PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Is Haase al geweest? Wilde het nog kijken maar het regende steedsquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Nu tegen Sharapova aan het spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Gaat niet lang meer spelen vandaag denk ik. Na Wawrinka moet hij, daar is het 6-2 4-4. Denk dat ze tot 21u spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Thorb het volgende:
[..]
Is Haase al geweest? Wilde het nog kijken maar het regende steeds
Die is zeker niet verkeerd! Vind tennis verschrikkelijk om naar te kijken maar voor Anna Ivanovic vind ik het niet erg om een uitzondering te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:21 schreef Tim86 het volgende:
Nu tegen Sharapova aan het spelen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan morgen maar. Al verliest hij zeker in 1.5 uur of nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat niet lang meer spelen vandaag denk ik. Na Wawrinka moet hij, daar is het 6-2 4-4. Denk dat ze tot 21u spelen.
Waar is mijn team gebleven danquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef BDIL het volgende:
Na de team van Thorb en wat aanpassingen eindelijk dit eruit gekregen
[ afbeelding ]
Daar is niks meer van over helaas. Weegt nog 40 kilo ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:23 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Die is zeker niet verkeerd! Vind tennis verschrikkelijk om naar te kijken maar voor Anna Ivanovic vind ik het niet erg om een uitzondering te maken.
Voorinquote:
Denk wel 3-0 voor Jano eigenlijk, maar het zijn allebei labiele gekkies, dus dan weet je het nooit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:24 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan morgen maar. Al verliest hij zeker in 1.5 uur of niet
Dan zal Haase na afloop wel zeggen dat hij blessa is. Volgens mij zegt hij dat altijd, anders was hij nu wel nummer 1quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Denk wel 3-0 voor Jano eigenlijk, maar het zijn allebei labiele gekkies, dus dan weet je het nooit.
Holy shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is niks meer van over helaas. Weegt nog 40 kilo ofzo
[ afbeelding ]
Ik nog langer geledenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja... 2 spelers
Die Traore is wel goed maar dat zei ik 6 maanden geleden al.
Hij is ook echt blessa. Vorige wedstrijd nog issues met zijn knie en ook behandelingen gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dan zal Haase na afloop wel zeggen dat hij blessa is. Volgens mij zegt hij dat altijd, anders was hij nu wel nummer 1
Jij had Reus ST en dat kan ik nooit betalen dus moest ik maar improviserenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja... 2 spelers
Die Traore is wel goed maar dat zei ik 6 maanden geleden al.
Verliezen van Tim86quote:
auquote:
Ja maar dat is hij altijd, doe dan geen topsport of niet janken. Vandaag ook weer zo'n interview waarin hij steeds zei altijd last van zijn knie te hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij is ook echt blessa. Vorige wedstrijd nog issues met zijn knie en ook behandelingen gehad
pauperquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef BDIL het volgende:
[..]
Jij had Reus ST en dat kan ik nooit betalen dus moest ik maar improviserenSissoko vonden mensen een baas dus wou ik die ook erin
oprotten schoffelaarquote:
Het is ook een jankjong. Die reeks over hem hier op fok is wel geniaal..non-stop afzeiken. 1 grote troll die kerel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:27 schreef Thorb het volgende:
[..]
au
[..]
Ja maar dat is hij altijd, doe dan geen topsport of niet janken. Vandaag ook weer zo'n interview waarin hij steeds zei altijd last van zijn knie te hebben
[..]
pauper
Dit was paar weken geleden, ze is wel wat afgevallen maar niet zo erg als die verschrikkelijke foto doet vermoeden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar is niks meer van over helaas. Weegt nog 40 kilo ofzo
[ afbeelding ]
Daar win je geen wedstrijd mee joh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:29 schreef zerokil het volgende:
Kan iemand mij een 422 team sturen?
Totaal geen inspiratie..
Budget? Je moet ze dan wel in formatie kopen, want 422 kaartjes zijn erg duur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:29 schreef zerokil het volgende:
Kan iemand mij een 422 team sturen?
Totaal geen inspiratie..
Maver: "Mooi. Laat maar naar beneden zakken die prijzen"quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:32 schreef Timmy_Turner het volgende:
En we gooien er weer een HH tegenaan
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:33 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Maver: "Mooi. Laat maar naar beneden zakken die prijzen"
Als je Di natale nog niet verkocht hebt is het minderquote:
Ik heb em nog altijd, maakt niet uit, goedkoper dan 600k gaat tie toch niet worden, loop ik wel een zooi coins mis maar ja boeiequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je Di natale nog niet verkocht hebt is het minder
Ik snap het nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:35 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik heb em nog altijd, maakt niet uit, goedkoper dan 600k gaat tie toch niet worden, loop ik wel een zooi coins mis maar ja boeie
Paar jaar geleden won er toch zo'n Nederlander het jeugd toernooi, Antal van der Duim ofzo, waar is die gebleven danquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Het is ook een jankjong. Die reeks over hem hier op fok is wel geniaal..non-stop afzeiken. 1 grote troll die kerel.
[ afbeelding ]
twijfel twijfelquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
Ja daar heb je wel een punt inderdaad, als ik em nu verkoop dan kan ik er nog veel voor krijgen en dan straks weer goedkoop halen, die first owner zie je inderdaad niet staan als je speelt
Eigenlijk moet ik niet twijfelen maar ik vind het zo vet om First Owner TOTS Di Natale te hebben, geeft meer waarde voor me gevoelquote:
Endowment effectquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik niet twijfelen maar ik vind het zo vet om First Owner TOTS Di Natale te hebben, geeft meer waarde voor me gevoel
Mja je weet toch wel van jezelf dat je hem in een pack had. Gewoon verkopen en later terugkopen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik niet twijfelen maar ik vind het zo vet om First Owner TOTS Di Natale te hebben, geeft meer waarde voor me gevoel
Weet je wat meer waarde geeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Isquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je wat meer waarde geeftdat je er voor 400k iemand anders bij kan kopen over een paar dagen
Of 35 euro voor kan vangen
Nou hou ik op
Neejoh heb jij tots natale uit een pack gekregen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:39 schreef Maver24 het volgende:
[..]
voor die 400k extra kan ik misschien wel TOTS Cavani halen over een paar dagen,quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Weet je wat meer waarde geeftdat je er voor 400k iemand anders bij kan kopen over een paar dagen
Of 35 euro voor kan vangen
Nou hou ik op
Hij geeft al zijn kledinggeld uit aan pakjes. Hij ziet eruit als een sloeber maar heeft wel TOTS Di Natalequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:41 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Neejoh heb jij tots natale uit een pack gekregen?dat is echt je zoveelste dan toch?
Klasse!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Weet je ik ga em gewoon verkopen !!< ik heb de knoop doorgehakt,
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
maar first owner is zo vetquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
Gewoon iedereen je sixpack showen net zoals GJE. Knap koppie erop en gaan. Dat jij nou je hoofd moet verstoppen achter je baardquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij geeft al zijn kledinggeld uit aan pakjes. Hij ziet eruit als een sloeber maar heeft wel TOTS Di Natale
Nou hier is dequote:
Dit is inderdaad wel de harde waarheid...quote:
Kleine maver wordt grootquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Maver24 het volgende:
FIRST OWNER TOTS Di Natale*quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:43 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Hij geeft al zijn kledinggeld uit aan pakjes. Hij ziet eruit als een sloeber maar heeft wel TOTS Di Natale
quote:
Maver24 stoot zich niet twee keer aan dezelfde steen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Maver24 het volgende:
die first owner status die ziet inderdaad niemand en voor die extra coins kan ik leukere spelers halen zoals Vidal TOTS of Cavani TOTS, heb die fout ook met Lewandowski gemaakt en die gaat me niet nog eens gebeuren
Maar bedenk je wel dat je nu je absolute heldenstatus gewoon kwijt bent. Doet dat dan niks met je? schuldgevoel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Maver24 het volgende:
die first owner status die ziet inderdaad niemand en voor die extra coins kan ik leukere spelers halen zoals Vidal TOTS of Cavani TOTS, heb die fout ook met Lewandowski gemaakt en die gaat me niet nog eens gebeuren
At your servicequote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef Maver24 het volgende:
Wat ben jij nou aan het doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar bedenk je wel dat je nu je absolute heldenstatus gewoon kwijt bent. Doet dat dan niks met je? schuldgevoel?
Hem laten maveren.quote:
Maar heldenstatus? Waar slaat dat op? Kruip maar terug in je holquote:
Je bent toch een held als je een First Owner TOTS hebt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Maar heldenstatus? Waar slaat dat op? Kruip maar terug in je hol
900kquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
hij staat er op jongens, 900k BIN, hopen dat tie gewoon verkoopt, ben ik ook van dat syndroom af van First Owner, volgende week gewoon weer cheaper halen en heb ik coins over![]()
![]()
Nee een lucksack ben je danquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je bent toch een held als je een First Owner TOTS hebt?
Niets tegen mijn baard hè!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gewoon iedereen je sixpack showen net zoals GJE. Knap koppie erop en gaan. Dat jij nou je hoofd moet verstoppen achter je baard
Sorry baas maar ik vind dat je pro vanavond bij clubs wel met een baard moet verschijnen dan!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:49 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Niets tegen mijn baard hè!
All great man have beards!
http://www.nationalbeardregistry.org/beards/famous.asp
Is gewoon even een druk momentje voor de serversquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
Die teamnaam, FC Balzak
o ja completing.. is weer terug
Gratis psychologen hier, wat een topicquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:48 schreef Maver24 het volgende:
hij staat er op jongens, 900k BIN, hopen dat tie gewoon verkoopt, ben ik ook van dat syndroom af van First Owner, volgende week gewoon weer cheaper halen en heb ik coins over![]()
![]()
Maar een bedankje, ho maarquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gratis psychologen hier, wat een topic
Ik heb de factuur al opgestuurd hoor... als persoonlijk adviseur mogen we best wat krijgen. Ik maak jouw deel wel een keer over.quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
Wel altijd vermaak hier, prima.Vind die maver best een aanwinst voor de reeks,
Iedereen is wel een aanwinst hoor... Allemaal op een andere manier.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:51 schreef Reemi het volgende:
Wel altijd vermaak hier, prima.Vind die maver best een aanwinst voor de reeks,
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Iedereen is wel een aanwinst hoor... Allemaal op een andere manier.
Heb ik net zoveel moeite gedaan om hem op FIRST OWNER TOTS Di Natale te laten lijken... krijg je dit...quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:50 schreef Thorb het volgende:
[..]
Sorry baas maar ik vind dat je pro vanavond bij clubs wel met een baard moet verschijnen dan!
Dafuq, dit wilde ik net ook postenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh moest hij op Di Natale lijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Heb ik net zoveel moeite gedaan om hem op FIRST OWNER TOTS Di Natale te laten lijken... krijg je dit...
nope, de laatste is er gewoon één met een 5 star skillerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef fetss het volgende:
Zit er eiglijk verschil in hoe je een normal fake shot doet en een met een "scoop" turn?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dafuq, dit wilde ik net ook posten
Mwah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik ga hem nu van je kopen en er mee pochenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
gemengde gevoelens hoor, di natale moeten verlaten![]()
maar wel meer coins als het verkoopt
![]()
,
het voelt eigenlijk als
Je moet niet zo twijfelen goddomme. Hij staat op je TP en het is klaar nu. En dat is goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef Maver24 het volgende:
gemengde gevoelens hoor, di natale moeten verlaten![]()
maar wel meer coins als het verkoopt
![]()
,
het voelt eigenlijk als
Maar die doen soms ook "normale" bijvoorbeeld bij een renende scoop turn..quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nope, de laatste is er gewoon één met een 5 star skiller
Af en toe vraag ik me af waarom ik überhaupt nog moeite doe om er goed uit te zien voor jullie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh moest hij op Di Natale lijken
Dat heb ik echt nooit gezien![]()
Zag wel een andere naam maar ik wist niet dat je poppetje ook aangepast was
Wie dan niet?quote:
ik snap het niet meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef fetss het volgende:
[..]
Maar die doen soms ook "normale" bijvoorbeeld bij een renende scoop turn..
Ik noem een Nectar, een Molfan en een Tbakkert stoereboii.quote:
Het gaat om de richting van je stick tov de positie van de spelerquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef fetss het volgende:
[..]
Maar die doen soms ook "normale" bijvoorbeeld bij een renende scoop turn..
Weet je wat het probleem is... je scoort bijna nooit dus dan zien we je mannetje nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Af en toe vraag ik me af waarom ik überhaupt nog moeite doe om er goed uit te zien voor jullie.
Ik ben niet GJE of stoereboii.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik noem een Nectar, een Molfan en een Tbakkert stoereboii.
Nouja, molfan heeft wel voor een middagje vermaak gezorgd natuurlijk met z'n steps.
Ik denk het niet, Thorb!quote:
Ik moet toch wel lachen als iemand die ouder dan 12 is dit postquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit zo eens door die emoticons te kijken en deze valt mij eens ineens
![]()
Die ziet eruit alsof die ineens keihard moet poepen, hahahhaha
Hoe hou je die al speler naar rechts loopt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:56 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Het gaat om de richting van je stick tov de positie van de speler
ditquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik moet toch wel lachen als iemand die ouder dan 12 is dit post![]()
hahahahhahahahahhahahahahahahhahahaquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Maver24 het volgende:
Ik zit zo eens door die emoticons te kijken en deze valt mij eens ineens
![]()
Die ziet eruit alsof die ineens keihard moet poepen, hahahhaha
Safari op LB.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand die een fatsoenlijke verdediging neer kan zetten?
Kouyaté op LCB mag ook natuurlijk.
Erg bedankt bakkert.quote:
Zijn best veel Nederlanders geweest die jeugdslams wonnen of zelfs nr 1 van de wereld waren, maar het zegt allemaal weinig. Van der Duim sowieso niet though..die kan er weinig van en is ook al 25 ofzo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:38 schreef Thorb het volgende:
[..]
Paar jaar geleden won er toch zo'n Nederlander het jeugd toernooi, Antal van der Duim ofzo, waar is die gebleven dan
Tettey op CAM wtfquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kouyaté op RCB mag ook natuurlijk.
Wowquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie al die jaloerse blikken al
Wtf is er mis met die Cam? Wat geef je ze te eten manquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:02 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie al die jaloerse blikken al
Workrates zijn niet slecht hoor. En hij heeft echt een kanon in zijn rechterbeenquote:
Rose op LB, Caulker CB, Naughton RBquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Kouyaté op RCB mag ook natuurlijk.
Primaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik moet zo sporten, maar misschien later vanavond?
Niks, heb ik geen geld voorquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:03 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wtf is er mis met die Cam? Wat geef je ze te eten man
Ja! Ben geen fan van Naughton maar veel andere opties zijn er niet ben ik bang...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Rose op LB, Caulker CB, Naughton RB
Krijgt iedereen dan 9 chem?
Hij is ook wel geniaal goed en scoort als CDM best veel bij mij, maar toch..zoveel opties op die plek en dan neem je hem met zijn 57 finishingquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:04 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Workrates zijn niet slecht hoor. En hij heeft echt een kanon in zijn rechterbeenBannan heb ik daar al eens gehad
Ideetje van dudeweiser. En zoals je weet staan wij best open voor input van de gebruikers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
Heuj er zit een wishlist in wefut nu? Best een leuke gimmick
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ideetje van dudeweiser. En zoals je weet staan wij best open voor input van de gebruikers.
Ik wil graag kunnen zoeken op members zodat ik hun teams kan vinden. Of moet ik daarvoor een mailtje sturenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:08 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ideetje van dudeweiser. En zoals je weet staan wij best open voor input van de gebruikers.
Ferdinand-Onuoha kan ook nog maar Ferdinand heeft niet echt goede strength.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:05 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ja! Ben geen fan van Naughton maar veel andere opties zijn er niet ben ik bang...
Ik merkte daar weinig van eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ferdinand-Onuoha kan ook nog maar Ferdinand heeft niet echt goede strength.
Nee Ferdinand is echt een dramaquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ferdinand-Onuoha kan ook nog maar Ferdinand heeft niet echt goede strength.
IF Dawson-Mears is ook nog een optie. In 4-1-2-1-2 wordt Mears wel gepricefixed door VDM (dit leest hij toch niet)quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Nee Ferdinand is echt een dramaOnuoha is wel echt een van de beste RB´s
Ik dacht net ook aan Bramble-Rose, dat kan chemwise ook, dan kan ik Onuoha ook RB zetten.
Oh dus jij bent die 'Guest" die gozer maakt echt veel teamsquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:11 schreef rolls-reus het volgende:
Ik voel me best een beetje trots dat er iemand op mijn team heeft gereageerd op wefut
Dan heeft Diamé 7 chemquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
IF Dawson-Mears is ook nog een optie. In 4-1-2-1-2 wordt Mears wel gepricefixed door VDM (dit leest hij toch niet)
Links of rechts vanuit oogpunt speler, dus naar boven of naar beneden als hij naar rechts loopt (en kijkt)quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:58 schreef fetss het volgende:
[..]
Hoe hou je die al speler naar rechts loopt?
Zoiets?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Misschien een idee om de rating zichtbaar te maken naast de naam?
Ik ben daar op dit moment serieus mee bezigquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:09 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil graag kunnen zoeken op members zodat ik hun teams kan vinden. Of moet ik daarvoor een mailtje sturen
Binnenkort wel, momenteel ben ik eindelijk weer eens lekker aan het programmeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:10 schreef TBakkert het volgende:
Reemi, zou jij misschien een klein potje FUT willen spelen?
Wij potje nu?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan maar Rose-Bramble en Onuoha RB maar zo goed is Bramble volgens mij ook niet.
Dat mag ook wel aangezien ik het vorige week ook al zei,quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik ben daar op dit moment serieus mee bezig
perfectoquote:
Okee, dat is goed. Ik hoor trouwens toch dat ik net moet eten, dus het zou niks zijn geworden tussen ons.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:14 schreef Reemi het volgende:
[..]
Binnenkort wel, momenteel ben ik eindelijk weer eens lekker aan het programmeren.
Dat zal hard aankomen bij Reemi.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dus het zou niks zijn geworden tussen ons.
2 zelfs (maver dus)quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:20 schreef DePresident. het volgende:
![]()
Heeft iemand de laatste 3 dagen nog een TOTS kaartje gepulled? Maver bijvoorbeeld?
Aangenaam kennis te makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dus jij bent die 'Guest" die gozer maakt echt veel teams
Lamela en Di Natalequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:21 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Meen je niet.
Wie? Trouwens die TOTS Vidal.![]()
Niet gezien maar ik skip jouw posts meestalquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:16 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat mag ook wel aangezien ik het vorige week ook al zei,
ik zie het inderdaad, met 1k undercutten, getverquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand is Maver aan het undercutten met 1k, ik heb wel echt een hekel eraan als dat bij mij bij een IF gebeurt.
Forster + nog watquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
Wie heeft er een geweldig CB/GK-combo in gedachten voor dit team?
[ afbeelding ]
Inb4 Kirchhoff-Bungert
Boye-Apam, keeper weet ik niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 Kirchhoff-Bungert
Feyenoord driehoekjequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 Kirchhoff-Bungert
Hovland- if reginogwat en noorse gkquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 Kirchhoff-Bungert
it's the price of luckquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
iemand trouwens ook last van dat je niet kan zien wanneer een kaartje afloopt op de markt ?, je ziet te tijd niet meer staan bij je kaartje
Op de console gewoon? Klopt, zag ik afgelopen weekend al...quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:30 schreef Maver24 het volgende:
iemand trouwens ook last van dat je niet kan zien wanneer een kaartje afloopt op de markt ?, je ziet te tijd niet meer staan bij je kaartje
Daar heb ik al aan gedacht, die IF is nog niet op de markt te vinden.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hovland- if reginogwat en noorse gk
Echt niet? Vanmiddag nog 1 voor 60k ofzoquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:31 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Daar heb ik al aan gedacht, die IF is nog niet op de markt te vinden.
Agassa, Zouma en nog een CBquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Ajacied7 het volgende:
[ afbeelding ]
Inb4 Kirchhoff-Bungert
Vercoutre, Zouma en nog iemand (Loties/Umtiti ofzo) kan wel.quote:
Ook niks mis mee..wel Braziliaanse keeper nodig.quote:
Niet met 9 chem.quote:
Ja, dan wel, maar die heeft 57 pace..werkt gewoon niet dit jaar.quote:
Zo hee, jij bent slecht!quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
Verloren echt schandalig dit, van iemand die met bronzes speelt
Log maar uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:41 schreef Kamikazie het volgende:
Verloren echt schandalig dit, van iemand die met bronzes speelt
Ja hequote:Op donderdag 30 mei 2013 19:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Log maar uit
Jezus wat slecht Mathijs
GJE-keeper aan het eindequote:
thanks, ik heb mn laptop onder gekotstquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is eng
http://www.flabber.nl/lin(...)t-ze-bestonden-15244
Aan het zwemmen met een chick, zij zegt :''oeh wat is ie groot''quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is eng
Ik ga nooit meer zwemmenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:43 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze is eng
Die kan sneller eten dan Jan Boskampquote:
Oh stop it you.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Berezutskiy en Ignashevich doen het goed bij mij gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, dan wel, maar die heeft 57 pace..werkt gewoon niet dit jaar.
Sterneusmol toch? Die was bij P&Fquote:
Had hij nog iets boeiends te vertellen?quote:
wie?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Had hij nog iets boeiends te vertellen?
De sterneusmolquote:
niks, want hij heet gewoon een stermol.quote:
Ik weiger om mee te bouwen aan een Esschwein team.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Wie bouwt hem ff voor mij af? Heb in totaal 90K te besteden.
Ik zou Essie en Arnautovic omdraaienquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Dan zet je daar een andere SP neerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik weiger om mee te bouwen aan een Esschwein team.
[ afbeelding ]
Ik had gewoon zin om dat plaatje te postenquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:54 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan zet je daar een andere SP neer
Doe is gek, post hem nog een keerquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik had gewoon zin om dat plaatje te posten
Deze lijkt me wel effectief. Alleen wel een beetje veel pace.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:53 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga er niet eens op klikken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:58 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Deze lijkt me wel effectief. Alleen wel een beetje veel pace.
http://wefut.nl/squad/1763
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga er niet eens op klikken.haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
als je het naar 4-2-2-2 maakt, dan heb ik echt een tof team voor nog geen 15k.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Maar niemand die dus een onwijs gaaf 4-2-3-1 team voor 90k heeft?
Nog een HH inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
Heeft Maver zijn Di Natale al verkocht?
Flikker jij nou is gewoon op kut homo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
als je het naar 4-2-2-2 maakt, dan heb ik echt een tof team voor nog geen 15k.
Hee hee heequote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker jij nou is gewoon op kut homo.
Okee, ik zal mijn Russen minder spammen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:04 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Flikker jij nou is gewoon op kut homo.
12 uurquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hee hee hee
Ja oke
Hoe laat hebbie morgen?
Juist. Tevens wel een gaaf team, ga het misschien wel bouwenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Okee, ik zal mijn Russen minder spammen...
Oh dat is wel een lekkere tijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
12 uur
Ken het volgens mij wel goed...
Moet een 5 hebbenquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh dat is wel een lekkere tijdDe rest van de herkansingen is op lekkere kuttijden
![]()
Maar mooiSucces alvast, wat moet je halen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:07 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Juist. Tevens wel een gaaf team, ga het misschien wel bouwen
Ik ga wel even een legendarisch team in elkaar knutselen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:02 schreef Kamikazie het volgende:
Maar niemand die dus een onwijs gaaf 4-2-3-1 team voor 90k heeft?
Tobiquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik ga wel even een legendarisch team in elkaar knutselen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:09 schreef Kamikazie het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=188870
Mooi dit.
Mijn Balo ook 30k en IF Muriel ook 10k+quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef zerokil het volgende:
Mijn IF Jovetic is al meer dan 20k gestegen, jammer dat ik het niet aangedurfd heb om er 2 te kopen.
Wat is deze dantwitter:goalsandglamour twitterde op donderdag 30-05-2013 om 20:10:44‘Van der Vaart en Sabia Boulahrouz verwachten kind’ http://t.co/5J7KuHzjcY reageer retweet
Had die van mij voor 64K verkocht net koop hem wel terug volgende week als zijn prijs weer wat omlaag gaat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:18 schreef zerokil het volgende:
Mijn IF Jovetic is al meer dan 20k gestegen, jammer dat ik het niet aangedurfd heb om er 2 te kopen.
voor hem wel, laat 'm toch johquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Doe ff normaal, alsof dat speciaal is
quote:
quote:Sunderland agree a deal with Lazio for central defender Modibo Diakite, Press Association Sport understands.
The two clubs have reached agreement over a fee for the France-born 26-year-old.
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:40 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Lekker lekker![]()
, ga je em weer verkopen ?
Wat een teamquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Had voor de CBs en GK weinig inspiratie... Je kan in principe ook Miccoli op de rechter CAM zetten en dan Abate erachter. Of Lichtsteiner en Marchisio.
[ afbeelding ]
Volgens mij kom je met de coins wel ongeveer op 90k, anders moet je even een IF schrappen.
Het is je gegund, je eerste IF en dan ook nog een TOTSquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Wat een teamik neem aan dat Mathijs em al aan het bouwen is.
Typisch, jij zei dat en ik vind er 1 voor 175kquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:26 schreef Maver24 het volgende:
Ik heb een weer een koopje erbij !!, TOTS Barzagli voor 160k, 59th minuut stond tie, nou is tie voor mij
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
De bazenstoel staat in de woonkamerWeer een levensdoel bereikt
Hij is erquote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
De Toefjestroon?quote:Op donderdag 30 mei 2013 20:56 schreef Toefjes het volgende:
The Iron Thronequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
![]()
Heerlijke dag vandaag!
Met mijn vriendin naar Duitsland gereden om beetje te winkelen en rond te kijken blijkt het een feestdag te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |