ahh vet! ik ga dit jaar wel sowieso aan bonamun me doen (waar casper secretary-general is, toevalligquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:27 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik moest op het laatste moment iemand vervangen, anders zou ik het nooit hebben gedaan.Maar ik mocht wel gelijk met het Crisis Comité meedoen.
Op het einde hadden we het helemaal verneuk, hele Amazonegebied was in een toxic wasteland verandert.
Dat was dus een nieuw accountquote:
Ken je LVC niet? zit in de breestraat?quote:
quote:
uploaden op tinypic.com, linkje hier plaatsenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Ik zou het zo doen, maar deze digibeet weet niet hoe die een foto hier moet plaatsen. Een foto op de geheugenkaart van mn mobiel is geen url, dus hoe?!
WIL JE DINSDAG NOG MEETEN OF WATquote:
Maak je nog weer een nieuwe aanquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat was dus een nieuw account
Msacras, wat doe je morgen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ken je LVC niet? zit in de breestraat?
tsja ach ik had gedronken en hij was aan het haten op een onwijs lieve jongen die een feestje had gegeven wat een beetje uit de hand liep, terwijl hij die jongen amper kende. Dat kon ik ff niet hebben toen
of imgur appquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef msacras het volgende:
[..]
uploaden op tinypic.com, linkje hier plaatsen
ik heb het toch al in de SC zelf gezegdquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:29 schreef iheartlondon het volgende:
Ik had van een aantal hier al wel wat DM's verwacht.
Gr gr,
Je boi Robbie
Siri is een teef.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
siri wilt je naam niet goed spellen sorry
LB, mijn kleine schattige redding in nood.quote:
Hoi Krabs, scharen?quote:
Wie?quote:
Dat heb jij altijd.quote:
Wie?quote:
Er is een macversie geloof ik.quote:
Vet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:29 schreef msacras het volgende:
[..]
ahh vet! ik ga dit jaar wel sowieso aan bonamun me doen (waar casper secretary-general is, toevallig), en misschien lemun, als ik dan kan.
Oh goed bezig.Muns ben ik om de een of andere reden nooit heen geweest omdat ik steeds niet kon.
Wel bij conferenties en symposiums van bijvoorbeeld Unicef geweest. In het Engels spreken voor 500 hoogleraren over de rechten van het kind, sick was dat.
En natuurlijk al 3 keer meegedaan aan Leidsch Debatfestival, op weg naar het lagerhuis, etc
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:30 schreef msacras het volgende:
[..]
Ken je LVC niet? zit in de breestraat?
tsja ach ik had gedronken en hij was aan het haten op een onwijs lieve jongen die een feestje had gegeven wat een beetje uit de hand liep, terwijl hij die jongen amper kende. Dat kon ik ff niet hebben toen
GAAT NU NIET DOOR HOOR :Squote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
WIL JE DINSDAG NOG MEETEN OF WAT
Je hebt fout gegoktquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:31 schreef msacras het volgende:
[..]
ik heb het toch al in de SC zelf gezegd
en in een wa groep
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |