn hoogtepunt mogen jullie jaloers op zijn; toen Liam publiek in sprong en daarna bij de reling stond, en toen erin ging staan. Ja, dat was net waar ik stond, en ik heb toen ongeveer 5 seconden (voelde als eeuwigheid though) Liam's gezicht vastgehouden en met hem gepraat.
MIJN AVOND <3
twitter:liamgallagher twitterde op zaterdag 25-10-2014 om 16:29:31Beady Eye are no longer. Thanks for all your support. LGx reageer retweet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |