SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
Vraag me eerlijk af of je dat nog vindt als je het boek hebt gelezen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 21:34 schreef LXIV het volgende:
Ik heb de boeken nu ook en wil het gaan lezen. Ik denk dat het wat energie kost om eraan te beginnen, maar dat ik er wel van zal genieten.
Verder wel een mooi instituut, dat Meertens-instituut.
Ze hebben wel vaak mooie onderzoeken gepubliceerd op hun website, naar interessante volkenkundige onderzoeken.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Vraag me eerlijk af of je dat nog vindt als je het boek hebt gelezen.
De nageboorte van het paard, geweldig!
Dan zal je genieten van de boeken en de mensen die er haarfijn worden beschrevenquote:Op vrijdag 31 mei 2013 15:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ze hebben wel vaak mooie onderzoeken gepubliceerd op hun website, naar interessante volkenkundige onderzoeken.
Je hebt me gemotiveerd. Ik zal vanavond beginnen.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:00 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dan zal je genieten van de boeken en de mensen die er haarfijn worden beschreven
het mooiste vind ik die portier de vries, de stem van Cas Enklaar, die ook Hocus Pas speelt in Hoorspel Bommel.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef borisz het volgende:
Ik ben het hoorspel aan het luisteren.
Zit nu bij aflevering 280. Boek 5
Ik luisterde er vaak naar. Was erg leuk.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:04 schreef borisz het volgende:
Ik ben het hoorspel aan het luisteren.
Zit nu bij aflevering 280 vd 475
Ik dacht wat moeten ze nou met Bommel. Was achteraf ook geweldig.quote:Op vrijdag 31 mei 2013 16:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
het mooiste vind ik die portier de vries, de stem van Cas Enklaar, die ook Hocus Pas speelt in Hoorspel Bommel.
Ja dat is ook enorm vermakelijk.quote:
Ik zag het ook netquote:Op zaterdag 1 juni 2013 12:58 schreef Injetta het volgende:
Er is nu een nieuw hoorspel: de Spin.
Ik ben nog niet begonnen, maar bewaar het op de podcast.
Het is volgens mij niet heel veel anders dan op heel veel kantoren. Wat ik heel herkenbaar vind is ook steeds die nieuwe regels/visie van 'bovenaf'.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 13:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Ik zag het ook net
Maar goed, Het Bureau.
Hoe hou je het daar uit, alleen als je het hele jaar weg bent op veldwerk
Ik ben het idd ook wel tegengekomen, maar echt vooral bij de overheid was het ergquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:55 schreef Injetta het volgende:
[..]
Het is volgens mij niet heel veel anders dan op heel veel kantoren. Wat ik heel herkenbaar vind is ook steeds die nieuwe regels/visie van 'bovenaf'.
De kleinzieligheid en het eeuwige geklaag over dat mensen het werk te veel vinden, het afschuiven van werk/verantwoordelijkheden, jaloersheid onderling, oneerlijkheid, het gebrek aan echte loyaliteit, je vind het in in veel kantoren en bedrijven terug....
Ben er nog nooit geweest.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 21:28 schreef Bleie het volgende:
Het Bureau![]()
Het Meertens Instituut is trouwens wel echt geweldig, en er werken erg leuke mensen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |