Aightquote:
Heb ik ook gedaan met mijn boxjesquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Telefoon, zonnebril en creditcardhouder zijn in gebruik, de rest is allemaal verkocht, met behoorlijke winst ook
Ik vond het een leuke ervaringquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:18 schreef xminator het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan met mijn boxjes![]()
.
Gelukkig had ik niet 24/48 uur achter mn pc te hoeven zitten daarvoor
Zie TTquote:
Hier blijf je tenminste beetje wakker vanquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:20 schreef xminator het volgende:
Mja goed, heb vernomen dat er toch geen boxjes meer zullen verschijnen de komende uren.
Slaap zacht allen
Waar? op de chat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:20 schreef xminator het volgende:
Mja goed, heb vernomen dat er toch geen boxjes meer zullen verschijnen de komende uren.
Slaap zacht allen
Truste.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:20 schreef xminator het volgende:
Slaap zacht allen
Zullen ze nooit zeggenquote:
Nee lijkt mij ook nietquote:
verneuk je je business meequote:
Ja daaromquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:21 schreef bambino het volgende:
[..]
verneuk je je business meemensen die willen slapen maar wachten op box bijv
MEdia playersquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:22 schreef essnhills het volgende:
Weten jullie nog van vorig jaar?Met midden in de nacht achter elkaar 7 horloges, 8 nassen etc.
quote:
2 jaar geleden een belofte gedaan: als hetvolgende een parfum is, koop ik het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:22 schreef essnhills het volgende:
Weten jullie nog van vorig jaar?Met midden in de nacht achter elkaar 7 horloges, 8 nassen etc.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |