langerquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Xeor het volgende:
[..]
Wel als je al 36 uur wakker bent omdat je niet kan stoppen met ibood en fokken
Heb jij je tanden gebleektquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef essnhills het volgende:
Nou hup, next, niemand wil blauwe tanden, iedereen bleekt de zijne al
Neequote:
quote:
pizza?quote:
ja gekquote:
flourquote:
Toes?quote:
er is niets mis met mequote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Kan je vaststellen of je gast een hartritmestoornis heeft![]()
Neequote:
hoax!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef essnhills het volgende:
Voor alle haterzzz die opgefokt lopen te doen omdat ze geen box hebben gescoord en hoax roepen
Melleyn, my queenquote:
krijg ietsquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef essnhills het volgende:
Voor alle haterzzz die opgefokt lopen te doen omdat ze geen box hebben gescoord en hoax roepen
neuh, en zo wel word ik zo zoals die gast in bnwquote:
ik ben we weerquote:
Misschien wat slaap en fatsoenlijk etenquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef Jimbo het volgende:
alhuwelik laat net een ruft, met die lucht die eruit komt mag ik mezelf wel laten nakijken
humor?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze jacht put mijn gevoel voor humor uit
Ja ga eens schijten ofzoquote:
Koop die bloeddrukmeter!quote:
BeFfen ? D: bier en frituurquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef Xeor het volgende:
[..]
Misschien wat slaap en fatsoenlijk eten
Een robostofzuiger?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
NeeIk ben nu op zoek naar een box of stofzuiger
quote:
Waar is hijquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
En ohja, ik moest van speedo/argo je even komen melden dat alles goed gaat en dat hij ook een ¤100 box heeft gescoord![]()
is dat met of zonder anaaltoy in ?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef essnhills het volgende:
En ohja, ik moest van speedo/argo je even komen melden dat alles goed gaat en dat hij ook een ¤100 box heeft gescoord![]()
Ja die van mij ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Deze jacht put mijn gevoel voor humor uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |