Wat doen die in jouw buurt dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
Eksters zijn de antilianen van de vogelwereld.
Er zitten hier 3 te bekvechten maar het lijkt als of er wel 100 bezig zijn met een slagveld te bouwen
Deze cijfers zijn van sinds 1 april.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:24 schreef Montelly het volgende:
[..]
kanki ambi![]()
je zit hier paar maanden op het forum en nu al 4612 posts
![]()
. Ik deed er jaaaaaren over.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef 2NutZ het volgende:
Eksters zijn de antilianen van de vogelwereld.
Er zitten hier 3 te bekvechten maar het lijkt als of er wel 100 bezig zijn met een slagveld te bouwen
Bekvechtenquote:
E is zo mattie. Lawaai jungequote:
Top 100 voor reeks "KLB SC" van 01-01-2013 t/m 30-05-2013
Goed Montelly. Vanaf nu sta jij weer op negeren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:23 schreef Montelly het volgende:
[..]
Van jou begrijp ik, verlaten door een man, dus je zoekt afleiding elders, dat mag.
Dat is, helder, oke.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Goed Montelly. Vanaf nu sta jij weer op negeren.
ik zit aan tafel te wachten op mijn toast of the dat... Bovendien zit ik een stuk noordelijker dan loch Ness atmquote:Op donderdag 30 mei 2013 19:22 schreef krioro het volgende:
[..]
Waarom ben je niet met Nessie aan het spelen.
ik zou niet eens aan werk komen als ik zoveel zou moeten posten shiiiiiiit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:25 schreef Montelly het volgende:
Ambi jou profiel:
aantal posts: 20.301 (gemiddeld 86 per dag)
your life must suck right now.
En ik?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik ken aardig wat mensen die heel de dag aan het DM'en zijn, doen alsof ze een leven hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Slowchats tellen niet, kijk maar eens hoeveel je in een ander chatgesprek verstuurt.
[..]
Dat is, helder, oke.
Je mag NL niet terug in totdat je een foto van Nessie hebt gepost.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik zit aan tafel te wachten op mijn toast of the dat... Bovendien zit ik een stuk noordelijker dan loch Ness atm
quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:26 schreef Panzermaus het volgende:
Slowchats tellen niet, kijk maar eens hoeveel je in een ander chatgesprek verstuurt.
[..]
Dat is, helder, oke.
Oh ik dacht toast of the day, vond het al een beetje vreemd voor dit tijdstip, maar goed, je weet nooit met die gekke Schotten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:29 schreef Salatrel het volgende:
Toast of the dat moet trouwens roast of the day zijn
Uh huh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:29 schreef Chloroform het volgende:
Als er voor smartphonegebruikers ook een multiquotefunctie zou zijn, zou ik de helft minder hebben.
Smartphone ditdat, nevernooit dat ik aan 86 posts per dag zou komen. Niet met 1 FTE wat ik nu doe.quote:Op donderdag 30 mei 2013 19:29 schreef Chloroform het volgende:
Als er voor smartphonegebruikers ook een multiquotefunctie zou zijn, zou ik de helft minder hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |