Bring your own weed, food and drinks. Delen mag altijd, natuurlijk Kijk wie er met je mee kan reizen (auto/trein/vliegtuig/driewieler) om eventueel de reiskosten mee te delen Treinreizigers die meer dan ¤17,50 kwijt zijn voor het treinkaartje naar Utrecht: koop dit nu http://www.hema.nl/onlinewinkelen/lekker-weg/Pages/ns-actie.aspx
DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden. Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.
quote:
DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
quote:
Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende: Oké, dus TS is stoned. En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De vorige delen van deze reeks staan hier. De OP vind je hier.
Stoners: Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje? Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbij Of als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Jointjes draaien:
SPOILER: Skills van Mano_
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Inside-out skills van sinepedraap
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.
SPOILER: Skills van Piye
SPOILER: Skills van Aap1000
SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88
SPOILER: Skills van Dr.Mikey
SPOILER: Skills van Dientje12
SPOILER: Skills van Amarantha
SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het om
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:
SPOILER: Ster-tip van edjuh18
SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraap
SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoes
SPOILER: Horse van CodeRood
SPOILER: Moonshine van GibsonLesPaul88 (+recept)
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:
SPOILER: By Mano_
SPOILER: By Studeur
SPOILER: By Murdera
SPOILER: By GibsonLesPaul88
SPOILER: By Studeur
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vette stoner muziek
SPOILER: Kutfilm, niet kijken, de moeite niet waard, je krijgt spijt. Gr Gr vas, P.S. je bent homo
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stonervoer en -drinken:
SPOILER: 'Kijk Vas, mooie spoiler he? Nu niet meer zeuren. Knufs.'
Mijn ogen zijn al ge-opend. Heb alleen nergens motivatie voor. Ik weet precies hoe de wereld in elkaar steekt... maar in de praktijk ben ik gewoon zo moe en uitgeput dat ik niks voor elkaar kan krijgen.. daarom nu deze vier-dubbele faceroll op mijn toetsenbord: myujhrgtfvgtvyjuhnuhnuhnuhnuhnuhnuhntfrggggggggggghyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujhyujtfrgd
Dit -- Parkiet is mijn papa zijn -- Parkiet is mijn papa vier -- Parkiet is mijn papa regels -- Parkiet is mijn papa
Op woensdag 29 mei 2013 23:37 schreef Amarantha het volgende: Ik denk dat ik langzamerhand over A. begin heen te komen. Ben net zo hard afgewezen dat ik er wel klaar mee ben haha.
SPOILER
Snap wel dat je er klaar mee bent, als je net over hem heen bent gekomen.
Oh en ik heb tegen hem gezegd dat ik wel met mijn ex ga neuken Ik heb shit echt erger gemaakt. Maar ja na die afwijzing kon het haast niet erger. Hij duwde me ook nog eens achterover op bed, in wurghouding om me duidelijk te maken dat die hij wou slapen. Gaat ook wel beetje ver. Daarna heb ik dus dat eerste gezegd en dat van die andere meiden. Haha..
Op woensdag 29 mei 2013 23:44 schreef Amarantha het volgende: Oh en ik heb tegen hem gezegd dat ik wel met mijn ex ga neuken Ik heb shit echt erger gemaakt. Maar ja na die afwijzing kon het haast niet erger. Hij duwde me ook nog eens achterover op bed, in wurghouding om me duidelijk te maken dat die hij wou slapen. Gaat ook wel beetje ver. Daarna heb ik dus dat eerste gezegd en dat van die andere meiden. Haha..
Wauw dat doen om duidelijk te maken dat je wil pitten ik zou gewoon zeggen ik ga pitten en dan slapen, en dan als jij ligt te slapen mn harde penius tegen je onderbroek aandoen en dan hopen dat je goedmaakseks wilt maar dan zou ik weer slapen want slapen
Wauw dat doen om duidelijk te maken dat je wil pitten ik zou gewoon zeggen ik ga pitten en dan slapen, en dan als jij ligt te slapen mn harde penius tegen je onderbroek aandoen en dan hopen dat je goedmaakseks wilt maar dan zou ik weer slapen want slapen
Hier sluit ik me volledig bij aan! Betere oplossingen zijn er ook niet.
I love coffee in a cup, little fuzzy pups, bourbon in a glass, and grass!
Potver... Loop ik afgelopen maandag alles af te zoeken naar een nummer wat ik graag wou luisteren. Uiteindelijk maar opgegeven.
Zit ik net tv te kijken en komt er opeens een glimp van dat nummer langs. Hierbij presenteer ik u, de hersenscheet van maandag, oftewel mosterd na de maaltijd.
Op donderdag 30 mei 2013 00:10 schreef Sardu het volgende: Potver... Loop ik afgelopen maandag alles af te zoeken naar een nummer wat ik graag wou luisteren. Uiteindelijk maar opgegeven.
Zit ik net tv te kijken en komt er opeens een glimp van dat nummer langs. Hierbij presenteer ik u, de hersenscheet van maandag, oftewel mosterd na de maaltijd.
Is een topic voor in MUZ voor als je iets maar een beeeetje weet
Ik bezit de vreemde eigenschap dat ik me er een tijdje heel druk om kan maken, dan vergeet wat ik ook alweer aan het doen was. (stoner much?) Een paar dagen later komt het dan als vanzelf binnensijpelen. Alsof mijn onderbewustzijn ermee speelt
Ik bezit de vreemde eigenschap dat ik me er een tijdje heel druk om kan maken, dan vergeet wat ik ook alweer aan het doen was. (stoner much?) Een paar dagen later komt het dan als vanzelf binnensijpelen. Alsof mijn onderbewustzijn ermee speelt
Als je iets niet weet, zeg je tegen je brein dat ie het moet zoeken, dan ga je weer verder en dan zul je uren later opeens het weer weten. Bijvoorbeeld: "Kut, hoe heet zo'n boer die melkt bezorgd ook alweer?" *Jij: Brein, zoek naar het woord* - Uren later - *Brein: Melkboer* *Jij: What the fuck? Ohja dat zocht ik hihaho* Zo werkt dat echt.
Dit -- Parkiet is mijn papa zijn -- Parkiet is mijn papa vier -- Parkiet is mijn papa regels -- Parkiet is mijn papa
Als je iets niet weet, zeg je tegen je brein dat ie het moet zoeken, dan ga je weer verder en dan zul je uren later opeens het weer weten. Bijvoorbeeld: "Kut, hoe heet zo'n boer die melkt bezorgd ook alweer?" *Jij: Brein, zoek naar het woord* - Uren later - *Brein: Melkboer* *Jij: What the fuck? Ohja dat zocht ik hihaho* Zo werkt dat echt.
Lijkt net op Lego van vroeger hé Had dezelfde onzin logica als je een blokje zocht
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
Tjah, ik mag van oom agent niet drinken en autorijden. Daarnaast is space in de trein zitten helemaal geen ramp. Ik vind het in elk geval niet erg om in de trein te zitten.
Nou dat maakt echt niks uit. Ik ga wel lachen als ik flauwval en jullie allemaal wegrennen en dan eet ik een koekje en ren ik achter jullie aan en vallen jullie in de put en dan komt er een heks die je in de magnetron stopt en dan eet ik die heks op en dan komt een blubberman die pakt een gordeldier en stopt hem bovenop zijn kanarie met 3 tanden omdat de derde tand was weggelopen ivm een muis die zijn ezel in zijn oren beet. Dus daarom hebben 12 stenen nu de naam bert, en maar 3 de naam henk. Want vla is lekker.
Nou dat maakt echt niks uit. Ik ga wel lachen als ik flauwval en jullie allemaal wegrennen en dan eet ik een koekje en ren ik achter jullie aan en vallen jullie in de put en dan komt er een heks die je in de magnetron stopt en dan eet ik die heks op en dan komt een blubberman die pakt een gordeldier en stopt hem bovenop zijn kanarie met 3 tanden omdat de derde tand was weggelopen ivm een muis die zijn ezel in zijn oren beet. Dus daarom hebben 12 stenen nu de naam bert, en maar 3 de naam henk. Want vla is lekker.
Ik heb de op selectief snel gelezen, Of er staan belangrijke dingen niet in. Neem je eigen wiet en food mee prima., Maar we gaan dan in een shop zitten ofzo?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Hmm, tjah. Ik was er zelf ook niet vies van rond een jaar of 15/16. Nu zou ik niet zo snel de shop in lopen als een jong iemand aan me vraagt of ik m wat wiet mee kan nemen. Hoewel een paar jaar terug deelde ik wel een joint met 2 belgische chicks in maastricht. Die hadden me dan ook meteen met dan vlaams
Ik heb de op selectief snel gelezen, Of er staan belangrijke dingen niet in. Neem je eigen wiet en food mee prima., Maar we gaan dan in een shop zitten ofzo?
Idee was buiten in een park ofzo. Er gaan minderjarigen mee Maar was wel van plan om naar een shop (of twee) te gaan om wiet te kopen
Op donderdag 30 mei 2013 00:44 schreef Sardu het volgende: Hmm, tjah. Ik was er zelf ook niet vies van rond een jaar of 15/16. Nu zou ik niet zo snel de shop in lopen als een jong iemand aan me vraagt of ik m wat wiet mee kan nemen. Hoewel een paar jaar terug deelde ik wel een joint met 2 belgische chicks in maastricht. Die hadden me dan ook meteen met dan vlaams
Neen. Je mag alleen wiet roken als er geen minderjarigen bij zijn.
Sowieso mag het niet uiteraard. Maar met twee drie man boeit het niemand. Maar als je dan opeens met een grote groep op klaar lichte dag gaat smoken is het andere koek.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure! "WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?" R.I.P DTS.
Sowieso mag het niet uiteraard. Maar met twee drie man boeit het niemand. Maar als je dan opeens met een grote groep op klaar lichte dag gaat smoken is het andere koek.
Na heb je in Utrecht geen chille parken ofzo waar het best wel normaal is dat er grotere groepen mensen zitten te chillen?
Het is gedoogd. Je zult niet worden vervolgd zolang je minder dan 3 gram op zak hebt, en alleen rookt op plaatsen waar geen minderjarigen komen.
Mensen mijn vraag is best wel serieus bedoeld In Amsterdam enz heb je parken waar het normaal is dat er grote groepen mensen chillen. In Utrecht kennen ze dat toch ook wel?
Op donderdag 30 mei 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende: Mensen mijn vraag is best wel serieus bedoeld In Amsterdam enz heb je parken waar het normaal is dat er grote groepen mensen chillen. In Utrecht kennen ze dat toch ook wel?
ik weet dat er eentje bij de uni zit, maar dat is in de uithof en best wel ver van het centrum..
Op donderdag 30 mei 2013 00:54 schreef Amarantha het volgende: Mensen mijn vraag is best wel serieus bedoeld In Amsterdam enz heb je parken waar het normaal is dat er grote groepen mensen chillen. In Utrecht kennen ze dat toch ook wel?
Tja,, er komt niemand uit Utrecht
Op donderdag 30 mei 2013 01:05 schreef Olment het volgende: Maar ik ga afsluiten,, nog ff aflevering Breaking Bad kijken en dan pitten.. Morgen weer om half 9 opt werk zijn
Ik wil vanavond piercing laten zetten maar ik durf niet haha. Shit, tandarts is zo'n ding als ik eenmaal binnen ben dan gaat het wel weer maar een piercing laten zetten is echt eng Ben onwijs bang voor naalden. Maar ik heb ook een liefde voor piercing's en tatoeages
Ik heb echt al 20x een piercing laten zetten maar het blijft eng
Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef Amarantha het volgende: Ik wil vanavond piercing laten zetten maar ik durf niet haha. Shit, tandarts is zo'n ding als ik eenmaal binnen ben dan gaat het wel weer maar een piercing laten zetten is echt eng Ben onwijs bang voor naalden. Maar ik heb ook een liefde voor piercing's en tatoeages
Nou ben ik curious waar je um wilt laten zetten
Op donderdag 30 mei 2013 11:02 schreef Amarantha het volgende: Ik wil vanavond piercing laten zetten maar ik durf niet haha. Shit, tandarts is zo'n ding als ik eenmaal binnen ben dan gaat het wel weer maar een piercing laten zetten is echt eng Ben onwijs bang voor naalden. Maar ik heb ook een liefde voor piercing's en tatoeages
Gewoon ogen dicht houden en de zetter laten vertellen wat hij doet. Werkte bij mij ook goed.
Man ik knijp hem hard als hij een naald tegen mijn lip gaat houden! ! !
Snap ik. Heb ook belonephobia. Heb een wenkbrauwpiercing. Pijn enzo viel ontzettend mee, maar toen ik daarna die naald zag ging ik toch bijna tegen de vlakte door het idee. Bizar, want rationeel gezien snap ik dat ze totaal niet eng zijn, niet echt pijn doen, en dat het raar is om er bang voor te zijn.
Snap ik. Heb ook belonephobia. Heb een wenkbrauwpiercing. Pijn enzo viel ontzettend mee, maar toen ik daarna die naald zag ging ik toch bijna tegen de vlakte door het idee. Bizar, want rationeel gezien snap ik dat ze totaal niet eng zijn, niet echt pijn doen, en dat het raar is om er bang voor te zijn.
Wat is dat? Had het in google gegooid maar kom alleen maar op allemaal Engelse shit uit enz.
Ik heb er meerdere gehad en heb momenteel ook nog 5 piercings dus kan haast zeggen dat ik wel ervaringsdeskundige ben met piercings maar ik ben ook een mietje eerste klas met piercings
Op donderdag 30 mei 2013 11:10 schreef Amarantha het volgende: Is er een manier dat ik deze piercing heb en dat ik geen naald door mijn lip hoef te laten raggen? Nee he? Dacht ik al. Shit.
Je kan naar de turk op de hoek gaan,, Hij zal het vast met een spijker ofzo doen
Wat is dat? Had het in google gegooid maar kom alleen maar op allemaal Engelse shit uit enz.
Ik heb er meerdere gehad en heb momenteel ook nog 5 piercings dus kan haast zeggen dat ik wel ervaringsdeskundige ben met piercings maar ik ben ook een mietje eerste klas met piercings
Op woensdag 29 mei 2013 12:34 schreef Amarantha het volgende: Vraag me wel af hoe Yvonne weet dat ze echt Huub en Bart zijn en niet zomaar een random persoon
Omdat we ze irl ontmoet hebben
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Op donderdag 30 mei 2013 00:47 schreef Unscrewed het volgende: Als de popo komt is het sowieso ieder voor zich. Ik ren harder weg dan een banaan want legaal gezien mag je wegrennen.
Pass die wiet gewoon aan de 18+ers en er is niks aan de hand. ( woordgrapje xd )
Shit man ik dacht al wat heb ik fout gedaan haha! Maar wat heeft mijn wc berichtje ermee te maken? Ik zat al te denken aan kopie van id en dat soort dingen haha
Shit man ik dacht al wat heb ik fout gedaan haha! Maar wat heeft mijn wc berichtje ermee te maken? Ik zat al te denken aan kopie van id en dat soort dingen haha
Lokquote xD
Op donderdag 30 mei 2013 12:15 schreef Amarantha het volgende: Mannen zijn echt gore smerige wezens. Ik heb godverdomme tot twee keer toe de sta wc gedweild en het stinkt er nu nog naar pis. Ben er klaar mee
Owja,, jullie schijten zeker bloemetjes
Op donderdag 30 mei 2013 12:15 schreef Amarantha het volgende: Mannen zijn echt gore smerige wezens. Ik heb godverdomme tot twee keer toe de sta wc gedweild en het stinkt er nu nog naar pis. Ben er klaar mee
Lokpost DM
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet. Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende: Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
Op donderdag 30 mei 2013 13:35 schreef Dr.Mikey het volgende: We kunnen ook met de meet in de shop gaan zitten en de minderjarigen het laten uitzoeken in het park.
Zij te kunnen smoken in de shop. Zij die niet kunnen doen dat in het in park. Na een uurtje spreek je weer af. kom je elkaar tegen ga je weer samen chillen.
Zij te kunnen smoken in de shop. Zij die niet kunnen doen dat in het in park. Na een uurtje spreek je weer af. kom je elkaar tegen ga je weer samen chillen.