Ga gewoon een béta studie doen, dat is voor de echte mannen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wat dan als ik een van die studies op de uni ga doen?
That's what she said.quote:
Nee. Daar heb ik niet het juiste profiel voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga gewoon een béta studie doen, dat is voor de echte mannen.
[..]
That's what she said.
Jij wil dat onze eerste ontmoeting met mijn pa erbij is?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
En er passen maar 2 mensen in jouw kamer?
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij wil dat onze eerste ontmoeting met mijn pa erbij is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Ik heb vorige week de 20 bereikt, mijn gezondheid gaat binnenkort toch al achteruit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:57 schreef hezdunnah het volgende:
Ee ik begrijp jullie niet he, jullie zijn nog jong en het is al 3 uur, op jullie leeftijd hoor je te slapen ivm gezondheid.
20 alweer johquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de 20 bereikt, mijn gezondheid gaat binnenkort toch al achteruit.
Ok dan is het niet erg. Waarom gaat die dan achteruit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de 20 bereikt, mijn gezondheid gaat binnenkort toch al achteruit.
omdat ie niet vooruit gaat hiahahoahohaoaohquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok dan is het niet erg. Waarom gaat die dan achteruit?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ie niet vooruit gaat hiahahoahohaoaoh
Het is echt waar.quote:
Struggles in die libi maken mij parra brada.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok dan is het niet erg. Waarom gaat die dan achteruit?
paf een spliff dan is alles wir goetquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[..]
Struggles in die libi maken mij parra brada.
Dat doe ik al een hele tijd niet meer. Dan krijg ik klappen met de zweep.quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
paf een spliff dan is alles wir goet
Hahahaha wat. Je weet niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch lijkt op een examenleerling die net meisjes heeft ontdekt
20 alweer, jezus
pikstrafquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik al een hele tijd niet meer. Dan krijg ik klappen met de zweep.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik al een hele tijd niet meer. Dan krijg ik klappen met de zweep.
[..]
Hahahaha wat. Je weet niks.
Dat niet.quote:
Dat ook niet.quote:
Meting verzinnen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:05 schreef hezdunnah het volgende:
Nog 1 meeting verzinnen en ik kan slapen
ook leuk om jouw ontmoet te hebben gekendquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:07 schreef hezdunnah het volgende:
Doei DV leuk je ontmoet te hebben gekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 56% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 03:09:26 ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ie niet vooruit gaat hiahahoahohaoaoh
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 08:13 schreef hylian het volgende:
[..]
Mooi, ben ik niet de enige die vroeg op moest
Zijn ze ook nog allemaal heel, of gaat het je dadelijk doekoe kostenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:14 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hehe, nu staat er ineens: boeken inleveren vanaf 9.00
Wat voor dingen? Doekoe? Ik heb het even opgezocht maar blijkbaar betekent het geldquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:23 schreef hylian het volgende:
[..]
Zijn ze ook nog allemaal heel, of gaat het je dadelijk doekoe kosten?
Nu al niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Zucht geen zin om te werken vanavond
ik ook nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:52 schreef promisionxexposed het volgende:
Zucht geen zin om te werken vanavond
Ik moet van 17-21:15quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:53 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ook nietmaar als ik er ben is het wel oke. moet van 17-20 en jij?
waarom krijg je een pauzequote:
Nee want na vanavond heb ik weekendquote:
ik krijg 15 minuten pauze maar om 21 sluit de winkel dus krijg je betaald tot 21:15 omdat je rond die tijd buiten staatquote:
Betalen ze jullie dan ik kwartieren?quote:Op donderdag 30 mei 2013 08:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ik krijg 15 minuten pauze maar om 21 sluit de winkel dus krijg je betaald tot 21:15 omdat je rond die tijd buiten staat
nee gewoon in urenquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Betalen ze jullie dan ik kwartieren?
oke vaagquote:Op donderdag 30 mei 2013 08:59 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
nee gewoon in urenalleen als je tot sluit moet krijg je een kwartier extra betaald
hoezoquote:
Elke ochtend gaan de deuren bij ons om 6.45 open en dan moet je er zijn. Broodkarren inladen etc. En dat kwartiertje krijg ik niet betaald hoorquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:00 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
hoezoje werkt tot 21:15 dan is het netjes dat je ook betaald krijgt tot 21:15
dat vind ik juist vaag, werken voor niksquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:03 schreef supersof het volgende:
[..]
Elke ochtend gaan de deuren bij ons om 6.45 open en dan moet je er zijn. Broodkarren inladen etc. En dat kwartiertje krijg ik niet betaald hoorNiemand niet. En vaak blijf ik ook een kwartier langer om uitleg te geven over te dragen etc. Krijgen we ook niet betaald
Haha ja okequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
dat vind ik juist vaag, werken voor niks
maar het is ook echt alleen na sluit dat we dat laatste kwartiertje betaald krijgenquote:
aaah okequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het is ook echt alleen na sluit dat we dat laatste kwartiertje betaald krijgen
Dat zijn ze volgens mij ook eigenlijk verplicht, als jij dat kwartier extra werkt hoort daar betaling tegenover te staanquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
maar het is ook echt alleen na sluit dat we dat laatste kwartiertje betaald krijgen
Ja als je overwerkt krijg je ook betaald maar dat is vaak toch een halfuur.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:10 schreef hylian het volgende:
[..]
Dat zijn ze volgens mij ook eigenlijk verplicht, als jij dat kwartier extra werkt hoort daar betaling tegenover te staan
"Alle werkelijke in opdracht van de werkgever gewerkte tijd moet worden beloond in tijd of geld." Artikel 6 lid 11 CAO Levensmiddelenbranche.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja als je overwerkt krijg je ook betaald maar dat is vaak toch een halfuur.
Maar frenchsizers gaan daar anders mee om ofzo denk ik.
Geldt dat ook als je bijvoorbeeld een kwartier eerder moet beginnen of dat niet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:14 schreef hylian het volgende:
[..]
"Alle werkelijke in opdracht van de werkgever gewerkte tijd moet worden beloond in tijd of geld." Artikel 6 lid 11 CAO Levensmiddelenbranche.
"Ook als je ‘s avonds langer moet blijven omdat
de winkel moet worden afgesloten, geldt die extra tijd als werktijd. Je baas moet die extra
tijd dus betalen, ook al is het maar een kwartiertje. Dat staat zelfs in de wet maar ook in
de cao."
Het telt niet als "overwerk" wanneer de arbeid -niet langer dan een kwartier per dag- aansluitend aan de werktijd volgens rooster wordt gemaakt, wegens drukke werkzaamheden of voor het afmaken van een bepaalde taak. Echter moeten de gewerkte tijden wel uitbetaald worden of in tijd gecompenseerdquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:16 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Geldt dat ook als je bijvoorbeeld een kwartier eerder moet beginnen of dat niet?
Ik heb geen idee begin altijd op ronde tijden
ach so, ja dat is duidelijk dankjewelquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:18 schreef hylian het volgende:
[..]
Het telt niet als "overwerk" wanneer de arbeids -niet langer dan een kwartier per dag- aansluitend aan de werktijd volgens rooster wordt gemaakt, wegens drukke werkzaamheden of voor het afmaken van een bepaalde taak. Echter moeten de gewerkte tijden wel uitbetaald worden of in tijd gecompenseerd
They see me rollin', they hatin'quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Zo rol ik, ben best actief ondanks dat ik al om 5:30 wakker was
Dat hoop ik toch wel jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:24 schreef Toto69 het volgende:
[..]
toch wel jouw tetten?
[..]
wat prom zegt
Hehequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:26 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dat hoop ik toch wel ja
Nee dat weet ik eigenlijk wel zeker
Dat ben ik inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
They see me rollin', they hatin'
[ afbeelding ]
Gast.. je hebt vakantiequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:30 schreef Toto69 het volgende:
Pff bende, kan ik me deze dag al vanaf 08.00 gaan vervelennormaal gesproken pas vanaf 13.00 of zo
Ja ik wil van alles en nog wat doen, maar ik zit hier nog altijd met een enkelblessure waardoor ik niks kanquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:35 schreef hylian het volgende:
[..]
Gast.. je hebt vakantie![]()
Ga vissen ofzo
Oh dat is balen. Doe je wel eens gamen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik wil van alles en nog wat doen, maar ik zit hier nog altijd met een enkelblessure waardoor ik niks kan
Soms, laatste paar dagen paint ik vooral.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:36 schreef hylian het volgende:
[..]
Oh dat is balen. Doe je wel eens gamen?
Natuurlijkquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Soms, laatste paar dagen paint ik vooral.
Ken je Family Guy?
Wil je een paar van mijn paints zien? Zet ik ze wel in een spoilertjequote:Op donderdag 30 mei 2013 09:37 schreef hylian het volgende:
[..]
Natuurlijk![]()
Als je Family Guy niet kent leeft je waarschijnlijk onder een steen
Ja leuk!quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wil je een paar van mijn paints zien? Zet ik ze wel in een spoilertje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 30-05-2013 09:39:59 ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]Die met EmielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik verzin wel wat, anders ga ik zo weer paintenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef hylian het volgende:
Daar zou ik het geduld niet voor hebben
Je kunt ook serie gaan kijken met je kapotte enkel!
The Walking Dead is echt briljant.. Ik dacht dat zal wel niks zijn, allemaal die zombies enzo.. Echter, briljant.
Als het op TV is altijd.. Ben benieuwd of ik ze al allemaal heb gezienquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:42 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik verzin wel wat, anders ga ik zo weer painten
Kijk je vaak Family Guy?
Seizoen 11 zitten weer pareltjes tussenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef hylian het volgende:
[..]
Als het op TV is altijd.. Ben benieuwd of ik ze al allemaal heb gezien
op fb is ie nog online :Squote:Op donderdag 30 mei 2013 09:43 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Heb gehoord dat hij gestikt is in een krabburger.
Rip.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]hamtaro en dat katjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tax wil tetten :)!
Ja bij mij net ook :S :Squote:
hamtaro was dan ook speciaal voor jou hé!quote:
superliefquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja bij mij net ook :S :S
[..]
hamtaro was dan ook speciaal voor jou hé!
En het katje voor sof
ohja nog even in mijn fobo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja bij mij net ook :S :S
[..]
hamtaro was dan ook speciaal voor jou hé!
En het katje voor sof
quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:46 schreef supersof het volgende:
[..]
ohja nog even in mijn fobo.
je paint die in mijn fobo nu staat is wel een beetje matig nu ik deze allemaal heb gezien
jawelquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..], deze is ook niet van topniveau of zo hoor
Aahwquote:
Nice ;Dquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef promisionxexposed het volgende:
Ik moet hem ook nog in mijn fobo zetten, straks maar even doen
ik nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
hoppa al 2 uur gestudeerd vandaag
wie wil mij aanraken?
Dadelijk Frans?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
wie wil mij aanraken?
Had ik maar Fransquote:
hoi aldoquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:49 schreef AldoTheApache het volgende:
wie wil mij aanraken?
rawrquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:51 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi aldo
en hoe kunnen we je nou aanraken dan :S virtueel ofzo :S
quote:Ik kwam net terug van de hond uitlaten en toen zag ik in de hal een paar veren en iets roods en toen ik dat zag wist ik al hoe laat het was. Waarschijnlijk ligt er een dode uit elkaar gescheurde vogel op het kleed daar. Maar ik wil dat echt niet opruimenDat kan ik niet
Maar bij ons is altijd de regel, degene die het als eerste ziet die ruimt het op. Nu zijn mijn vader en twee broertjes al weg en zijn er sowieso langsgekomen. Dus die konden het ook wel opruimen toch?
Wat moet ik doenMijn moeder vertellen over die vogel of hem haar zelf laten vinden???
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i.c.m.
gewoon een flink pak keukenrol eroverheen leggen en met stoffer en blik opruimen?quote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:54 schreef Toto69 het volgende:
dat oorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i.c.m.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik vind het zo zieligquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:55 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gewoon een flink pak keukenrol eroverheen leggen en met stoffer en blik opruimen?
Als je dat echt niet kan zou ik het aan je ma vertellen, misschien wil zij wel helpen
mja hij is toch al dood dus je kan er helaas niks meer aan doen en het moet wel opgeruimd wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:56 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik vind het zo zieligIk kan daar echt niet tegen
Ja weet ikquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:57 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mja hij is toch al dood dus je kan er helaas niks meer aan doen en het moet wel opgeruimd worden
Dode vogelquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik
Als ik alleen thuis ben in de zomer dan ga ik ook geen dode muizen opruimen hoorDan haal ik de buurman wel, die wil dat wel doen
haha haal nu ook de buurman?quote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja weet ik
Als ik alleen thuis ben in de zomer dan ga ik ook geen dode muizen opruimen hoorDan haal ik de buurman wel, die wil dat wel doen
Ja, tweequote:
Ja maar nu is mijn moeder thuis dus die kan het ook wel doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 09:58 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha haal nu ook de buurman?
owja dan zou ik het het gewoon zeggen tegen haarquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:01 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar nu is mijn moeder thuis dus die kan het ook wel doen
oke ga ik doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
owja dan zou ik het het gewoon zeggen tegen haar
Ja doe deze:quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:06 schreef Toto69 het volgende:
Sof heb je nog een verzoekje? Of Prom? of wie dan ook? Ik verveel mij.
Ga leren danquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef supersof het volgende:
Mijn moeder: Ah bah gadverdamme
Ik: Wie gaat het opruimen dan
Moeder: Ja ik dan maar weer he lafaard [ afbeelding ] Ik zou maar gaan oefenen voor als wij weg zijn in de zomer.
Ik: Nee dan ga ik iemand halen hoor
watquote:
Waarom emogif je mij danquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:07 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja doe deze:
[ afbeelding ]
in het groot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:11 schreef Toto69 het volgende:
[..]hahahahahaha zijn mond moet groterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ik zit op school en het is veel te vroeg en saai en zo.quote:
Nee ik red alleen.quote:
Tja..quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik zit op school en het is veel te vroeg en saai en zo.
Nou vooruit.quote:
Vorig jaar al.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:16 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nederlands niet gehaald zeker?
nog ff het meisje naast je vingeren in de hoek van de klas, en dan in de pauze je handen wassenquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog ff het meisje naast je vingeren in de hoek van de klas, en dan in de pauze je handen wassen
Ten eerste; bah. Ten tweede; ik heb geen meiden in de klas. Ten derde; bah.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
nog ff het meisje naast je vingeren in de hoek van de klas, en dan in de pauze je handen wassen
Een beetjequote:
wat is daar bah aanquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ten eerste; bah. Ten tweede; ik heb geen meiden in de klas. Ten derde; bah.
Godver, hoe is je steen, Patrick?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat is daar bah aanben je homo?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij op school doet?quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit niet meer op schoolquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij op school doet?
Deed*quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:25 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik zit niet meer op school
mooie tijden![]()
he wattuh?quote:
Ga je lekker een kapitein koek wegknabbelen?quote:
Worst likken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 10:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
he wattuh?
[..]
Ga je lekker een kapitein koek wegknabbelen?
goed hoorquote:
Dat zal het zijn jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:01 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
iedereen moet bijkomen van de binnenkomst van Tax
Niet echt..quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maargoed, al plannen voor het weekend?
Ik ben zelf ook niet zo'n "stapper". Ik ga veel liever naar een gezellig bruin café met goede muziek om lekker bij te kletsen. Of doelde je daar niet opquote:
mwa werk elke zaterdag dus eigenlijk ben ik vaak gewoon te lui om iets te doen, tenzij het echt moetquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:06 schreef hylian het volgende:
[..]
Ik ben zelf ook niet zo'n "stapper". Ik ga veel liever naar een gezellig bruin café met goede muziek om lekker bij te kletsen. Of doelde je daar niet op?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:09 schreef Typisch het volgende:
Wanneer FOK!housewarming dan dv?
Dan neem ik wat matties mee jwz.lolll ik laat t je wel wetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 december 2012 01:30 schreef Taexon het volgende:
Me laptop sloeg vast vandaar dat ik van tc ben
quote:
Herkenbaar ook al ben ik vrij, maar verveel me de pleurisquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:48 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
verveling en geen zin in werk maar het moet maar
met jou?
Mooizo, hoezo moet je die bellen danquote:Op donderdag 30 mei 2013 10:50 schreef supersof het volgende:
[..]
goed hoorgeen zin om straks oude school te bellen
En met jou?
Ik had geeneens examens maar ik zit op school en is saai en moet werken en heb alleen geslapen en buuhuuuuquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef hylian het volgende:
Hoezo vervelen jullie je allemaal?!
De examens zijn weer voorbij hoor
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Toto69 het volgende:
dit probeer ik nooit weer
Wat is dit???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Friendcode: 5257-9420-8367 - Sjim
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:20 schreef Toto69 het volgende:
dit probeer ik nooit weer
wie of wat is dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
haha ach volgende keer beterquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gewoon een random iemand, maar echt vreselijk mislukt
Haha ik hou het maar bij wat simpelere dingenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:21 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
haha ach volgende keer beter
HAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 16 december 2012 22:38 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De ijsheks promisionxexposed heerst met haar kille handlangers, de gemene troll rockejj en de botte dwerg vinnie over jong! De enige manier om de vrede te herstellen en de balans terug te vinden tussen goed en kwaad is de blauwe marsman in te schakelen of de held van buitenaf de zwarte developer.
Mentor moet een formulier invullen voor mn nieuwe school. Maar hij reageert niet op mijn mailquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:18 schreef Taexon het volgende:
[..]
Mooizo, hoezo moet je die bellen dan
Goed op verveling na
Heb geen examens meerquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:19 schreef hylian het volgende:
Hoezo vervelen jullie je allemaal?!
De examens zijn weer voorbij hoor
Wat een lulquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Mentor moet een formulier invullen voor mn nieuwe school. Maar hij reageert niet op mijn mail
ik had zondag gestuurd. Of zaterdag al. Weet ik niet meer. Maar goed, dan ga ik er wel langsquote:
quote:Op vrijdag 28 december 2012 20:04 schreef ch0c0l0c0 het volgende:
Noud wanneer gaan we trio doen met ginger dan doen we diezelfde dag nog trio met kerstsnol![]()
![]()
even lijmen danquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:29 schreef promisionxexposed het volgende:
Nu weet ik weer waarom ik altijd stuk ging om jullie
taexons supergluequote:Op donderdag 30 mei 2013 11:39 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Daar is het al te laat voor, ben al gelijmd met superglue
weet je hoe grappig ik dat vondquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Zo, ff oude koeien uit de sloot halen
Dat kan ik wel begrijpen jaquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:41 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
weet je hoe grappig ik dat vond
quote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:25 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou als je op internet zit
dientjequote:Op zaterdag 12 januari 2013 22:13 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Gewoon even half uur op je arm gaan liggen zodat die gaat slapen en dan gaan, voelt het alsof het iemand anders is
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:45 schreef Toto69 het volgende:
Prom:ZO SCHATTIGSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tax wil tetten :)!
haha no-liferquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:46 schreef Rockiejj het volgende:
Haha stond vannochtend al op nummer 3 in de stats
quote:Op donderdag 13 december 2012 16:42 schreef Rockiejj het volgende:
Een vrouw rent de stoomsauna uit en roept:
“Ik ben nét onzedelijk betast!” De saunabeheerder zegt:
“Alstublieft mevrouw, ik werk al 18 jaar hier, ik kán dat gewoon niet geloven, want dat is nog nooit voorgekomen!” Op dat moment stormt er wéér een vrouw naar buiten en schreeuwt: “Ik ben zo nét onzedelijk betast!”
De saunabeheerder zegt alweer: “Dat kan absoluut niet!”
Als de derde vrouw naar buiten rent en óók roept: “Ik werd onzedelijk betast”, gaat de beheerder de sauna in en stoot zich aan een man die op de grond in de stoomwolken rondkruipt. Op de vraag van de beheerder: “Wat doet u daar?” zegt de man: “Ik zoek mijn toupetje.Drie keer dacht ik dat ik ‘t gevonden had, maar dan was ‘t ineens weer weg!!!”
Ik heb een gezellig levenquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:47 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Haha, ik heb iig een gezellige SC..
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:05 schreef OmgevallenFlat het volgende:
jullie zijn echt vieze racisten ik zweer het he op de meet neem ik even maatregelen
quote:Op donderdag 13 december 2012 17:34 schreef Taexon het volgende:
[..]
Dankjeee
Wat is deze me telefoon noemt als iemand een sms stuurt het hele telefoon nummer opbeter stopt die daarmee voordat ik ga eten met me ma enzo
quote:Op donderdag 13 december 2012 18:33 schreef Taexon het volgende:
APPOL WE HEBBEN DEZELFDE TRUI
weet je hoe blij ik daarmee ben!
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dat doet die nog steeds als iemand een sms stuurtquote:
you've got a message from Mallyquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dat doet die nog steeds als iemand een sms stuurt
Gelukkig is de enige die mij smsjes stuurt je vader en dan zegt mijn telefoon gewoon zijn naam
quote:Op donderdag 30 mei 2013 11:50 schreef Taexon het volgende:
[..]
En dat doet die nog steeds als iemand een sms stuurt
Gelukkig is de enige die mij smsjes stuurt je vader en dan zegt mijn telefoon gewoon zijn naam
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:46 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Taex en prox doen elkaar, en Appel droomt daarover
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:57 schreef Kimberliedje het volgende:
Als ik al kinderen wil, dan word het er waarschijnlijk maar eentje want dat wil mn vriend t liefst en dat vind ik ook niet zo erg. Maar dan wel op een mooie leeftijd. Vind voor mezelf een jaar of 26 wel prima dus ik heb nog eventjes.
Zo weten jullie dat ook.
Nee Rock lijkt op pinoquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:53 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wat had ik op? ze lijken geeneens op elkaar
gvdquote:
quote:Op donderdag 27 december 2012 23:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Ik wil nu al een kind, maar ik ken geen meid die dat wilt.
Daar zit ze heel vaakquote:Op donderdag 30 mei 2013 11:55 schreef supersof het volgende:
huh kimberliedje was gisteren nog gewoon actief in de R&P sc
Klimerekquote:Op vrijdag 28 december 2012 00:04 schreef Taexon het volgende:
[..]
Wij hadden een klimerek in een boom in de tuinis cool
Godverdommequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |