Stagiair?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef Miousana het volgende:
En hij is daar niet werkzaam? Dus wat deed die er wel?
Nope, en geen idee:quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:30 schreef Miousana het volgende:
[..]
En hij is daar niet werkzaam? Dus wat deed die er wel?
quote:De verdachte is een 22-jarige man uit Rotterdam. Hij is niet werkzaam op de school. De politie kwam hem op het spoor via de bestanden die hij op internet had geplaatst.
Ah okee, sorry. Ik weet niet in hoeverre stagiaires als "echte" werknemers worden meegeteld namelijk...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:32 schreef JanCees het volgende:
Hij is niet werkzaam op de school staat in het artikel
http://nl.wikipedia.org/w(...)enschap_Ibn_Ghaldounquote:Op donderdag 30 mei 2013 17:38 schreef JanCees het volgende:
Wat doet een vwo examen eigenlijk op zo'n school?
Dus.quote:In januari 2012 publiceerde het blad Elsevier [5] dat "de vwo-afdeling van de school is een opmerkelijke nieuwkomer in de lijst met winnaars". De vwo-afdeling heeft weinig zittenblijvers en de examenleerlingen van het vwo halen hoge eindcijfers.
Nu weten we ook hoe ze zo hoog scoren.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/w(...)enschap_Ibn_Ghaldoun
[..]
Dus.
' In januari 2012 publiceerde het blad Elsevier [5] dat "de vwo-afdeling van de school is een opmerkelijke nieuwkomer in de lijst met winnaars". De vwo-afdeling heeft weinig zittenblijvers en de examenleerlingen van het vwo halen hoge eindcijfers.'quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Dit is wel erg inderdaad...quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
[..]
Dus.
Het VWO daar werd door Elsevier anders wel uitgeroepen tot één van de beste..quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:38 schreef JanCees het volgende:
Wat doet een vwo examen eigenlijk op zo'n school?
Ik ben van mening dat er zeker naar gekeken moet worden!quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:13 schreef TheVulture het volgende:
Ben wel benieuwd of die school nog verder onder de loep wordt genomen, die hoge examenresultaten in combi met deze actie is erg opvallend
Zie hier ergens boven, linkje naar NOS.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:38 schreef Flitskikker het volgende:
Hoe zijn ze daar nou achter gekomen dan?
Wel knap dan zonder GPS-gegevens.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:45 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Zie hier ergens boven, linkje naar NOS.
Ip-adres?quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:55 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wel knap dan zonder GPS-gegevens.
Die bij MijnBestand.nl opgevraagd bedoel je? Ja, dat zou kunnen. Zo'n verzoek konden wij immers niet doen.quote:
Dat, of bij één van de 3 forums waar de link origineel is gepost (o.a. dus ook FOK!). Genoeg verschillende routes te verzinnen dus.quote:Op donderdag 30 mei 2013 18:57 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Die bij MijnBestand.nl opgevraagd bedoel je? Ja, dat zou kunnen. Zo'n verzoek konden wij immers niet doen.
Tegenwoordig wordt iedereen zodanig opgefokt/opgehemeld dat eindexamens echt een bijzonder grote inspanning zijn, dat ouders gaan doen alsof het kind enkel door het maken van de examens wel wat rust/feest/ontspanning 'verdiend' heeft.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:58 schreef TheVulture het volgende:
Word ik oud of is het tegenwoordig heel normaal om de dag na je examens al op vakantie te gaan? Pak m beet 15 jaar geleden gebeurde dat bijna nooit
"Als ik jullie klachten mag geloven worden hem zelfs 63 blauwe ogen, 120 beledigingen en 26 gebroken botten beloofd. Wereldverbetering in zijn overtreffende trap dus, maar niet heus."quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:29 schreef Faux. het volgende:
http://examenklacht.nl/da(...)lag-donderdag-30-mei
Organisatorische recordhouder, waarom verbaast me dat niets
quote:Op donderdag 30 mei 2013 22:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
"Als ik jullie klachten mag geloven worden hem zelfs 63 blauwe ogen, 120 beledigingen en 26 gebroken botten beloofd. Wereldverbetering in zijn overtreffende trap dus, maar niet heus."
Nee, maar je generaliseert nu iedereen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:05 schreef kimm2013 het volgende:
ik vind het heel jammer dat mensen bepaalde haatreacties plaatsen.
ik ben toevallig ook moslim/marokkaanse en doe ook gymnasium met een NG profiel, en ga volgend jaar als het me lukt geneeskunde studeren in Rotterdam. En zo zitten er nog twee andere marokkanen bij mij in de klas die ook uni gaan doen.
Vinden jullie dit raar? Lijkt net of alle volkeren ondergeschikt zijn:( ik begrijp het echt niet. En ik maar denken dat Nederlanders het tolerantste volk is.
Dit stelt me echt teleur
sorry, zo bedoelde ik het niet maar als ik zo de reacties teruglees wordt ik er wel teleurgesteld vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 23:15 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Nee, maar je generaliseert nu iedereen.
Dat kan ik wel begrijpen ja, maar ik zou het met een korreltje zout nemen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 23:17 schreef kimm2013 het volgende:
[..]
sorry, zo bedoelde ik het niet maar als ik zo de reacties teruglees wordt ik er wel teleurgesteld van
Daarom dus dat ze een 1 krijgen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 16:51 schreef Maraten het volgende:
[..]
Officieel ja, maar het is wel een harde regel.
Nee raar hè? Ondanks alle racisme en segregratie in Nederland, zijn er toch moslims die onverhoopt het vwo doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moslims die VWO doen. Had ik nooit gedacht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |