Hahaha awww, tres cutequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:11 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ik was KO na mijn berichtjeEn ben niet wakker geworden, of wel, maar heb rugpijn en heb verder geslapen.
Jezus, mens, pls.quote:
Wouldn't you like to know what's goin' on in my mindquote:
Ik weet dat wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't you like to know what's goin' on in my mindlalalalala
Moest bijna lachen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat je niet zo snugger overkomt..
Totale anarchy.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:12 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wouldn't you like to know what's goin' on in my mindlalalalala
Smooth hoorquote:
Dat heb ik altijd met muziek van Blondie.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
Datfeel wanneer Gangnam Style voorbij komt in je Spotify shuffle en je pas na 2 minuten beseft dat je in je stoel aan het dansen bent en walgend de oordopjes uit je computer trekt.
Komt hierdoor denk ik.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dat heb ik altijd met muziek van Blondie.
inb4 panzer jelly rage mode.quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef CristinaYang het volgende:
Dat awkward moment wanneer je lichamelijk onderzoek op een medestudent moet oefenen, en de jongen in kwestie op geile toon tegen je zegt "Mondje open, dan zal ik je keel eens even goed bestuderen *eyebrowwiggle*"
gekomenquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef CristinaYang het volgende:
Dat awkward moment wanneer je lichamelijk onderzoek op een medestudent moet oefenen, en de jongen in kwestie op geile toon tegen je zegt "Mondje open, dan zal ik je keel eens even goed bestuderen *eyebrowwiggle*"
je volgende projectjequote:Op donderdag 30 mei 2013 14:16 schreef CristinaYang het volgende:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doe niet zo gemeen
[..]
[ afbeelding ]
Tijd gaat wel snel op dat soort momenten.. Nog 10 minutenquote:
Nietes, ben heel zakelijk gebleven. Heb nog nooit zo non-erotisch iemands klieren gevoeld (srs).quote:
Trotsquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Nietes, ben heel zakelijk gebleven. Heb nog nooit zo non-erotisch iemands klieren gevoeld (srs).
En dan weer werken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Tijd gaat wel snel op dat soort momenten.. Nog 10 minuten
Oh yes.quote:
Hoe moet ik dat voor mij zien?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:18 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Het ergste is dat we maandag het borstonderzoek op elkaar moeten oefenen
Ik denk elkaar checken voor bultjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:20 schreef Missblackhairhighheels het volgende:
[..]
Hoe moet ik dat voor mij zien?
Betaald soppen noemen we dat tegenwoordig.. Maar: jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 14:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Trots
Anaalklieren hehehehe
[..]
En dan weer werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |