Vast niet, maar je mag het nooit hardop zeggen hequote:
Ik kom wel heel erg veel onopgevoede Jack Russels tegen hoor.... mooiste voorbeeld was de overbuuv die maar 'zit Zit ZIT' tegen d'r mormel bleef krijsen, terwijl mijn kat (!) misprijzend naar de hond keek en netjes ging zittenquote:Op donderdag 30 mei 2013 12:56 schreef div-er het volgende:
Wat voor Jack Russels geldt, geldt toch voor iedere hond? Of beter: voor iedere hondeneigenaar?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik kom wel heel erg veel onopgevoede Jack Russels tegen hoor.... mooiste voorbeeld was de overbuuv die maar 'zit Zit ZIT' tegen d'r mormel bleef krijsen, terwijl mijn kat (!) misprijzend naar de hond keek en netjes ging zitten
Ze kijken alleen naar het menu bij de ingang.quote:
Of ze laten alles thuisbezorgen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:20 schreef Pagan het volgende:
[..]
Ze kijken alleen naar het menu bij de ingang.
Maar ligt dat aan de honden of aan de baasjes? Want ik heb ook wel de indruk dat het voor een hoop mensen een stuk speelgoed is waar voor geen meter over nagedacht wordt?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:28 schreef oh-oh het volgende:
[..]Kennis van me gaat er een kopen, ik kan niet stoppen met haten tegen dr
![]()
Asiels zitten er niet voor niks afgeladen vol mee
Het zijn ook gewoon opgefokte ongediertevangers, dat helpt ook niet mee hoor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:28 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar ligt dat aan de honden of aan de baasjes? Want ik heb ook wel de indruk dat het voor een hoop mensen een stuk speelgoed is waar voor geen meter over nagedacht wordt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |