Daar was vanochtend zo'n draagbare beamer voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan je ook teksten projecteren ā la Star Wars?
Nu nog een mooie sprinklerinstallatie, dan heb je ook de regenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Je kunt onderstussen al een regenboog, een maan en een universum in je kamer hebben
Misschien een sneeuwmachine voor een lawine in je kamer.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu nog een mooie sprinklerinstallatie, dan heb je ook de regenEn een philips wake up light om de zon ook nog even te imiteren
Wel iets voor een huisvrouw met pittig kapsel in een achterstandswijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:39 schreef Rivvin het volgende:
Je zou toch een keer binnenkomen bij iemand op visite en die heeft dat allemaal in zn huis.. Dan sta je pas echt versteld.
En natuurlijk die airzooka voor een flink briesjequote:Op donderdag 30 mei 2013 12:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien een sneeuwmachine voor een lawine in je kamer.
Sneeuwmachine + arizooka = sneeuwstormquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
En natuurlijk die airzooka voor een flink briesje
En daarna snowboarden onder de sterrenhemel en de maanquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sneeuwmachine + arizooka = sneeuwstorm
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik heb even wat Star Wars filmmuziek aangezet, dat maakt deze verkoop wat epischer.
Man, ik ga een heuvel maken in de achtertuin. En dan skiënquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sneeuwmachine + arizooka = sneeuwstorm
Ik zag dat wake-uplight voor 4 euro bij de kringloopquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:37 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nu nog een mooie sprinklerinstallatie, dan heb je ook de regenEn een philips wake up light om de zon ook nog even te imiteren
Koopje tochquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik zag dat wake-uplight voor 4 euro bij de kringloop
quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:34 schreef Rivvin het volgende:
gebruiken jullie ibood site of 1dagskoopjes?
quote:
Garage sale, maar dan andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:48 schreef Yngwie het volgende:
iBood wordt steeds meer een dump van echte zooi die toch niemand wil zo te zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |