Ga gewoon een béta studie doen, dat is voor de echte mannen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wat dan als ik een van die studies op de uni ga doen?
That's what she said.quote:
Nee. Daar heb ik niet het juiste profiel voor.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ga gewoon een béta studie doen, dat is voor de echte mannen.
[..]
That's what she said.
Jij wil dat onze eerste ontmoeting met mijn pa erbij is?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
En er passen maar 2 mensen in jouw kamer?
Ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:55 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij wil dat onze eerste ontmoeting met mijn pa erbij is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
Ik heb vorige week de 20 bereikt, mijn gezondheid gaat binnenkort toch al achteruit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:57 schreef hezdunnah het volgende:
Ee ik begrijp jullie niet he, jullie zijn nog jong en het is al 3 uur, op jullie leeftijd hoor je te slapen ivm gezondheid.
20 alweer johquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de 20 bereikt, mijn gezondheid gaat binnenkort toch al achteruit.
Ok dan is het niet erg. Waarom gaat die dan achteruit?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb vorige week de 20 bereikt, mijn gezondheid gaat binnenkort toch al achteruit.
omdat ie niet vooruit gaat hiahahoahohaoaohquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok dan is het niet erg. Waarom gaat die dan achteruit?
quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:00 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omdat ie niet vooruit gaat hiahahoahohaoaoh
Het is echt waar.quote:
Struggles in die libi maken mij parra brada.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:59 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
Ok dan is het niet erg. Waarom gaat die dan achteruit?
paf een spliff dan is alles wir goetquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is echt waar.
[..]
Struggles in die libi maken mij parra brada.
Dat doe ik al een hele tijd niet meer. Dan krijg ik klappen met de zweep.quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:02 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
paf een spliff dan is alles wir goet
Hahahaha wat. Je weet niks.quote:Op donderdag 30 mei 2013 03:03 schreef Dromenvangertje het volgende:
typisch lijkt op een examenleerling die net meisjes heeft ontdekt
20 alweer, jezus
pikstrafquote:Op donderdag 30 mei 2013 03:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat doe ik al een hele tijd niet meer. Dan krijg ik klappen met de zweep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |