PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Zet m op kanjerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
Finale goldcup tegen een 85 chem low budget 5@tb team. Ik beschouw m al als verloren
ik altijdquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik heb net met alle moeite een speler met 99 contracten voor 650 verkocht. Niemand kijkt naar het aantal contracten als ze een speler kopen
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:07 schreef Toefjes het volgende:
Finale goldcup tegen een 85 chem low budget 5@tb team. Ik beschouw m al als verloren
klinkt goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef poker4lifee het volgende:
oei tegen 352 team met TOTS Shaarawy, Vidal, Lamela, Balotelli en die 89 rated cb
en tots keeper
en dan ook nog een zwarte chiellini en Muriel, pff
Hoeveel om hoeveel lopen ze nu?quote:
Hij quitte bij 5-0 in de 80e minuutquote:
ik twijfel of ik Suarez op Cam ga zetten zoals ik eerder al liet zien met dat team wat ik ga maken dan dan ik TOTS Balotelli ook nog kwijtquote:
Nu alleen nog Bukharov proberen en alles gaat voorspoedig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hij quitte bij 5-0 in de 80e minuutBundesliga team loopt weer als een zonnetje
Hij kon er trouwens ook helemaal niks van.
Ohja, dat zou ik gaan doen. Maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in nu ik weer veel wedstrijden op rij winquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Nu alleen nog Bukharov proberen en alles gaat voorspoedig.
80 rated RBquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
jammer dat TOTS Gerrard slecht is
[ afbeelding ]![]()
Kun je niet gewoon Suarez op ST en Gerrard op CAM?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Dit moet je niet willenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Gerrard op CAM zou misschien wel beter uitkomen , is tie misschien ook minder snel moequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon Suarez op ST en Gerrard op CAM?
Gerrard op wide camquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gerrard op CAM zou misschien wel beter uitkomen , is tie misschien ook minder snel moe
Je moet het ook alleen doen als het echt niet loopt. Never change a winning team!quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ohja, dat zou ik gaan doen. Maar daar heb ik eigenlijk niet zo'n zin in nu ik weer veel wedstrijden op rij win![]()
Net trouwens met zo'n Ronaldo chop 2 man in 1 beweging gepasseerdDaarna wilde ik er nog 1 doen, maar deed ik iets fout denk ik. Reus knalde de bal keihard de tribunes in
Ik krijg al met 5 blauwe kaartjes hatelijke opmerkingen, over mijn prive leven en de hoeveelheid geld die ik in Fifa gestoken heb. Ben benieuwd wat je met zo'n team voor ellende binnenkrijgt.quote:
En dan SIF Lampard op CDM.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:32 schreef DuTank het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon Suarez op ST en Gerrard op CAM?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:33 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gerrard op CAM zou misschien wel beter uitkomen , is tie misschien ook minder snel moe
Gewoon een keer proberen, YOLOquote:
ja, dan ben ik gewoon een mongool. Tegenstander zal dan wel vreselijk moeten lachenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Je moet het ook alleen doen als het echt niet loopt. Never change a winning team!
Dan glijdt soms je vinger van het vierkantje af voordat je aan het kruisje zit. Dan telt hij kruisje niet goed mee en knalt hij hem weg...
Het gebeurt mij altijd als ik zo intensief bezig ben dat mijn handen helemaal gaan zweten.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
ja, dan ben ik gewoon een mongool. Tegenstander zal dan wel vreselijk moeten lachen
Als mensen mijn teams zien zien ze niet dat ik veel coins hebquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg al met 5 blauwe kaartjes hatelijke opmerkingen, over mijn prive leven en de hoeveelheid geld die ik in Fifa gestoken heb. Ben benieuwd wat je met zo'n team voor ellende binnenkrijgt.
Lukt het al een beetje met verkopen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:36 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Als mensen mijn teams zien zien ze niet dat ik veel coins heb
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:31 schreef Maver24 het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Ik krijg vooral complimenten. En dat het een onmogelijke opgave voor ze wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik krijg al met 5 blauwe kaartjes hatelijke opmerkingen, over mijn prive leven en de hoeveelheid geld die ik in Fifa gestoken heb. Ben benieuwd wat je met zo'n team voor ellende binnenkrijgt.
ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe zo alleen kut lucas
ik kreeg altijd dat ik het ziekste team op fut had wat ze tegen waren gekomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg vooral complimenten. En dat het een onmogelijke opgave voor ze was
Sturridge op CM.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:38 schreef Djeetje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
doe zo alleen kut lucas
Soms zeggen ze idd nice team ofzo. En dan zeg ik dat zij ook een mooi team hebben. Maar dan lieg ik. En dat weten ze. Want ze hebben allemaal kut teamsquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik krijg vooral complimenten. En dat het een onmogelijke opgave voor ze was
net als van die youtubers die zeggen dat hun tegenstander een decent squad heeftquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms zeggen ze idd nice team ofzo. En dan zeg ik dat zij ook een mooi team hebben. Maar dan lieg ik. En dat weten ze. Want ze hebben allemaal kut teams
Op één of andere manier spreekt deze schrijfstijl mij enorm aan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Soms zeggen ze idd nice team ofzo. En dan zeg ik dat zij ook een mooi team hebben. Maar dan lieg ik. En dat weten ze. Want ze hebben allemaal kut teams
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Decent is heel wat anders dan nice. Nice is een team met klasse-spelers etc.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Djeetje het volgende:
[..]
net als van die youtubers die zeggen dat hun tegenstander een decent squad heeft
meeste van die teams hebben niet eens 99 of 100 chemquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:41 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Decent is heel wat anders dan nice. Nice is een team met klasse-spelers etc.
Decent is een squad met allemaal pacehoeren etc. maar die wel effectief is. Dus vaak klopt dat wel hoor...
Normaal is dat zo ja, bij dat Bundesliga BPL tots van mij helemaal nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
wel grappig stuurde hem berichtje met cool team, stuurt ie terug thx but I hate it..
zegt oo kweer genoeg, allemaal blauwe en zwarte kaartjes en tochw eer kut spelen
Maar dat betekent niet dat ze niet goed spelen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:43 schreef Djeetje het volgende:
[..]
meeste van die teams hebben niet eens 99 of 100 chem
En dan te bedenken dat dit wel goed speelt... http://wefut.nl/squad/1722quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
wel grappig stuurde hem berichtje met cool team, stuurt ie terug thx but I hate it..
zegt oo kweer genoeg, allemaal blauwe en zwarte kaartjes en tochw eer kut spelen
ingame gewoon als hij op 9 chem staat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Djeetje het volgende:
Waar kan je trouwens zijn wat de ingame stats van een speler zijn met 9 chem ?
Ik stuurde net een bericht met why timewaste ? Zegt hij ''Don't Cry''quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
tja zijn team was 100x beter dan die van mij en toch liep het niet echt goed voor hem, ook wel mijn verdienste maar hij was ook gewoon erg goed en dat had wel wat beter moeten lopen allemaal. beide precies zelfde matchstats, 15 schoten 9 op doel. allebei 4x de paal geraakt ongeveerquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Normaal is dat zo ja, bij dat Bundesliga BPL tots van mij helemaal nietLigt ook gewoon aan de spelers hoor. Als het gewoon allemaal goede spelers zijn speelt het samen ook top
Ik werd laatst aardig zoek gespeeld/geskilled. Ik kwam nog wel op 1-0 maar daarna werd het 4-1, uiteindelijk 4-2 verloren. Ik had 3 schoten en hij 20 ofzo. Dus ik gaf hem een complimentje, gaat hij terugsturen dat ik ook goed wasquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen wij de degens nog eens kruizen? Vorige keer won je van me toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:46 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
tja zijn team was 100x beter dan die van mij en toch liep het niet echt goed voor hem, ook wel mijn verdiende maar hij was ook gewoon erg goed en dat had wel wat beter moeten lopen allemaal. beide precies zelfde matchstats, 15 schoten 9 op doel. allebei 4x de paal geraakt ongeveer![]()
wel een grappige match, maar het ging nergens over
yup, is goedquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Zullen wij de degens nog eens kruizen? Vorige keer won je van me toch?
Haha het mijne ook, binnenkort ook maar weer in de verkoop doen, heb ik ook weer 1.2 miljoen om te verklooien extra.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:42 schreef poker4lifee het volgende:
ja deze gast me nu ook gestuurd dat ie z'n team maar weer in de verkoop gooitquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Haha het mijne ook, binnenkort ook maar weer in de verkoop doen, heb ik ook weer 1.2 miljoen om te verklooien extra.![]()
Blijft treurig dat op papier vrij beroerde teams over het algemeen het beste spelen. Toen ik net een maandje speelde had ik eigenlijk het beste team van zo'n 40k.
Dat laatste zou ook nog eens kunnen eigenlijk.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Thorb het volgende:
Als ik een duur team heb denk ik ook dat het kut speelt totdat ik een goedkoop team heb wat ook kut speelt. Dan kom ik gewoon tot de conclusie dat ik niet goed genoeg ben om vaak te winnen
Dit is de grootste waarheid denk ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef Thorb het volgende:
Als ik een duur team heb denk ik ook dat het kut speelt totdat ik een goedkoop team heb wat ook kut speelt. Dan kom ik gewoon tot de conclusie dat ik niet goed genoeg ben om vaak te winnen
Deze vraag zou Pheno mee moeten nemen naar EA.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:49 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ja deze gast me nu ook gestuurd dat ie z'n team maar weer in de verkoop gooitterwijl het echt gewoon als een super vet team eruit ziet
zo'n 40k team idd het beste
o rlyquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
no proef toedee. Ei em et weurk.
Ben Tenken? Bij de shell?quote:
Soberso ja, of die bij Beukenlaanquote:
We weten niet hoeveel hij aan packs heeft uitgegeven. En misschien is zijn geluk wel een keer op.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:52 schreef Timmy_Turner het volgende:
Zullen we voortaan investeren in packs bij Maver? Want als je kijkt wat er uit die million pack openings komt, en dat Maver nu in exact 8 dagen tijd 4 TOTS eruit heeft gehaald, kunnen we daar wel winst uit halen denk ik
Of die bij de Rotondequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Soberso ja, of die bij Beukenlaan
Jij neemt ook alles serieus hequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We weten niet hoeveel hij aan packs heeft uitgegeven. En misschien is zijn geluk wel een keer op.
Nooit meer als 4 miljoen/ 400 euro. En dat heeft ie er wel uitquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
We weten niet hoeveel hij aan packs heeft uitgegeven. En misschien is zijn geluk wel een keer op.
Bij de floraquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:55 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Of die bij de Rotonde
Met de fontein
PARKIET? WAAROM METEEN SCHELDEN TYFUSJONG?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
PARKIET? WAAROM METEEN SCHELDEN TYFUSJONG?
1 messi hoor,quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nooit meer als 4 miljoen/ 400 euro. En dat heeft ie er wel uitOok al 2 messi's he
Oh ik dacht dat je zei 2quote:
Jij ook anders zou je niet op mij reagerenquote:
Maar 1 Messi en 0 Ronaldo's dus dat valt best mee.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nooit meer als 4 miljoen/ 400 euro. En dat heeft ie er wel uitOok al 2 messi's he
Ik tank altijd bij de Texaco hier in de buurt. Graties wassenquote:
Ja idd eigenlijk pech maar die maver gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jij ook anders zou je niet op mij reageren
[..]
Maar 1 Messi en 0 Ronaldo's dus dat valt best mee.
Wat een zaadteam zegquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat dit wel goed speelt... http://wefut.nl/squad/1722
Klopt zijn verdediging ookquote:
Vast bang voor handicap met zoveel shiny spelers.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Klopt zijn verdediging ook
Kan je gewoon bocchetti neerzetten
Wat ik in de afgelopen weken heb gekregen uit pakjes is het volgende, kijk me er niet op aan als ik iets ben vergeten, hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:00 schreef Kamikazie het volgende:
4 TOTS, 1 Messi, IF Thiago Silva.... wat had ie nog meer?
Je lultquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat ik in de afgelopen weken heb gekregen uit pakjes is het volgende, kijk me er niet op aan als ik iets ben vergeten, hehe
IF Sturridge
SIF Lampard
SIF Thiago Silva
TOTS Nastasic
TOTS Begovic
TOTS Michu
TOTS Ferdinand
TOTS Lewandowski
TOTS Kroos
TOTS Mandzukic
TOTS Lamela
TOTS Di Natale
best een flinke lijst, haha
Dit is echt asociaal gewoonquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Wat ik in de afgelopen weken heb gekregen uit pakjes is het volgende, kijk me er niet op aan als ik iets ben vergeten, hehe
IF Sturridge
SIF Lampard
SIF Thiago Silva
TOTS Nastasic
TOTS Begovic
TOTS Michu
TOTS Ferdinand
TOTS Lewandowski
TOTS Kroos
TOTS Mandzukic
TOTS Lamela
TOTS Di Natale
Kan het zijn dat ik een CR7 of Messi mis?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef Maver24 het volgende:
[..]
IF Sturridge
SIF Lampard
SIF Thiago Silva
TOTS Nastasic
TOTS Begovic
TOTS Michu
TOTS Ferdinand
TOTS Lewandowski
TOTS Kroos
TOTS Mandzukic
TOTS Lamela
TOTS Di Natale
CR7 uitgeleend?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Kan het zijn dat ik een CR7 of Messi mis?
Dat zou ook moeten, geef me dus maar wat coins om het goed te maken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee ik lul echt serieus niet,![]()
als ik zo kijk dan voel ik me bijna schuldig tegenover jullie
![]()
Ja ik geloof niet dat het er zo weinig zijn als hij zelf doet voorkomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus.
De vraag is nu: hoeveel heeft hij aan packs uitgegeven?
Dat is je geraden jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Nee ik lul echt serieus niet,![]()
als ik zo kijk dan voel ik me bijna schuldig tegenover jullie
![]()
ik denk ondertussen 1,5m aan coins denk ik,quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:03 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dit dus.
De vraag is nu: hoeveel heeft hij aan packs uitgegeven?
Sowieso meer dan 250 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja ik geloof niet dat het er zo weinig zijn als hij zelf doet voorkomen
Dat zijn 200 packs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
ik denk ondertussen 1,5m aan coins denk ik,
quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Das ook wel veel, mag je ook wel wat voor terug krijgen ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Niet zoveel in vergelijking tot het aantal blauwe kaartjes hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Dat zijn 200 packs.
Dus ik denk meer.
Dat is zo weinigquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:04 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Precies. Daarom denk ik meer packs.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef Thorb het volgende:
[..]
Niet zoveel in vergelijking tot het aantal blauwe kaartjes hoor.
Ook nog euro's he. Bikkelharde knakken worden er richting ea gegooid .quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Daarom denk ik meer packs.
Of gewoon veel geluk. Ik geloof niet dat hij zoveel packs opent dat dit aantal blauwe spelers normaal is.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Precies. Daarom denk ik meer packs.
Dan ben je lang bezig bij 200 packsquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik denk dat hij gewoon de Ox-Messi methode nog steeds gebruikt
Dat snap ik ook niet, die openen voor 1m aan coins packs en die hebben alleen maar prut. Ik weet niet wat het isquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:05 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat is zo weinigAls je kijkt wat er bij die Youtubers uit een 1 miljoen pack opening uit komt
Dat is pas bij 6 miljoen ofzo ja dus sowieso gelukquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of gewoon veel geluk. Ik geloof niet dat hij zoveel packs opent dat dit aantal blauwe spelers normaal is.
Ik heb zeker meer dan 1,5 miljoen aan packs verspild en niet zoveel geluk gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Of gewoon veel geluk. Ik geloof niet dat hij zoveel packs opent dat dit aantal blauwe spelers normaal is.
Hij heeft veel geluk ja. Maar dit alles, uit slechts 200 packs, is wat mij betreft absurd.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:06 schreef Thorb het volgende:
[..]
Weet ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef BDIL het volgende:
[..]
Ik heb zeker meer dan 1,5 miljoen aan packs verspild en niet zoveel geluk gehad
Aan de andere kant. Elk pack weer exact dezelfde kans als alle anderequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hij heeft veel geluk ja. Maar dit alles, uit slechts 200 packs, is wat mij betreft absurd.
Zeik niet zo alsjeblieftquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef Djeetje het volgende:
[ afbeelding ]
Maver ooit zon pack gehad ? nee zeker ik had er 1 minuut geleden een.
huh?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef Kamikazie het volgende:
We zouden de kans op een TOTS speler moeten winnen, konden we het uitrekenen.
Ik denk dat hij echt meer dan 1,5 mil aan packs heeft geopend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Aan de andere kant. Elk pack weer exact dezelfde kans als alle andereEn er zijn er een hoop op de markt
Ah...dit verklaart al meer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
ik heb serieus helemaal niet veel geld uitgegeven, hooguit 200 euro denk ik in de afgelopen 2 maanden, dat zeg ik eerlijk. daarbuiten ook nog 1,5m coins aan packs ,
Dat maakt al wat meer sense.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
ik heb serieus helemaal niet veel geld uitgegeven, hooguit 200 euro denk ik in de afgelopen 2 maanden, dat zeg ik eerlijk. daarbuiten ook nog 1,5m coins aan packs ,
Dafuq gast, gewoon 350 euro stukgooien op FUTquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:08 schreef Maver24 het volgende:
Studentjequote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dafuq gast, gewoon 350 euro stukgooien op FUT
Niet stuk aangezien de spelers die eruit komen ook wel 200 euro + waard zijnquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
In 2 maanden 200 euroquote:Op donderdag 30 mei 2013 15:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |