Waarschijnlijk zijn er posts verwijdert.quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:34 schreef nodig het volgende:
Komt dat doordat de FOK! server het niet aankan
Lekker uitslapen hequote:
Haha emo!quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik ga weer wat vrolijke muziek luisteren. Word hier een beetje somber van.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 00:58 schreef Ezell het volgende:
Ok, ik ga weer wat vrolijke muziek luisteren. Word hier een beetje somber van.
Ik noem je niet gemeen, ik noem je satanisch.quote:
quote:
Ik vind zulke videos altijd zo tof.quote:
Zijn ze ook, inderdaad.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:00 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Ik vind zulke videos altijd zo tof.
quote:
quote:
quote:
quote:
Met wat?quote:
quote:
Deed je dat maar eens jaquote:
Zo diva als RuPaul.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:10 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ze is echt een fucking diva als ze trek heeft
* Rezania snickered.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:10 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 krijgt spontane honger door het woord snickers
hahah nawwwquote:
Leukquote:
Denk het.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Is dit em ook dan?
[ afbeelding ]
Ja Zanger Rinus noemt zich inmiddels al BN-erquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:17 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik moet spontaan binnenmonds kotsen bij de term BN-er.
Daar heb je een / code voor hè.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:18 schreef koekjestrommel1 het volgende:
*is te lui om de me tags uit te typen*
1 | /me [tekst hier]. |
weet ik, maar dat was me te veel moeite.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar heb je een / code voor hè.
[ code verwijderd ]
tot?quote:
Ja, want * zit natuurlijk minder ver dan een /, een m en een e op het toetsenbord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:20 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
weet ik, maar dat was me te veel moeite.
niks moet, alles magquote:
Wat heb jij met Ezell en slapen te maken? Ben je opeens weer hetero ofzo?quote:
Ik neuk al die bitches, come at me bro.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat heb jij met Ezell en slapen te maken? Ben je opeens weer hetero ofzo?
Als er maar een gat in zitquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik neuk al die bitches, come at me bro.
Wat?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:23 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Zo te horen is de dumpert dag top 5 vandaag bekeken.
Jijquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grootmeester!Mijn fucking aars joh.
yolo examens verneukenquote:
Ik weet niet of we dezelfde vertaling gebruiken.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:26 schreef koekjestrommel1 het volgende:
* koekjestrommel1 krijgt lichte kokhalsneigingen denkende aan het woord gembeh.
topquote:
Gimme gimme gimme.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Halve liter van godweetwat met 52% alcohol voor 80 cent. Het einde is nabij Ezell.
Ja, mijn wereldreis moest gecanceld wordenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die problemen hadden met hun vakantie of iets anders door dat gedoe met het Frans examen?Een paar vrienden van mij kunnen dus niet op vakantie tenzij ze Frans in de herkansingsperiode gaan doen.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Halve liter van godweetwat met 52% alcohol voor 80 cent. Het einde is nabij Ezell.
Ja moest m'n reis naar de maan afzeggen gr grquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:27 schreef Mauskoekwaus het volgende:
Zijn er trouwens nog mensen die problemen hadden met hun vakantie of iets anders door dat gedoe met het Frans examen?Een paar vrienden van mij kunnen dus niet op vakantie tenzij ze Frans in de herkansingsperiode gaan doen.
He wat jammer nou, en nu?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Ja moest m'n reis naar de maan afzeggen gr gr
Laat je ons met hem alleen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
BAM! SLAPEN! GR GR
Jordy, HVJ WJNMK xoxo je boii Rez
Kakkerlakquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:29 schreef Rezania het volgende:
BAM! SLAPEN! GR GR
Jordy, HVJ WJNMK xoxo je boii Rez
Dat is wel typisch inderdaadquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom kan niemand om 1:31 gaan slapen. Auti's.
doe het zelfquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:30 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom kan niemand om 1:31 gaan slapen. Auti's.
Toe maar met moeilijke afkortingen smijtenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:31 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Op dat gebied ben ik niet zo OCD.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ha, nu moet je om 2 uur gaan.
Moeilijke afkorting vindenquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toe maar met moeilijke afkortingen smijten
Denken dat ik serieus wasquote:
Niet weten dat dat Obese Cocky Douchebag betekend.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Toe maar met moeilijke afkortingen smijten
Kwart voor twee komt eerder.quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:32 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Ha, nu moet je om 2 uur gaan.
Hou je bek een keer dicht, godvergeten zielige incestklapjostiquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ik serieus was
Lamlul ben je ook
Ik ben geen incestjosti, woon niet in Urk of Katwijk of Staphorstquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:35 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Hou je bek een keer dicht, godvergeten zielige incestklapjosti![]()
Nog geindoctrineerd ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben geen incestjosti, woon niet in Urk of Katwijk of Staphorst![]()
Of Limburg![]()
Lobiquote:
Bijbelboek 1 Vers 3 zin 9quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:39 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga ook. 1:39 als een baas.
Trusten.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 01:47 schreef Rezania het volgende:
Ik ga nu gewoon, ik heb toch ballen van titanium.Gr gr.
quote:Door de collisie vloog zijn bij- en berijdster door de ruit van het voertuig. De wellustige hinde kwam hierdoor bloederig en naakt op straat te liggen. Briones besloot het geile inferno te ontvluchten met zijn Ford Explorer.
Whut moet dat voorstellen?quote:
Toch maar nagekeken?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:08 schreef Rezania het volgende:
Fucking hell, bij die opgave over de interestkosten van de hypothecaire lening ben ik vergeten rekening te houden met de interest in de annuïteiten._!
Ik.!
Nee, ik bedenk me net dat mijn antwoord veel te kort was voor 4 punten.quote:
Alleen de interest over de eerste drie leveringen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:11 schreef jordyqwerty het volgende:
Hoe tering weinig interest had je dan?
Ik las hezbollahquote:
Het ging over 2013, dus die eerste twee waren sowieso irrelevantquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen de interest over de eerste drie leveringen.
Jongen, wat lul jij? Was gewoon interest over de hypothecaire lening toch?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:13 schreef jordyqwerty het volgende:
[..]
Het ging over 2013, dus die eerste twee waren sowieso irrelevant
oh je hebt de naam niet voor niets gekozen dus?quote:
Scherp.quote:
ga jij lekker dromen vangen zo?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:14 schreef Dromenvangertje het volgende:
wow gaat het nog steeds over examens
In maart 2013 kwam het laatste deelquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, wat lul jij? Was gewoon interest over de hypothecaire lening toch?
nee het was in het nieuws dus ik met mijn auti-kop maakte er hezdunnah vanquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
oh je hebt de naam niet voor niets gekozen dus?
zekers en dat rond dit tijdspitquote:
Vraag me af of je naam ook wel gewaardeerd werd andersquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:16 schreef hezdunnah het volgende:
[..]
nee het was in het nieuws dus ik met mijn auti-kop maakte er hezdunnah van
[..]
zekers en dat rond dit tijdspit
O geen idee ik heb nooit klachten gehadquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Vraag me af of je naam ook wel gewaardeerd werd anders
Niet huilen jongen, het komt allemaal goed.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:15 schreef Rezania het volgende:
God, hoezo maak ik me hier nu druk om? Ik lul wel een zesje bij elkaar bij het mondeling.
Slapen, dag.
Succes.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:15 schreef Rezania het volgende:
God, hoezo maak ik me hier nu druk om? Ik lul wel een zesje bij elkaar bij het mondeling.
Slapen, dag.
quote:
Vond ik nou ookquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:08 schreef Fok-it het volgende:
Dit gebeurde juist op het moment dat hij zijn versnellingspook in een vrouw op de turbostand zette.
Ook troffen de agenten een halfvolle fles wodka aan, die vermoedelijk gebruikt was om de pompsfeer in de pussywagon te versterken.
Subtiel geschreven ook
Prachtig.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_g_kan_rappen_.html
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:21 schreef jordyqwerty het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_g_kan_rappen_.html
'Ik vind mezelf al cool'quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het boeit me niet of je snapt wat ik bedoel![]()
xx
Goed Engels wel.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:22 schreef hezdunnah het volgende:
http://www.skoften.net/in(...)ning_of_being_lonely
Lekker hoor
Hij heeft wel een goeie kop hoor.quote:
luilakquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:28 schreef JApieman het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog steeds een tussenjaar.
pic werkt nietquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
vrijdag binnen hoezee
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zelfde
ga in sept. beginnen aan toerisme
en ik ga volgende week verhuizen op kamers
Okay. Ja, ik zag je wel eens kamernet posten. Is het die ene geworden? Die was wel best duur toch? 450 in de maand ofzo? Kun je dat betalen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
zelfde
ga in sept. beginnen aan toerisme
en ik ga volgende week verhuizen op kamers
hoiquote:
Nee, nee, ja, ja.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:31 schreef JApieman het volgende:
[..]
Okay. Ja, ik zag je wel eens kamernet posten. Is het die ene geworden? Die was wel best duur toch? 450 in de maand ofzo? Kun je dat betalen?
dankjequote:Op donderdag 30 mei 2013 02:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
omijngod de vragen die jij kan stellen
Balkons.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
hoi
[..]
Nee, nee, ja, ja.
andere kamer, 380 pm, kamer zelf is 22m2 met eigen balkon van 5m2
keuken en sanitair gedeeld met 3 huisgenoten
winkels zijn 200m verderop
station hooguit 10min fietsen
ik stuur wel pics via wa
Nou dan ken ik alleen maar mensen met goede deals.quote:
Ja, kan hier ook. Voor 500 zelfs al.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nou dan ken ik alleen maar mensen met goed deals.
Maatjes zitten bijv met zijn drieën voor 700 eu inclusief gas water licht in hun eigen huis.
Geen verstand van verder, maar het klinkt achterlijk duur voor wat je krijgt.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, kan hier ook. Voor 500 zelfs al.
Maar 450 voor een kamer ligt eraan hoe groot ie is en waar hij zit.
als je een kamer met eigen keuken van minimaal 25m2 middenin de binnenstad wil zit je al gauw op 500 euro
Ja, vriend van mij heeft een kamer in de binnenstad van 800 of 900 in de maand.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ja, kan hier ook. Voor 500 zelfs al.
Maar 450 voor een kamer ligt eraan hoe groot ie is en waar hij zit.
als je een kamer met eigen keuken van minimaal 25m2 middenin de binnenstad wil zit je al gauw op 500 euro
Nee. Dat zijn nou eenmaal de prijzen als je op kamers gaat.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Geen verstand van verder, maar het klinkt achterlijk duur voor wat je krijgt.
If you say so.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:39 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Dat zijn nou eenmaal de prijzen als je op kamers gaat.
En inderdaad, met een paar een huis huren is goedkoper maar dan moet je wel geluk hebben want de meeste makelaars verhuren niet zomaar huizen aan studenten omdat gezinnen voorrang krijgen.
wat ga je komend jaar doenquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:38 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, vriend van mij heeft een kamer in de binnenstad van 800 of 900 in de maand.
Ik wilde internationale betrekking weer proberen ingeloot te worden maar ik ben een mongool dus ik ben vergeten me in te schrijven voor de deadline. Nu moet ik nog even nadenken. Moet wel volgend jaar weer beginnen want anders krijg ik geen studiefinanciering meer maar wordt het een lening.quote:
idiootquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wilde internationale betrekking weer proberen ingeloot te worden maar ik ben een mongool dus ik ben vergeten me in te schrijven voor de deadline. Nu moet ik nog even nadenken. Moet wel volgend jaar weer beginnen want anders krijg ik geen studiefinanciering meer maar wordt het een lening.
Goed plan, moi aussiquote:
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:41 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik wilde internationale betrekking weer proberen ingeloot te worden maar ik ben een mongool dus ik ben vergeten me in te schrijven voor de deadline. Nu moet ik nog even nadenken. Moet wel volgend jaar weer beginnen want anders krijg ik geen studiefinanciering meer maar wordt het een lening.
Weer een FOK!hossel op de planning?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar jessen wil je in groningen of assen
of zwolle
wats de plannetje
Ja, voor de niet lotingsstudies heb ik nog tot 29 augustus ofzo om me in te schrijven dus daar zit niet zoveel haast achter, maar ik wist dus niet dat je je al zo vroeg moest inschrijven als de studie een numerus fixus was.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:42 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
idiootschrijf je snel in voor een random opleiding dan
met geluk kan je in feb transferen naar een andere
lijpe shitquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:44 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
jesse staat al anderhalfjaar op de planning
Liefst in Groningen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
maar jessen wil je in groningen of assen
of zwolle
wats de plannetje
Wat is een oriëntatie jaar?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:44 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Schrijf je gewoon in bij een oriëntatie jaar.
vroeg? bij mbo opleidingen moet je je in april al inschrijven.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:44 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, voor de niet lotingsstudies heb ik nog tot 29 augustus ofzo om me in te schrijven dus daar zit niet zoveel haast achter, maar ik wist dus niet dat je je al zo vroeg moest inschrijven als de studie een numerus fixus was.
Ja, dat is dus wat ik vorig jaar heb gedaan alleen toen ben ik na 2 maanden met de studie gestopt.
Maar dat is voor de examens al. Dat is zo raar vind ik, dan weet je nog niet eens of je geslaagd bent.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
vroeg? bij mbo opleidingen moet je je in april al inschrijven.
na mei is het te laat en kan je zwaaien.
nee is ook als je van opleiding wil veranderen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:47 schreef JApieman het volgende:
[..]
Maar dat is voor de examens al. Dat is zo raar vind ik, dan weet je nog niet eens of je geslaagd bent.
Je hebt je er niet echt mee bezig gehouden is het wel?quote:
Dankjewel. Kan ook altijd nog HBO gaan doen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee is ook als je van opleiding wil veranderen.
intakes zijn altijd in mei/juni
maar succes met het kiezen van een niet numerus fixus whatever opleiding dan
Het is hbo.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dankjewel. Kan ook altijd nog HBO gaan doen.
Waar heb je hulp bij nodig? Ik ben niet echt een kei in dat soort dingen.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:48 schreef Dromenvangertje het volgende:
jesse kom dit weekend helpen in mn kamer dan
nee bah dan wordt je zo'n fiscale economie/rechten/business/communicatie jongentjequote:Op donderdag 30 mei 2013 02:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dankjewel. Kan ook altijd nog HBO gaan doen.
Kijk je geen pr0n ofzo? Of ben je ook niet goed in dat soort dingen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar heb je hulp bij nodig? Ik ben niet echt een kei in dat soort dingen.Dan ga ik liever een keer koffiedrinken.
Nee, ik heb me er niet echt mee bezig gehouden nee, maar ik heb er ook nog nooit iemand over gehoord.quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je hebt je er niet echt mee bezig gehouden is het wel?
https://www.google.nl/#sa(...)ntatiejaar&gs_l=hp.3..0i8i30l4.8995.25256.0.25351.48.32.8.8.8.0.124.2517.26j5.31.0...0.0.0..1c.1.15.psy-ab.DcIhlqWATys&pbx=1&fp=1&biw=1920&bih=979&bav=on.2,or.r_qf.&cad=b
gvdgoogle maar gewoon op ''universiteit orientatiejaar''
Geen idee hoe het op de uni's is, maar op de hro heb je zulke jaren in ieder geval. Kun je later nog kiezen wat je precies wil gaan doen.
nee kan eigenlijk niet want mn vader helpt alquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:49 schreef JApieman het volgende:
[..]
Waar heb je hulp bij nodig? Ik ben niet echt een kei in dat soort dingen.Dan ga ik liever een keer koffiedrinken.
quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk je geen pr0n ofzo? Of ben je ook niet goed in dat soort dingen?
typischquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kijk je geen pr0n ofzo? Of ben je ook niet goed in dat soort dingen?
En wat dan als ik een van die studies op de uni ga doen?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee bah dan wordt je zo'n fiscale economie/rechten/business/communicatie jongentje
En er passen maar 2 mensen in jouw kamer?quote:Op donderdag 30 mei 2013 02:51 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee kan eigenlijk niet want mn vader helpt al![]()
had niet gedacht dat je er serieus op in zou gaan
dan is het fancyquote:Op donderdag 30 mei 2013 02:52 schreef JApieman het volgende:
[..]
En wat dan als ik een van die studies op de uni ga doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |