PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Goedkoper en veel groter itt wat je moet dokken voor een kamer hier. Bovendien deel je dan nog een keuken en badkamer etc. wat ik liever zelf hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:34 schreef Thorb het volgende:
[..]
Nja misschien ben je een golddigger.
Maar waarom meteen een huis dan
Grootste voordeel idd. Daarom ga ik ook in en studioquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goedkoper en veel groter itt wat je moet dokken voor een kamer hier. Bovendien deel je dan nog een keuken en badkamer etc. wat ik liever zelf heb
Goedkoper dan een 3/4 kamer appartement ofzo? Nja wel chiller inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goedkoper en veel groter itt wat je moet dokken voor een kamer hier. Bovendien deel je dan nog een keuken en badkamer etc. wat ik liever zelf heb
Die van mij sloeg hij ook overquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
En niet eens op mijn briljante argument ingaan
Zoals Mathijs al zei, DS gaat altijd alleen maar in op dingetjes waar hij iets op te zeggen heeft. Of hij komt met een totaal niets toevoegend statementquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
Post nog eens dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef Toefjes het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:37 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Ik vind DS2 niet meer dat schattige, onwetende jongetje die niets kwaad in de zin had en alleen maar over zijn SMLENO-deals postte.
Dat laatste dus, helaas.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zoals Mathijs al zei, DS gaat altijd alleen maar in op dingetjes waar hij iets op te zeggen heeft. Of hij komt met een totaal niets toevoegend statement
Iedereen weet dat ik dat zal zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef x1N2ition het volgende:
stop jongens anders kunnen bepaalde personen vannacht niet slapen
Dit is zo flauw he, net zoals mensen die zeggen: weet je wat ik laatste hoorde? en dan: nee laat maarquote:
Even al je posts doorzocht maar ik zie niets?quote:
Ik slaap toch 's ochtends.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef x1N2ition het volgende:
stop jongens anders kunnen bepaalde personen vannacht niet slapen
Hee inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Brandblusser.gif doet het niet meer.
Dat is wel een goede nieuwe naam voor deze SCquote:
Vooruit:quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:39 schreef Thorb het volgende:
[..]
Even al je posts doorzocht maar ik zie niets?
[..]
Ik slaap toch 's ochtends.
Gaat alles goed Lindgren? Je gebruikt de laatste tijd wel heel vaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan paard2.gif maar.
[ afbeelding ]
Ja, gezien het aantal mentaal beperkte mensen is het niet eens een misplaatste term hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is wel een goede nieuwe naam voor deze SC
Daarop was het argument dus dat iedereen Cheat engine kon downloadenquote:
Oh dat lijkt op andere argumenten die we al noemden zoals dat het op de console niet mogelijk is. Helaas is dat niet relevant voor ds2.quote:
En toen kwam ik met mijn geniale oma argument !!quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarop was het argument dus dat iedereen Cheat engine kon downloaden
nu niet weer beginnen, zie de TTquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarop was het argument dus dat iedereen Cheat engine kon downloaden
Toepasselijk wel die posterquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk even naar deze advertentie van een meisjesfiets.
http://www.marktplaats.nl(...)eff636f4f8b9c5b7a618
Die foto.![]()
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef Thorb het volgende:
[..]
Een discussie is geen ruzie. Behalve wanneer je alles als een persoonlijke aanval opvat.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Die foto.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:40 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dan paard2.gif maar.
[ afbeelding ]
Dat zei ik ook maar het kon ook via een ander programma dus dat is niet waar....quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef BDIL het volgende:
Cheat engine heet niet voor niks Cheat engine
Ja gast je kunt niet van alles roepen en dan als iemand er tegenin gaat gewoon niet meer reagerenquote:
Ja daarom, daar stopt de discussie eigenlijk gewoon alquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef BDIL het volgende:
Misschien moet je je ouders eens vragen of ze die tijdklok naar half 4 s'middags wil verzetten? Aangezien je toch niet meer zoveel smloens oppikt en hier maar irritant gaat doen.quote:
Haha als het had gemogen had het "the this is allowed machine" gehetenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:42 schreef BDIL het volgende:
ik zal maar niet vragen waarom jij dat soort fietsen zoekt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Die foto.![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha als het had gemogen had het "the this is allowed machine" geheten
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ik zal maar niet vragen waarom jij dat soort fietsen zoekt.
Als het had gemogen konden we het zonder een alternatieve programma gewoon op de webapp doen. Als je een programma nodig hebt om de webapp te manipuleren dan is het niet 100% okequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha als het had gemogen had het "the this is allowed machine" geheten
Misschien moet jij wat meer kommenterries op gaan nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Misschien moet je je ouders eens vragen of ze die tijdklok naar half 4 s'middags wil verzetten? Aangezien je toch niet meer zoveel smloens oppikt en hier maar irritant gaat doen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:36 schreef Djeetje het volgende:
En dan te bedenken dat ik vandaag nog normaal doe
Dat was ook mijn gedachtequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wel leuk dat je alleen op mij reageert oemtiti. Of is dat ook schelden?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Misschien moet jij wat meer kommenterries op gaan nemen.
Nee,ik heb nu geen tijd om ook op die anderen te reageren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:45 schreef JoeydeKoala het volgende:
[..]
Wel leuk dat je alleen op mij reageert oemtiti. Of is dat ook schelden?
Wel goed dan dat je tijd hebt om even zo'n meesterlijke grap te makenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nee,ik heb nu geen tijd om ook op die anderen te reageren.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja #scorenalsthorbquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:46 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wel goed dan dat je tijd hebt om even zo'n meesterlijke grap te maken
Ook mooi dat je hier weer wel tijd voor hebtquote:
#argumenterenalsds2quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ook mooi dat je hier weer wel tijd voor hebt
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:43 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ja gast je kunt niet van alles roepen en dan als iemand er tegenin gaat gewoon niet meer reageren
Hou dan je bek dicht.
Maar, jij vond dus dat als iedereen iets kan doen het eerlijk was?quote:
Jongen elke post waarmee DS ons zegent is er een waar we dankbaar voor moeten zijn, dat hij de tijd neemt om dat te doenquote:
Je kan wasmachine/droger ook leasen hè..best handigquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
We zijn met zijn 2en, Koelkast, Fornuis, Wasmachine kopen we sowieso nieuwIk ga uit van me eigen geld aangezien ik zelf deze keuze heb gemaakt
Naja ik zit te twijfelen over hoe je het beste kan doen met vloer en behang etc. want dat kan het meeste kopzorgen brengen
Gewoon zoals vroeger alles zelf afwassen en drogen is een kleine moeitequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Je kan wasmachine/droger ook leasen hè..best handig
quote:
Alsof jij daar iets vanaf weet, knulletje.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Gewoon zoals vroeger alles zelf afwassen en drogen is een kleine moeite
p0rn p0rn p0rn p0rnquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens, kunnen we hiermee stoppen, en ons weer focussen op de echte belangrijke dingen in het leven?
Dit inderdaad. Moet ik de roze of groene optimel halen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Jongens, kunnen we hiermee stoppen, en ons weer focussen op de echte belangrijke dingen in het leven?
In principe gaat het over Fut, dus lijkt me best een geschikte discussie voor hierquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Op vakantie moest ik dat doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof jij daar iets vanaf weet, knulletje.
Roze, zegt mijn homofiele collega net.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Moet ik de roze of groene optimel halen?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Gaat alles goed Lindgren? Je gebruikt de laatste tijd wel heel vaak [ afbeelding ] als pi
Zeker als je het met zijn 2'en of meer doet prima te doen inderdaad...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Zelf afwassen is echt wel prima te doen hoor
Ik wil alleen maar zeggen dat er nog elementairdererere discussie zijn, die ook over FUT gaanquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
In principe gaat het over Fut, dus lijkt me best een geschikte discussie voor hier
Dit ja. Spreek ik mijn buren ook nog eens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Het gaat om een wasmachine niet om een vaatwasser. Vorig jaar 2 weken met de hand gewassen, ik vond het genoegquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
Die moeten jullie dan zonder mij voeren, want ik loop al achter op schemaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:52 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik wil alleen maar zeggen dat er nog elementairdererere discussie zijn, die ook over FUT gaan
Dat is ook weer waarquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Daar kun je dan toch juist van profiteren als je 1 goedkoop oppikt?
Ja! Heb ik weleens tegen jou gespeeld?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef TBakkert het volgende:
Is er hier iemand op PS3 die een potje wil spelen?
Tim zei ook vaatwasser toch? Toch niet verkeerd gelezenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef Thorb het volgende:
[..]
Het gaat om een wasmachine niet om een vaatwasser. Vorig jaar 2 weken met de hand gewassen, ik vond het genoeg
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die moeten jullie dan zonder mij voeren, want ik loop al achter op schema
Toedeloe
leasen klinkt al als longterm -ev ;pquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Heb ik weleens tegen jou gespeeld?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee dat maakte Djeetje ervan. Wij hebben overigens geen vaatwasser, dat is prima te doen ja.quote:
hahaha schaatsen wordt hetquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja! Heb ik weleens tegen jou gespeeld?
iddquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:55 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Zelfs mijn internet is nog beter.
Kan jij vanavond na 8e ?
Ohja voor ik het vergeet, succes morgen. Hoe laat is het?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:41 schreef Lindgren. het volgende:
Die foto.![]()
Natuurlijk, maar dat betrekt hij erbij. Mijn post ging helemaal niet over afwassen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef Kamikazie het volgende:
In een studentenhuis wel ideaal. Natuurlijk betaal je uiteindelijk meer, maar de meeste mensen hebben weinig geld direct beschikbaar voor grote aankopen, je hebt direct een servicecontract en je zit niet met gezeik als er iemand gaat verhuizen. Dan neemt de nieuwe bewoner gewoon het leasedeel over.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
leasen klinkt al als longterm -ev ;p
Dat je na je examenperiode geen opgeruimde kamer hebt laat wel zien dat je een goede discipline hebt gehad afgelopen tijd. Tijdens dat soort periodes is mijn kamer juist altijd opgeruimd door studie-ontwijkend gedragquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:59 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik wil wel FIFA ofzo met je doen
De andere optie is mijn kamer opruimen dusja
Ik dacht ik ga even alle kastjes en laatjes openen en kijken wat er weg kan. Nu ligt alles op de grond en op mijn bed en ik zit achter de laptopquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat je na je examenperiode geen opgeruimde kamer hebt laat wel zien dat je een goede discipline hebt gehad afgelopen tijd. Tijdens dat soort periodes is mijn kamer juist altijd opgeruimd door studie-ontwijkend gedrag
ahhquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
In een studentenhuis wel ideaal. Natuurlijk betaal je uiteindelijk meer, maar de meeste mensen hebben weinig geld direct beschikbaar voor grote aankopen, je hebt direct een servicecontract en je zit niet met gezeik als er iemand gaat verhuizen. Dan neemt de nieuwe bewoner gewoon het leasedeel over.
Dat zal wel meevallen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:02 schreef Toefjes het volgende:
GodverdommeAdler ook 25K minder waard geworden. Nog even en ik zit in het armenhuis
Ik verloor bijna 300k toen ik op de 1e dag dat de TOTS spelers van de BPL uit waren een speler voor veel te veel kocht. Dat had ik in een paar dagen terugverdiend door bronze packs en handelen in bronzes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:10 schreef Toefjes het volgende:
[..]
In de CE tijd kon je je zoiets nog wel eens permitteren. Maar ja, tijden veranderen
Hey.quote:
Ik heb 500K terug verdiend met handelenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik verloor bijna 300k toen ik op de 1e dag dat de TOTS spelers van de BPL uit waren een speler voor veel te veel kocht. Dat had ik in een paar dagen terugverdiend door bronze packs en handelen in bronzes.
Valdesquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:21 schreef Tim86 het volgende:
www.football-italia.net/34771/monaco-offer-¤25m-marchisio
Dat wordt een leuke competitie voor FUT volgend jaarquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valdes
? - Carvalho - ? - ?
Moutinho - Marchisio - ?
Rodriguez - Falcao - ?
Welke zijn er nog meer?
Zijn ook bezig met Hulk schijnbaar..en Ben Arfa, Ivanovic, N'Koulou, Coentrao en Rooney worden ook genoemdquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
Valdes
? - Carvalho - ? - ?
Moutinho - Marchisio - ?
Rodriguez - Falcao - ?
Welke zijn er nog meer?
Nou, als hij zo goed is, zal hij volgend jaar wel goud zijn.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens over. Een fucking silver die van elke hoek op het veld de kruising raakt.
Ohja Hulk en Coentrao had ik ook gehoordquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn ook bezig met Hulk schijnbaar..en Ben Arfa, Ivanovic, N'Koulou, Coentrao en Rooney worden ook genoemd
Maar wie is het?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dit gaat echt helemaal nergens over. Een fucking silver die van elke hoek op het veld de kruising raakt.
geen lag???quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Eerst potje helemaal niet, was heel vloeiend.quote:
Ja, beetje wachten tot de beer mee naar voren is en dan pas een beetje actie beginnen. Daarvoor alleen maar rekken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld Bakkert, jij bent echt precies het type speler Fifa waar ik een bloedhekel aan heb.![]()
Dat draaien bij die cornervlag steeds![]()
En ik weet niet bij welke pillendokter die Bukharov ingeschreven staat, maar daar stuur ik mijn spelers ook eens heen.Wtf man.
Als ik tegen Mayuka moet is hij altijd absurd goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1752
Tegen deze aanval moest ik gisteren nog nooit zo'n ontzettend frustrerend potje gespeeld. Ben bij een 4-1 achterstand maar geleaved
TT met TOTS Reus, Gotze en Lewandowski is pas lastigquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:32 schreef Lindgren. het volgende:
Goed gespeeld Bakkert, jij bent echt precies het type speler Fifa waar ik een bloedhekel aan heb.![]()
Dat draaien bij die cornervlag steeds![]()
En ik weet niet bij welke pillendokter die Bukharov ingeschreven staat, maar daar stuur ik mijn spelers ook eens heen.Wtf man.
Die formatiekaartjes heb ik geen coins voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
Was ruim 10 potjes ongeslagen met dat team trouwens, tot jij kwam met je 95 chem silver golds.Godver.
Heb je met Lukaku gespeeld?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, beetje wachten tot de beer mee naar voren is en dan pas een beetje actie beginnen. Daarvoor alleen maar rekken.
Maarja, Bukharov > Lukaku en Benteke...
Hij speelde mij echt helemaal stuk ging echt nergens over. In de verdediging had hij volgens mij Clichy,Kompany, Luiz en Walker dus daar had hij ook pace genoegquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als ik tegen Mayuka moet is hij altijd absurd goed.
Ja, hij was wel echt goed, maar ik vond dat Benteke en hij elkaar niet echt complementeerden. Met Bukharov en Mauricio is dat wel heel erg het geval...quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
Wtf.. Die mensen die je dan tegenkomt in het 'team kiezen' scherm en dan gewoon niets meer doen.Alsof ze op start hebben gedrukt en dan ineens van hun controller wegrennen ofzo.
Die Bukharov ook echt 92 strength en toch 75 pace.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, hij was wel echt goed, maar ik vond dat Benteke en hij elkaar niet echt complementeerden. Met Bukharov en Mauricio is dat wel heel erg het geval...
Lukaku is wel beter dan Bukharov. Bukharov is wel goed vind ik ook, beter dan Mauricio.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, hij was wel echt goed, maar ik vond dat Benteke en hij elkaar niet echt complementeerden. Met Bukharov en Mauricio is dat wel heel erg het geval...
Ja, echt een beest voor me...quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Die Bukharov ook echt 92 strength en toch 75 pace.Wat een stoomwals.
3 dingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
Dit dan ook.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157958201
Accountnaam is van mijn broer, had geen zin om nieuwe PSN aan te maken etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:44 schreef Thorb het volgende:
[..]
3 dingen
Die teamnaam
Die accountnaam
Schieten vanaf daar
Ja, dit was dus het moment dat ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:43 schreef TBakkert het volgende:
Dit dan ook.
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157958201
dit postte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen...quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dit was dus het moment dat ik
[..]
dit postte.
hoezo nieuwe psn maken dan?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:45 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Accountnaam is van mijn broer, had geen zin om nieuwe PSN aan te maken etc.
Teamnaam is
En schieten vanaf daar met Bukharov.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar door TOTS Kroos was het wel handicapped.
Ik kon niet meer inloggen op mijn PSN die in de OP staat opeens. Kan komen doordat ik ook zo'n fake lost player request heb ingediend.quote:
Hij zit weer in GJE modus met rare uitspraken en een gebrek aan coins ondanks 800 posts per dag hierquote:
Die heb ik ook gehad, ik maakte hem alleen wel binnen 4 weken stuk...quote:
omfgquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kon niet meer inloggen op mijn PSN die in de OP staat opeens. Kan komen doordat ik ook zo'n fake lost player request heb ingediend.
ja triest dit dat weet ik.quote:
whutquote:
Reemi wordt helaas beïnvloed door ander ps3 voorvocht. Het wordt steeds erger aan die kant van het topic.quote:
Dat ik hier post betekent niet dat ik de hele tijd met handelen bezig ben. Er zitten hier wel toffe mensen die soms/vaak geweldige dingen zeggen en dat lees ik graag en daar reageer ik op. Ik speel ook gewoon FUT, alleen dan alleen het spelgedeelte.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:49 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Hij zit weer in GJE modus met rare uitspraken en een gebrek aan coins ondanks 800 posts per dag hier
Stukgegooid?quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:49 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die heb ik ook gehad, ik maakte hem alleen wel binnen 4 weken stuk...
Nu heb ik een donkerblauwe waar je half doorheen kunt kijken.
Mwah, ik noem het 'laten vallen', maar dat is in de praktijk hetzelfde.quote:
Nee, maar dat hoeft ook echt niet om nu na al die maanden een beetje kapitaal te hebben hoor. GJE had precies hetzelfde..toevalligquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:51 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat ik hier post betekent niet dat ik de hele tijd met handelen bezig ben. Er zitten hier wel toffe mensen die soms/vaak geweldige dingen zeggen en dat lees ik graag en daar reageer ik op. Ik speel ook gewoon FUT, alleen dan alleen het spelgedeelte.
Misschien in jouw team(s) wel, maar voor mij is Bukharov beter.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:52 schreef Ajacied7 het volgende:
Lukaku>Bukharov
Examen frans ging aardig goed.
In mijn team is Nouble het bestquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Misschien in jouw team(s) wel, maar voor mij is Bukharov beter.
Haha, ik ga dat straks eens doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:37 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik begon mij iemand voor te stellen die het spannend vindt om op start te klikken en dan als een idioot weg te rennen. Ik moest hardop lachen.
Ik had op een zeker punt 290k(nog steeds niet veel in vergelijking met sommigen hier, maar ik kon wel een aardig team maken daarvan). Toen maakte ik verlies door crash en tax. En nu heb ik laatst alles aan packs uitgegeven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft ook echt niet om nu na al die maanden een beetje kapitaal te hebben hoor. GJE had precies hetzelfde..toevallig
Eurofan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:55 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, het is hier algemeen bekend dat ik Tom Deacon ben.
Want die winnen met dat goedkope team wel alles. Zoals ik eerder al postte vanmiddag is dat onzin.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had op een zeker punt 290k(nog steeds niet veel in vergelijking met sommigen hier, maar ik kon wel een aardig team maken daarvan). Toen maakte ik verlies door crash en tax. En nu heb ik laatst alles aan packs uitgegeven.
Dat opnieuw beginnen is een uitdaging en je moet roeien met de riemen die je hebt dan. Dan kom ik wel eens een goedkope klassespeler tegen zoals Samedov of Bukharov. Dan vind ik het ook nog leuk om daarmee te spelen, dus dan hoeft het van mij ook niet veel duurder. Als je dan ziet dat sommigen met TOTS spelers etc. wel veel verliezen, vind ik het geen probleem om een 'pauperteam' te hebben.
wtfquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:48 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik kon niet meer inloggen op mijn PSN die in de OP staat opeens. Kan komen doordat ik ook zo'n fake lost player request heb ingediend.
Schandalig dat ik nog geen team met hem hebquote:
Marchetti zijn IF was een tijdje 85k, dus best goedkoop 150k voor zijn TOTSquote:Op donderdag 30 mei 2013 16:56 schreef Tim86 het volgende:
lol Marchetti nu al 149k bin, nice
Souza 115k gaat ook de goede kant op..echt geen idee wat zijn bodem zal zijn though..
Handicap bestaat gewoon.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Want die winnen met dat goedkope team wel alles. Zoals ik eerder al postte vanmiddag is dat onzin.
Ja, maar dat was omdat hij zo rare was geworden. Anders was hij 30k ofzo. Ik postte gisteren al dat ik een vergelijkbare prijs als TOTS Adler verwacht als bodem...rond 100k. Kijken of ik gelijk hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Schandalig dat ik nog geen team met hem heb
[..]
Marchetti zijn IF was een tijdje 85k
Ik zeg niet dat handicap niet bestaat het is alleen onzin om te denken dat je met een goedkoop team ineens wel alles wint/ 1 speler zoals Kroos ervoor zorgt dat je verliest.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Handicap bestaat gewoon.
Tevens geef ik net ook aan dat ik veel meer plezier heb om op deze manier een kapitaal op te bouwen of coins te verzamelen dan met handelen. En dit soort spelers te gebruiken, want nog geen 2 dagen terug lachte iedereen om mijn Bukharov-liefde, maar hij heeft over het algemeen betere stats dan Lukaku en Benteke en hij scoort er net ook 5 tegen Lindgren. in 2 wedstrijden.
De meesten hier houden ook maar gewoon vast aan dingen die ze al eens geprobeerd hebben, en dan haal je volgens mij ook niet het maximale uit FUT?
Ik had 3 silvers en hij had best hoog rated golds + een TOTS. Dan treedt er wel al handicap op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat handicap niet bestaat het is alleen onzin om te denken dat je met een goedkoop team ineens wel alles wint/ 1 speler zoals Kroos ervoor zorgt dat je verliest.
Er zijn ook genoeg mensen met veel coins die wel veel teams hebben, Thad heeft er iets van 20 volgens mij.
Zeg jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Tobi-wan het volgende:
Er is geen handicap, jullie zijn gewoon slecht.
Ik snap niet wat je bedoelt maar eerst zeg je nog dat hij door TOTS Kroos een handicap heeft en nu ga je ineens over allemaal hoog rated golds beginnen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had 3 silvers en hij had best hoog rated golds + een TOTS. Dan treedt er wel al handicap op.
Nou, dan mag thad mij helemaal belachelijk maken, maar wat je dan nu doet is toch hartstikke hypocriet?
Toen ik een beter team had won ik vrij lucky, toen ik een slechter team had was het wel verdiend, dus ik weet niet of deze zo geschikt is voor je argumentatiequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:03 schreef Thorb het volgende:
Toen Tim een beter team had verloor ik, toen hij een slechter team had verloor ik dusja.
Ja en ik verloor vaak van Crookk en laatst had ik een team met TOTS spelers en toen won ik wel, dusja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik had 3 silvers en hij had best hoog rated golds + een TOTS. Dan treedt er wel al handicap op.
Nou, dan mag thad mij helemaal belachelijk maken, maar wat je dan nu doet is toch hartstikke hypocriet?
EDIT: sommige mensen zijn ook gewoon beter dan anderen, maar tegen mij had Lindgren. over het algemeen ook wel de overhand/ liet hij mij met skills alle hoeken van het veld zien...
hoog rated golds worden ook weggevaagd door silvers als de users gelijkwaardig zijn. Daarom noem ik die nu ook, want ik heb ook 3 silvers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Zeg jij
[..]
Ik snap niet wat je bedoelt maar eerst zeg je nog dat hij door TOTS Kroos een handicap heeft en nu ga je ineens over allemaal hoog rated golds beginnen.
Er zijn altijd uitzonderingen en misschien heeft het gewoon met het verwachtingspatroon te maken dat je dan niet goed presteert, maar dat is inderdaad lang niet altijd zo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ja en ik verloor vaak van Crookk en laatst had ik een team met TOTS spelers en toen won ik wel, dusja.
Dat potje wat je 'Lucky won' had je 2x de paal geraakt volgens mij en kwam ik Lucky op 1-0, 2e helft had ik 1 schot en in de verlenging had ik 1 schot. Zo Lucky was dat niet.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik een beter team had won ik vrij lucky, toen ik een slechter team had was het wel verdiend, dus ik weet niet of deze zo geschikt is voor je argumentatie
Haha nu probeer je jezelf iets aan te praten volgens mij. Had wel meer balbezit en schoten, maar daar zaten amper goede kansen bij. En die 2x paal klopte idd, maar je vergeet nu dat ik uit beide rebounds van de paal scoordequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef Thorb het volgende:
[..]
Dat potje wat je 'Lucky won' had je 2x de paal geraakt volgens mij en kwam ik Lucky op 1-0, 2e helft had ik 1 schot en in de verlenging had ik 1 schot. Zo Lucky was dat niet.
Merkte zelf ook wel dat ik het eerste potje meer motivatie had dan het 2e
Win je met bonzes ook makkelijker van silvers? Want dan zou ik het best met een brons team tegen gouden teams kunnen spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:08 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hoog rated golds worden ook weggevaagd door silvers als de users gelijkwaardig zijn. Daarom noem ik die nu ook, want ik heb ook 3 silvers.
Tsja er zijn wel meer factoren die Alvarez zit in divisie 1 alleen maar te grabbelen en gister was hij tegen jou, Iwan en Tobi ineens erg goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha nu probeer je jezelf iets aan te praten volgens mij. Had wel meer balbezit en schoten, maar daar zaten amper goede kansen bij. En die 2x paal klopte idd, maar je vergeet nu dat ik uit beide rebounds van de paal scoorde
Dat soort goals vind ik altijd een beetje lucky en random, zeker omdat die 2e vanaf een longshot kwam die dan miraculeus bij mijn ene aanvaller komt tussen 4 man van jou in
nee, dan is het kwaliteitsverschil te groot. Dat lijkt me wel aannemelijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Win je met bonzes ook makkelijker van silvers? Want dan zou ik het best met een brons team tegen gouden teams kunnen spelen.
Ik heb 2x de halve finale van het silver toernooi gehaald met bronzes. Met bronzes tegen golds ga ik echt niet doen, al zijn er mensen op het EA forum die gewoon in divisie 1 met bronzes spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:10 schreef Thorb het volgende:
[..]
Win je met bonzes ook makkelijker van silvers? Want dan zou ik het best met een brons team tegen gouden teams kunnen spelen.
http://wefut.nl/squad/1722quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:19 schreef BDIL het volgende:
Kan iemand een 10-15k budgetteam maken ( met een goed balans![]()
) ? Mag een mix zijn met Gold en Silvers
kut team gr grquote:
Waar ik verdedigend niet al te zwak benquote:
5ATB !!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar ik verdedigend niet al te zwak ben
Ik denk alleen dat als je silvers wil die met golds meekunnen het snel duurder wordt dan 15kquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar ik verdedigend niet al te zwak benGeen 5 @ the back maar een 3-5-2 of 4-2-3-1
![]()
4-2-2-2 is verdedigend precies hetzelfde als 4-2-3-1. Tevens staan er vast 3 man achterin en je scoort met Bukharov en Samedov aan de lopende band.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:21 schreef BDIL het volgende:
[..]
Waar ik verdedigend niet al te zwak benGeen 5 @ the back maar een 3-5-2 of 4-2-3-1
![]()
ok.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Tegen die verdediging scoor ik met mijn ogen dicht nog 8 goals iedere wedstrijd
Het hoeft geen mix te zijn maar als je er paar silvers wil toevoegen is het niet ergquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:23 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik denk alleen dat als je silvers wil die met golds meekunnen het snel duurder wordt dan 15k
Dat dacht o.a Lindgren. volgens mij ook van tevoren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon pure aids
maak ook dat overpowerede esswein-arnautovic team danquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het hoeft geen mix te zijn maar als je er paar silvers wil toevoegen is het niet erg
Non-rare Serie A zitten wel leuke spelers bij. Evt een paar goedkope shiny's ertussen. Zag net hier een team toevallig: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2458116.pagequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het hoeft geen mix te zijn maar als je er paar silvers wil toevoegen is het niet erg
Deze man mis ik:quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Non-rare Serie A zitten wel leuke spelers bij. Evt een paar goedkope shiny's ertussen. Zag net hier een team toevallig: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2458116.page
Overpowered ja?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:31 schreef LitmanenAFCA het volgende:
http://wefut.nl/squad/1754
Dit kan ook wel voor 15k en is belachelijk overpowered
Geniaal goed die man idd. Speelde begin dit jaar best vaak met PSG als ik tegen vrienden speelde en hij centraal in 4-3-2-1 was echt overal en won elk duel. Hij valt gewoon NOOIT om..die fysieke kracht is echt ziek.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Deze man mis ik:
http://wefut.nl/player/11803
Dat is echt een eindbaas
Dat verwachte ik niet nee..quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
Het Frans examen is gelekt vanuit een islamitische scholengemeenschap, je verwacht het niet he !!
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:33 schreef Kamikazie het volgende:
Het Frans examen is gelekt vanuit een islamitische scholengemeenschap, je verwacht het niet he !!
Te laat Thorben...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:33 schreef Thorb het volgende:
Nou examen gejat op een islamitische school door een 22 jarige, toevallig
Hmmm zal er eens naar kijkenquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Non-rare Serie A zitten wel leuke spelers bij. Evt een paar goedkope shiny's ertussen. Zag net hier een team toevallig: http://forum.ea.com/uk/posts/list/2458116.page
http://wefut.nl/squad/1722 !!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm zal er eens naar kijkenPepe en Ogbonna gebruik ik in een ander team dus eventueel hier en daar wat wijzigen
Misschien moet ik dit team maar gewoon uit de database gooien.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef TBakkert het volgende:
[..]
http://wefut.nl/squad/1722 !!!!!!!!!!!!!!
Genoeg alternatieven. Maggio RM en achterin heb je o.a. Diakite, Gamberini als goedkope opties. Lulic LM is ook goed als ik het zo hoor en er zijn heel veel goede goedkope spitsen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:34 schreef BDIL het volgende:
[..]
Hmmm zal er eens naar kijkenPepe en Ogbonna gebruik ik in een ander team dus eventueel hier en daar wat wijzigen
Odjidja Ofoe is ook echt een held.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef Reemi het volgende:
Ik scoor me weer eens een lekker longshot metVadis
Nee! Doe me dat niet aan...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Misschien moet ik dit team maar gewoon uit de database gooien.
20.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef Baje het volgende:
Weet iemand toevallig hoeveel dagen we daily gifts kregen bij de release van fifa 13?
Ik begon met 5 silvers maar het werden er steeds minderquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Goedkoper dan formatiekaartjes te kopen van 40k per stuk hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:42 schreef DuTank het volgende:
Toch wel grappig dat ik een SIF Hamsik kocht voor 70k en deze voor 100k BIN erop had gezet en dat ie gelijk verkocht
Nu staan er meerdere op voor rond de 75k BINSMLENO
Ik kocht 'm toen er maar 3 op de markt waren, waarvan eentje voor 150k BIN en eentje voor 120k BIN.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:44 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Goedkoper dan formatiekaartjes te kopen van 40k per stuk hoor.
Ik zou de rechterkant vervangen. Borja is een beetje klein vooral omdat Inler ook niet zo groot is. Navas is niet zo heel bijzonder, Ramos natuurlijk wel erg goed (al zullen mensen wel weer gaan klagen over de workrates).quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:57 schreef rolls-reus het volgende:
Ik ga dit makenhttp://wefut.nl/squad/1758
Tips altijd welkom dus kom maar op...
De rest wel goed gegaan, waardoor je gewoon slaagt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef detennismaster het volgende:
Ik had net zo goed op vakantie kunnen gaan.16 punten, tussen de 2.9 en 4.9
Maar, nog wel geslaagdt toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef detennismaster het volgende:
Skkltjequote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef detennismaster het volgende:
Mijn gemiddelde voor mijn SE is een 6.5. Maar ik weet niet of ik die 5.5norm dan wel haal.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
De rest wel goed gegaan, waardoor je gewoon slaagt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met een her kom je ook heel ver !!!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde voor mijn SE is een 6.5. Maar ik weet niet of ik die 5.5norm dan wel haal.
Hernanes thiago silva en hulk/leite/.. Of pogba tots mangala en ben arfa?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik zou de rechterkant vervangen. Borja is een beetje klein vooral omdat Inler ook niet zo groot is. Navas is niet zo heel bijzonder, Ramos natuurlijk wel erg goed (al zullen mensen wel weer gaan klagen over de workrates).
Vast wel joh.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Mijn gemiddelde voor mijn SE is een 6.5. Maar ik weet niet of ik die 5.5norm dan wel haal.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Gister zo'n slechte grap op de radio waar ik steeds aan moet denken als het over frans gaat
'Het kan goed beffen en spreekt één woord frans'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.damn
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef Thorb het volgende:
Gister zo'n slechte grap op de radio waar ik steeds aan moet denken als het over frans gaat
'Het kan goed beffen en spreekt één woord frans'KentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zit je wel bij DWDD of gaat dat ook niet door?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:59 schreef detennismaster het volgende:
HIJ IS GEWOON FUCKING HARD GEZAKT HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:02 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Zit je wel bij DWDD of gaat dat ook niet door?
Ik kan me niet herinneren da tik na het examen ging kijken of ik het gehaald heb, je kan er toch niets meer aan doen. Lekker vakantie vieren en als je moet herkansen dan hoor je het wel.
Ja, dat is waar. Maar nu is het wat minder zeker.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef Reemi het volgende:
[..]
Vast wel joh.Stel je hebt een 4 en de rest is allemaal een 6, heb je die 5.5 al ruim.
Hernanes is ook vrij klein. Vind ik de 2e optie beter. Iets wat geen Serie A is moet ik even over denken. Je zou ook Schweini LCDM kunnen doen, Inler RCDM en dan RM Lichtsteiner, Serie CBquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:01 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Hernanes thiago silva en hulk/leite/.. Of pogba tots mangala en ben arfa?of heb jij iets beters wat niet alleen uit de serie a is?
Nou hup, het vliegtuig in en naar de klote 10 dagen lang.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:03 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar nu is het wat minder zeker.Maar voor de rest idd geen enkele toets slecht gedaan.
Ik vind hem wel tof eigenlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:41 schreef Thorb het volgende:
[..]
Ik begon met 5 silvers maar het werden er steeds minder
Beetje kutteam alsnog
[ afbeelding ]
Jij eet iedere dag soep?quote:
Met extra veel groente erin.quote:
Waarschijnlijk heeft hij tandjes getuft omdat een vader het niet leuk vond dat hij naar 13-jarige meisjes kijkt. Vloeibaar voedsel dus.quote:
Dit is fake toch?quote:
Iedere keer als je over eten post dan gaat het over soep.quote:
Al die packs op rij..dat kan toch haast niet...Hoewel, maverquote:
Je faalt. Gisteren was het couscoussalade.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Iedere keer als je over eten post dan gaat het over soep.
Sample van 2 overigens. Vorige keer was het couscoussoep
ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:17 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je faalt. Gisteren was het couscoussalade.
ohquote:Op donderdag 30 mei 2013 18:16 schreef ThadCastle het volgende:
http://wefut.nl/player/7874
Mijn eerste aankoop met Chelsea in FM
@Tim nee de beste van zijn pack opening is dat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |