DM.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Dqod het volgende:
[..]!! Word hier wel een beetje verlegen van hoor!
Ok, waar moet ik heen
Ja daaromquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kut
[..]
Waarom denk je dat ze zo gefrustreerd zijn? Niet kunnen rukken
Dat valt keitegen hoor. Dan moet ik mensen aanraken enzo.Dat is eng.
Wowquote:
1 knuffelm kutje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja daarom
Had je anders geen problemen mee destijds, remember?![]()
Hebben de modjes ook weer wat te doen.quote:
I feel speshulquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 knuffelm kutje.
Alleen omdat jij het was.
Ik dacht alquote:
Mag ik niet zeggen want dan krijg ik weer een ban voor hetzelfde als de vorige keer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Hoe krijgt Amibur dit steeds voor elkaar?
Redelijk dom zijn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
Mobiel staat er: Open nieuw deel. Voortaan doe ik het niet meer hoor.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Frank_Drebin het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ben je ook.
Jij bent de Ramona voor mijn Scott.
Zie je dmquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef Modus het volgende:
Posten dat je een andere meepostende user een DM hebt gestuurd._
Zeg jij maar niks, anders zal ik eens even een boekje opendoen over jouquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef Modus het volgende:
Zoveel punsquote:
Ik stuur je even een mail dat ik je net heb gewhatsapptquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Modus het volgende:
[..]
OF MENSEN DIE BELLEN DAT ZDE JE NET GEMAILD HEBBEN11!
quote:
Zie ook even je FBquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik stuur je even een mail dat ik je net heb gewhatsappt
Hij lijkt trouwens sprekend op mijn ex schoonpa.quote:
Jouw ex-schoonpa leek op HF?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hij lijkt trouwens sprekend op mijn ex schoonpa.
Inclusief snor.
Kusje op je wangetjes, nolezziequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren was het hier lekker weer en ik heb gewoon mijn wangen verbrand
Ik mn neus een beetje.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Gisteren was het hier lekker weer en ik heb gewoon mijn wangen verbrand
Zie je brievenbus.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:22 schreef Modus het volgende:
Miss heeft ie zo'n gleuf in de voordeurquote:
Zet je raam maar open, de postduif komt eraan.quote:
Hij mocht mij niet.quote:
Met je bolle kop en appelwangetjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jouw ex-schoonpa leek op HF?Baas
![]()
[..]
Kusje op je wangetjes, nolezzie
Dan is hij niet HF-waardigquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zet je raam maar open, de postduif komt eraan.
[..]
Hij mocht mij niet.
Voor 5 euro komt ie langs en gaat ie op z'n knieenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met je bolle kop en appelwangetjes
Ik smeer er pcle creme op, maar ik denk dat ik er nog meer op moet smeren of even moet scrubbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik mn neus een beetje.Gelukkig grotendeels weggetrokken.
Had er misschien iets mee te maken dat zijn dochter luidruchtig lag te genieten 2 meter van zijn bed.quote:
Dan doe ik mijn broek maar alvast naar beneden, want ik weet toch al dat hij mijn kont kustquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
Voor 5 euro komt ie langs en gaat ie op z'n knieen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn broek maar alvast naar beneden, want ik weet toch al dat hij mijn kont kustWat is er met jouw kontje dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
"Hee krullenbol, is je moeder thuis?"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hahahahaquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had er misschien iets mee te maken dat zijn dochter luidruchtig lag te genieten 2 meter van zijn bed.
Of dat we de badkamer nogal bezet hielden.
Of dat er ineens vlekken op de bank zaten.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan doe ik mijn broek maar alvast naar beneden, want ik weet toch al dat hij mijn kont kustGeef nou maar toe, bitch.. Je bent jaloers.. Ik ben kinderen voor kinderen, waarom doe je stoer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Om te kussenquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef Modus het volgende:
[..]
"Hee krullenbol, is je moeder thuis?"Ik... Wat ;sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Nee, hij mocht me niet omdat ik me niet gelijk voorstelde ofzo toen hij binnenkwam.quote:
Ok.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:33 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahahaha
Affreus hoor
[..]
Geef nou maar toe, bitch.. Je bent jaloers.. Ik ben kinderen voor kinderen, waarom doe je stoer?Om een ster te zijn moet je er ook een hebben, geef maar over met je kotskopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Och zo eenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nee, hij mocht me niet omdat ik me niet gelijk voorstelde ofzo toen hij binnenkwam.
[..]
Ok.
Zulks vulgair ineens b4eE.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om een ster te zijn moet je er ook een hebben, geef maar over met je kotskop
Hoe heb jij teksten kunnen schrijven zonder Pritt-stift? HOE?!!!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Om een ster te zijn moet je er ook een hebben, geef maar over met je kotskop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |