en terecht.... dat je zo'n examen weet te bemachtigen.. knap hoor! petje af.. maar om het nou op internet te zetten noem ik wel heel dom...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst maar eens onderzoeken hoe dit nou precies heeft kunnen gebeuren, ze zullen zich wel de ogen uit de kop schamen in ieder geval.
Ja precies, je leert er gewoon wat van een half uurtje naar de kapper..quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:02 schreef MCH het volgende:
[..]
Ah, de kapper een ideale plaats om eens even de dorpsroddels door te nemen.
Je denkt dat hij het land zal ontvluchten?quote:Op donderdag 30 mei 2013 14:14 schreef Miss_Lioness het volgende:
Soweiso snap ik niet waarom ze dan überhaupt bekend maken dat ze het weten, desbetreffende persoon zal het zelf al dan direct weten dat ze hem/haar op het spoor zijn.
Er zitten gewoon een paar zwakke plekken in het systeem, o.a. Kurzweil.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef MCH het volgende:
[..]
Eerst maar eens onderzoeken hoe dit nou precies heeft kunnen gebeuren, ze zullen zich wel de ogen uit de kop schamen in ieder geval.
En zo lastig te beveiligen is het niet, je stuurt gewoon het examen digitaal naar de school, je beveligd het met AES en de key geef je gewoon per SMS door op de dag zelf vrij.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:07 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Er zitten gewoon een paar zwakke plekken in het systeem, o.a. Kurzweil.
Eens maar velen willen zich nou eenmaal kaput saufen in de periode tussen einde examens en uitslag.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:48 schreef Ypmaha het volgende:
Sowieso al dom om je vakantie op dezelfde dag als je laatste examen te plannen, zelfs al sta je voor alles een 9. Doe het dan een week later, dan zit je zeker weten veilig.
en toen was er opeens een netwerkstoring 's ochtends om 8 uur...quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:50 schreef raptorix het volgende:
[..]
En zo lastig te beveiligen is het niet, je stuurt gewoon het examen digitaal naar de school, je beveligd het met AES en de key geef je gewoon per SMS door op de dag zelf vrij.
Nee, want je kunt de examens dus van te voren gewoon downloaden/opsturen, dat is juist wat ik aangeef.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:51 schreef MCH het volgende:
[..]
en toen was er opeens een netwerkstoring 's ochtends om 8 uur...
Nee, want je kunt ook een storing van de telecomdiensten hebben.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:53 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, want je kunt de examens dus van te voren gewoon downloaden/opsturen, dat is juist wat ik aangeef.
Officieel ja, maar het is wel een harde regel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 12:05 schreef emzor1994 het volgende:
[..]
Officieel zouden ze dan geen cijfer moeten krijgen.
Documenten onzorgvuldig opgeborgen of een lek in het 'betrouwbare' systeem van leraren en leraressen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 15:01 schreef MCH het volgende:
[..]
quote:School examenlek Frans bekend
De school waar het examen Frans werd ontfutseld is bekend. Zowel de directeur van de school als het College voor Examens heeft aangifte gedaan bij de politie.
In belang van het onderzoek wil het ministerie van Onderwijs niet zeggen om welke school het gaat. Hoe een scholier het examen heeft kunnen jatten is nog niet duidelijk.
''Examen doen is al spannend en als zo’n examen dan gestolen wordt en daardoor verzet moet worden, levert dit extra spanning op'', schrijft staatssecretaris Dekker in een brief.
Zo’n 17.000 vwo'ers zijn begonnen aan de Franse teksten. Na vandaag kunnen alle examenkandidaten op vakantie en is de examenperiode afgelopen.
http://nos.nl/artikel/512(...)ek-examen-frans.htmlquote:Het eindexamen Frans is gelekt vanuit de islamitische scholengemeenschap Ibn Ghalhoun in Rotterdam. De politie heeft een verdachte opgepakt.
Yay! Boeten zal die.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/512(...)ek-examen-frans.html
Dit.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:26 schreef Pino112 het volgende:
Dat verklaart ook de taalfouten natuurlijk.
Moslims die VWO doen. Had ik nooit gedacht.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:25 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/512(...)ek-examen-frans.html
quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moslims die VWO. Had ik nooit gedacht.
Hij is 22, zal vast geen examen hebben gedaan dan.quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:28 schreef JanCees het volgende:
[..]
Moslims die VWO doen. Had ik nooit gedacht.
En hij is daar niet werkzaam? Dus wat deed die er wel?quote:Op donderdag 30 mei 2013 17:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij is 22, zal vast geen examen hebben gedaan dan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |