Goeie conclusie!quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef Pleun2011 het volgende:
maar ben wel tot de conclusie gekomen dat Syriėrs geen mensen zijn maar beesten.
quote:'Cuenca plande moord op Visser en Severein'
Verdachte kocht schoonmaakspullen om sporen uit te wissen
De voormalige manager van de Spaanse volleybalclub Murcia, Juan Cuenca Lorente, heeft vooraf aan de moord op de Nederlandse oud-volleybalster Ingrid Visser en haar partner Lodewijk Severein vuilniszakken en bleekmiddel ingekocht. De moord zou niet het gevolg zijn van een uit de hand gelopen zakenruzie, maar van te voren door hem zijn gepland. Dat meldt de Spaanse krant La Verdad op basis van verklaringen van Cuenca tegenover de politie en de Spaanse rechter.
Visser en Severein zouden niet naar het afgelegen huis in Molina de Segura zijn gebracht om een zakelijk meningsverschil te bespreken, maar om te worden vermoord. Cuenca, hoofdverdachte in de zaak, zou zich bedreigd gevoeld hebben door Severein en zou de moord vooraf hebben gepland. Volgens Spaanse krant La Verdad wijst alles in het onderzoek in die richting.
Cuenca bekende volgens de krant dat hij tijdens de autorit richting Molina de Segura is gestopt om schoonmaakspullen te kopen. Daarmee zou later het bloed zijn opgeruimd. Cuenca werd op dat moment vergezeld door de twee Roemenen, die hij eerder had opgepikt in Valencia.
Cuenca zou eerst via een sms-bericht aan een kennis hebben gevraagd of zij emmers, vuilniszakken en bleek kon aanschaffen. Nadat de vrouw liet weten dat ze dat niet kon doen, stopte Cuenca tijdens de rit om de spullen zelf te kopen.
Desondanks blijft hij ontkennen betrokken te zijn bij de moord. Toen Visser en Severein bij het huis aankwamen, zou hij het huis hebben verlaten. Hij houdt vol dat niet hij, maar de voormalige eigenaar van volleybalclub CAV Murcia, Evedasto Lifante, de ontmoeting zou hebben voorbereid. Cuenca zou pas de volgende dag zijn teruggekeerd naar het huis, toen de moord al was gepleegd en de lichamen door de Roemenen reeds waren verplaatst en begraven.
Bedreigd
Volgens Cuenca waren Severein en Lifante zakenrelaties en werd hij al langere tijd bedreigd door beiden. Hij zou bang zijn voor Lifante en in 2011 het contact met hem hebben verbroken. Desondanks ontving hij nog wel dreigende berichten, waaronder een e-mail met een foto van een pistool. Cuenca zou ook problemen hebben met Severein. De Nederlander zou hem gebeld hebben om uitleg te vragen over een uitgegeven geldbedrag.
Evedasto Lifante ontkent volgens La Verdad betrokken te zijn bij de moorden en argumenteert dat Cuenca zichzelf probeert vrij te pleiten door hem te beschuldigen.
AD
Kijk ook eens even filmpjes van Libie, Irak, Iran, WO II, radicale Islam, radicale Christenen, extreem rechtse groeperingen etc.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:27 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Heb een tijdje terug uit verveling eens filmpjes op You Tube zitten kijken over de oorlog in Syriė. Best wel gruwelijk moet ik bekennen. Denk niet dat ik er minder van ben gaan slapen, maar ben wel tot de conclusie gekomen dat Syriėrs geen mensen zijn maar beesten.
Dat weet ik wel maar toch vind ik het allemaal Allah akbar roepende halve gare sadistenquote:Op zaterdag 1 juni 2013 17:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Goeie conclusie!
Ik zou eerder denken dat oorlog rare dingen doet met mensen, ipv een heel volk erdoor tot beesten te reduceren.
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel maar toch vind ik het allemaal Allah akbar roepende halve gare sadisten
Geef een lombroso-Roemeen wat verse coke en hij is tot alles in staat...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:14 schreef Gert het volgende:
Maar als deze moorden gepland waren.... waarom dan op zo'n enorm wrede wijze? Voor de lol? Uit puur sadisme dus?
Dat zegt imo meer over jou. Maar dat is verder allemaal off topic.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat weet ik wel maar toch vind ik het allemaal Allah akbar roepende halve gare sadisten
Het ging toch over Syriėrs? Waarom nu ineens over moslims?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:12 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Wraak gevoelens zijn meestal niet netjesquote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:14 schreef Gert het volgende:
Maar als deze moorden gepland waren.... waarom dan op zo'n enorm wrede wijze? Voor de lol? Uit puur sadisme dus?
ik houd het op sadisme. Want dat is dit sowieso. Zelfs als er ook wraakgevoelens speelden, omdat Severijn de Roemenen bijvoorbeeld voor stinkzigeuners uitmaakte en Ingrid Visser er toen nog "Nep-russen" aan toevoegde.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Wraak gevoelens zijn meestal niet netjes
Maar ze zijn dood geslagen. En het bericht dat we hadden dat Severijn zijn tanden mist kan ook door het meppen zijn (ik neem aan met iets ipv handen). Het martel verhaal kan ook niet kloppen in dat geval.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:37 schreef Gert het volgende:
[..]
ik houd het op sadisme. Want dat is dit sowieso. Zelfs als er ook wraakgevoelens speelden, omdat Severijn de Roemenen bijvoorbeeld voor stinkzigeuners uitmaakte en Ingrid Visser er toen nog "Nep-russen" aan toevoegde.
Het lijkt me dat wanneer hij met bijvoorbeeld een hamer is geslagen de tanden eerder zullen afbreken. Maar volgens de berichten waren ze er uit getrokken. En als Visser nog wel haar tanden had, waar is die dan zo geslagen?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 19:41 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar ze zijn dood geslagen. En het bericht dat we hadden dat Severijn zijn tanden mist kan ook door het meppen zijn (ik neem aan met iets ipv handen). Het martel verhaal kan ook niet kloppen in dat geval.
Op haar hoofd. tja dat tanden verhaal. Zo te lezen was het al een flinke klus om de identiteit vast te stellen.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 20:38 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het lijkt me dat wanneer hij met bijvoorbeeld een hamer is geslagen de tanden eerder zullen afbreken. Maar volgens de berichten waren ze er uit getrokken. En als Visser nog wel haar tanden had, waar is die dan zo geslagen?
quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:13 schreef Taurus het volgende:
Wat een speculaties weer zeg. Ik lees nergens dat die tanden getrokken zijn en dat er bewijs is van marteling.
quote:Lodewijk Severein is doodgemarteld. De Spaanse krant La Verdad schrijft dinsdag dat zijn ontvoerders zijn kaak hebben gebroken en zijn tanden uit zijn mond hebben getrokken.
http://www.telegraaf.nl/b(...)doodgemarteld__.html
Misschien het martelen, maar de vuilniszakken om de losse lichaamsdelen in te stoppen werden door Cuenca gekochtquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:52 schreef sig000 het volgende:
Die Roemenen hadden wel zin in een verzetje en dachten, kom laten we eens goed overdrijven.
En die Roemenen knapte voor wat grijpstuivers het vuile werk op met nog wat extra inzet?quote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:55 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Misschien het martelen, maar de vuilniszakken om de losse lichaamsdelen in te stoppen werden door Cuenca gekocht
snuff handel, wat ik je bromquote:Op zaterdag 1 juni 2013 22:57 schreef sig000 het volgende:
[..]
En die Roemenen knapte voor wat grijpstuivers het vuile werk op met nog wat extra inzet?
Het gaat slecht met de marmerhandel. De Italiaanse graniet uit de Dolemieten is net zo mooi, harder en goedkoper.quote:
De Dolomieten bestaan bij mijn weten uit kalksteen, dus marmer gaat daar wel, graniet is vulkanisch gesteente...quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:12 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Het gaat slecht met de marmerhandel. De Italiaanse graniet uit de Dolemieten is net zo mooi, harder en goedkoper.
"Dat zoeken we op"quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De Dolomieten bestaan bij mijn weten uit kalksteen, dus marmer gaat daar wel, graniet is vulkanisch gesteente...
3x witwassen is dat.quote:Op zaterdag 1 juni 2013 23:34 schreef El_Matador het volgende:
Maar wel interessant punt.
We hebben nu:
• vastgoed
• marmer
• diamanten?
Bizar.
Wat moet een Nederlandse volleybalcoach die vader wilde worden daarmee?quote:
Een nijptang werkt beter.quote:Op zondag 2 juni 2013 02:34 schreef Duderinnetje het volgende:
Hoe trek je in vredesnaam tanden?
Ze zullen er toch geen waterpomptang bij gehaald hebben?
Met een bankschroef tanden trekken?quote:Op zondag 2 juni 2013 03:03 schreef RocketM het volgende:
[..]
Kaak tussen een bankschroef schijnt ook een en ander los te maken
In een vakantiehuisje?quote:Op zondag 2 juni 2013 03:03 schreef RocketM het volgende:
[..]
Kaak tussen een bankschroef schijnt ook een en ander los te maken
Dus dan besluit je een paar moorden te plegen en je neemt mee... Een nijptang?quote:
Oke ik lulde natuurlijk onzin, maar aan de andere kant vind ik het sowieso vrij bizar dat iemands tanden eruit worden getrokken, of dat nou met een tang of met een bankschroef was in dat vakantiehuisje.quote:
Zowel een waterpomptang als nijptang behoren tot de standaard uitrusting van elke klusser.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:28 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus dan besluit je een paar moorden te plegen en je neemt mee... Een nijptang?
Ik zou een honkbalknuppel inpakken. Een hamer desnoods. Maar aan een nijptang zou ik dan persoonlijk weer niet denken.
Ja nee natuurlijk, dat staat buiten kijf.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:28 schreef RocketM het volgende:
[..]
Oke ik lulde natuurlijk onzin, maar aan de andere kant vind ik het sowieso vrij bizar dat iemands tanden eruit worden getrokken, of dat nou met een tang of met een bankschroef was in dat vakantiehuisje.
Aha. Dus mocht je een huurmoord willen laten plegen, dan kijk je bij voorkeur op Werkspot.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:31 schreef sig000 het volgende:
[..]
Zowel een waterpomptang als nijptang behoren tot de standaard uitrusting van elke klusser.
Daar laat ik me verder niet over uit, mijn buurman is nog steeds zoek.quote:Op zondag 2 juni 2013 03:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Aha. Dus mocht je een huurmoord willen laten plegen, dan kijk je bij voorkeur op Werkspot.
Je buurman is zoek?quote:Op zondag 2 juni 2013 03:35 schreef sig000 het volgende:
[..]
Daar laat ik me verder niet over uit, mijn buurman is nog steeds zoek.
Dat is de verkorte versie, naar ik aanneem.quote:Op zondag 2 juni 2013 04:10 schreef sig000 het volgende:
[..]
Nou die is echt van de aardbodem verdwenen.
ehhhh...quote:Op zondag 2 juni 2013 04:15 schreef zhe-devilll het volgende:
...
Zulke dingen gebeuren vaak echt niet zomaar.
...
Dat dus...erg he dat mensen zoiets kunnen aanrichten als normaal mens...kun je je dat niet voorstellen gelukkigquote:Op zondag 2 juni 2013 04:21 schreef El_Matador het volgende:
[..]
ehhhh...
http://www.peterrdevries.nl/dossiers/polleenfranktaminiau/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |