klopt maar een aantal maanden later in de hmh verkochten ze minder kaarten dan de capaciteit van paradisoquote:Op donderdag 28 november 2013 23:04 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Óf? Liam Gallagher in Paradiso. In 2011 was het binnen een uur uitverkocht.
Serieus, waren er toen zo weinig mensen?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
klopt maar een aantal maanden later in de hmh verkochten ze minder kaarten dan de capaciteit van paradiso
Wat pertinent niet waar is, haha: MUZ / Beady Eye #1: Bring The Light!quote:Op donderdag 28 november 2013 23:23 schreef IAmKloot het volgende:
[..]
klopt maar een aantal maanden later in de hmh verkochten ze minder kaarten dan de capaciteit van paradiso
Kaiser Chiefs?quote:Op donderdag 28 november 2013 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Wat pertinent niet waar is, haha: MUZ / Beady Eye #1: Bring The Light!
Een gegeven wat dit jaar nog eens aangesterkt werd door de bezoekersaantallen van Kanye West (tickets 90 euro, aangekondigd week van tevoren): een HMH die ik sinds een niet nader te noemen act in 2003 niet meer zo leeg heb ervaren en waar de zaal echt nog veel schokkendere gaten in het publiek had dan die bewuste avond voor Beady Eye: er stond 2500 man, met zelfs een naar voren geschoven podium.
Beady Eye deed het dus nog niet zo slecht, na in 2011 eerst een stampuitverkochte Paradiso, daarbovenop nog eens Lowlands, en niet al te lange tijd later HMH. Het was natuurlijk sowieso niet zo'n snugger idee om ze naar de HMH te brengen, maar het was wel de beste show die ik van ze zag. Glastonbury eerder dit jaar had misschien nóg een betere set - *kuch 'Morning Glory - maar zelfs de Engelsen krijgen daar om 11:00 in de morgen niet echt de handen voor op elkaar.
2003quote:
Ik krijg iig geen creepy vibes. Ik vind het niet heel goed, wel ok als onderdeel op de LP en ook zeker geen bagger als Revolution9quote:Op dinsdag 11 juni 2013 01:05 schreef Your_mother_in_law het volgende:
Overigens, ben ik de enige die creepy vibes krijgt van ''Dreaming Of Some Space''?
Doet me beetje denken aan die zooi met ''Revolution 9''
Je hebt geluk: Keulen, zaterdag de 22ste:quote:Op donderdag 28 november 2013 17:52 schreef MCH het volgende:
Al hoop ik op een show in Duitsland die in het weekend is.
Zitplaatsenquote:Op maandag 2 december 2013 23:23 schreef Arn0 het volgende:
Locatie in België is ook perfect, kijk er naar uit. Setlist is ook goed op dit moment
Op het balkon, jaquote:
Uh okay, ik dacht dat ik daar een keer bij Ryan Adams geweest bent met alleen maar zitplaatsen maar blijkbaar kunnen de stoelen weg dus.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Op het balkon, jaVerder gewoon staanplaatsen en geen barrière, ideaal.
En een superklein 'middenplein'.quote:Op maandag 2 december 2013 23:26 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Op het balkon, jaVerder gewoon staanplaatsen en geen barrière, ideaal.
Hieroquote:Op donderdag 2 januari 2014 20:15 schreef Melodicloud het volgende:
Wie is er allemaal dabei 25 februari?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |