Foo Fighters zijn ook tof jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:11 schreef LittleBrownie het volgende:
HOU JE OOK VAN FOO FIGHTERS?
#levensvragen
haha dat ken ik als het maar een chille beat heeft ^^quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:09 schreef iheartlondon het volgende:
[..]
genres maken mij niet zoveel uit, zolang het maar leuk is :$
Neehoor, tenzij je eigenlijk 12 en zwakbegaafd bentquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef iheartlondon het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw jaIk zocht wat dingen op over examens en kwam op op dat examenforum uit
beetje gelezen en de rest leek me ook wel leuk en dit is voor leeftijdsgenoten :$
VA VA VA LEES JE DIT???quote:
Ohquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja
Ik weet dat je me kent
Wanneer
Wilde je daten?
X
en neem een plaatjequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef iheartlondon het volgende:
Ik zal zo wel een foto in dat fototopic zetten hihi :$
Nee. Nu. Hier. Hihihiiquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef iheartlondon het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef Rockiejj het volgende:
Naam: Sjon
Leeftijd: 450
Hobby's: FOK!
Sport: Sport
Ambities: Ja.
Toekomstplannen: Veel te veel.
Muzieksmaak: Zoet.
Games: Ja, graag.
Eten: SushiGOED ZO!
Drinken: Bier.![]()
JAAAA OMG OMG OMG OMGquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
VA VA VA LEES JE DIT???
WELKOM IN DE SC
Fok! Is voornamelijk een forum voor zolderkamerautisten, maar zo af en toe zitten er wel normale mensen tussen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:12 schreef iheartlondon het volgende:
[..]
Ja ik ben nieuw jaIk zocht wat dingen op over examens en kwam op op dat examenforum uit
beetje gelezen en de rest leek me ook wel leuk en dit is voor leeftijdsgenoten :$
Ooitquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef msacras het volgende:
[..]
Oh
ik dacht dat je het niet wist
nou dat moeten we nog even bedenken
wat nou als ik
je whatsapp
ooit
daarover
Hahaha heel af en toe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok! Is voornamelijk een forum voor zolderkamerautisten, maar zo af en toe zitten er wel normale mensen tussen.
Het is frietquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
Naam: Jesper
Leeftijd: 13
Hobby's: wow spelen en stiekem roken
Sport: telt de wii?
Ambities: ik wil later miljonair worden
Toekomstplannen: miljonair zijn
Muzieksmaak: foo fighters en soms tokio hotel
Games?: wow en runescape
Eten: alle lekkere dingen met de p (pizza, patat, pannenkoeken ;p )
Drinken: Cola en sinas en sprite en soms een biertje :x
I see what you did therequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
Ik zal hem wel even naar waarheid invullen.
Naam: Dovakhiin
Leeftijd: 20 of zo?
Hobby's: Drakenzielen jatten.
Sport: Zwaardvechten.
Ambities: Alduin verslaan.
Toekomstplannen: Champion Of The Empire worden.
Muzieksmaak: Bards.
Games: Wie het beste kan boogschieten.
Eten: Mammoet.
Drinken: Mede.
Zo.
dovah van lik me vestje jaquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef Rezania het volgende:
Ik zal hem wel even naar waarheid invullen.
Naam: Dovakhiin
Leeftijd: 20 of zo?
Hobby's: Drakenzielen jatten.
Sport: Zwaardvechten.
Ambities: Alduin verslaan.
Toekomstplannen: Champion Of The Empire worden.
Muzieksmaak: Bards.
Games: Wie het beste kan boogschieten.
Eten: Mammoet.
Drinken: Mede.
Zo.
goedzo, en maak even een UI!quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:13 schreef iheartlondon het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
Hoi, ik ben Maaike. Ik ben 17, woon in Leiden, en heb vandaag ontdekt dat ik een kloon met blauw haar heb.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef wietparkiet het volgende:
Naam: Jesper
Leeftijd: 13
Hobby's: wow spelen en stiekem roken
Sport: telt de wii?
Ambities: ik wil later miljonair worden
Toekomstplannen: miljonair zijn
Muzieksmaak: foo fighters en soms tokio hotel
Games?: wow en runescape
Eten: alle lekkere dingen met de p (pizza, patat, pannenkoeken ;p )
Drinken: Cola en sinas en sprite en soms een biertje :x
Hoi Maaikequote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
Hoi, ik ben Maaike. Ik ben 17, woon in Leiden, en heb vandaag ontdekt dat ik een kloon met blauw haar heb.
Echt?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
En jij bent dan wel normaal?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:14 schreef msacras het volgende:
[..]
Fok! Is voornamelijk een forum voor zolderkamerautisten, maar zo af en toe zitten er wel normale mensen tussen.
Ik ben geen draak, dus ik weet niet wat jij lult.quote:
Our hero, our hero, the dragonborn comes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
* Rezania roept FUS RO DAH!
Nu niet meer.
quote:
Dacht dat jij 19 wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
even serieus, ik ben Jesper ben 17 jaar, woon in de buurt van utrecht. en ict'er
soms een baasquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:17 schreef wietparkiet het volgende:
even serieus, ik ben Jesper ben 17 jaar, woon in de buurt van utrecht. en ict'er
dovahkiin is draak eh zemmer 'quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben geen draak, dus ik weet niet wat jij lult.
Omg, jij kent iemand die ik ook ken, en dat allemaal buiten FOK! om. Omg.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:15 schreef msacras het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |