lekker manquote:
des te beterquote:
Haha, mn broertje komt naar boven: "Daan, kan het wat zachter, ik kan niet slapen.."quote:
wel relaxed die dingen hoor .. maarja de s3 gaat 3 dagen meequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Weer zon mobiele oplader, die moet je dus opladen en dan kun je mobiel je mobiel opladen
aaightquote:
Mijn htc een dagquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef Jimbo het volgende:
[..]
wel relaxed die dingen hoor .. maarja de s3 gaat 3 dagen mee
Als ik gepakt was, rijbewijs kwijtquote:
Je kan niet betalen met PPquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
paypal is wel sneller dan ideal
Ik moet echt stoppen met zoveel snoep etenquote:
mijn standaard klokkie was 500quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Mijn duurste is een Breill van 100,- (opruiming.)
niet meer neequote:
Ach ja, schoenen vind ik ergerquote:
ideal is beterquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef OverRated het volgende:
Kun je met Paypal betalen? Zo ja, dat is dan zeker sneller dan iDeal of niet? Als je snel de box wilt scoren.
niks mis mee, ik blijf bij jequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef bambino het volgende:
[..]
waarschijnlijk tussen 1 en 3 zoals vorige keer
uyhhuquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Kan het ook zijn dat je allemaal dingen invult en dat je het dan niet kan kopen voordat je bij de betalingsgegevens komt?
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |