SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:NIEUWE MEET!
Arnhem - T Huys
Zoals elke oude sc-er nog weet zijn daar te toffe meets gehouden, daarom in de herkansing. Nieuwe sc-ers zijn ook welkom uiteraard. De data zijn c.q. is:
Vrijdag 7 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)
Zaterdag 8 juni: Tamashii, Faxie, Vinniiee, BobbyB, Remlof, Dqop (ovb), Vansschoen (ovb)14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Niet iedereen die via Marktplaats zijn/haar kaarten verkoopt is een zwarthandelaar gelukkig. Meerdere keren gedaan, nooit problemen mee gehad.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef charmed_angel het volgende:
2 weken vissen ze de zwarthandelaren er ook tussen uit he. Sta je daar voor de poort(als je je kaartje via marktplaats of iets dergelijks koopt
Gewoon 2 dagen van te voren nog een kaartje proberen te scoren.
En vorige week geloof ik zijn er weer 1000 kaarten uitgegaan
Dat je dat nog moet vragen met je sherrytjes.quote:
Nee maar ze blokkeren de boel wel, zwarthandelaar of niet, iets met codes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet iedereen die via Marktplaats zijn/haar kaarten verkoopt is een zwarthandelaar gelukkig. Meerdere keren gedaan, nooit problemen mee gehad.
Doe hem de folder maar, wil ik graag een proefmonster. Of nog beter, ik gebruik je twee weken en op basis van de wet 'kopen op afstand' eis ik na twee weken mijn geld erug.quote:
Wat heb je zo al in de aanbieding?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat je dat nog moet vragen met je sherrytjes.
Codes kunnen ze alleen blokkeren als ze die weten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
Nee maar ze blokkeren de boel wel, zwarthandelaar of niet, iets met codes.
Althans dat begreep ik van iemand die voor die organisatie werkt
Even mijn Marktplaatsadvertentie opzoeken, moment.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je een reclame folder voor me?
Ik wil eerst weten hoe ze er uit ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem de folder maar, wil ik graag een proefmonster. Of nog beter, ik gebruik je twee weken en op basis van de wet 'kopen op afstand' eis ik na twee weken mijn geld erug.![]()
Sommige zijn dom genoeg om hun kaartje te fotograferen en op marktplaats te zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Codes kunnen ze alleen blokkeren als ze die weten.
Stats and picsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik wil eerst weten hoe ze er uit ziet.
Even de kleine lettertjes in orde makenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Doe hem de folder maar, wil ik graag een proefmonster. Of nog beter, ik gebruik je twee weken en op basis van de wet 'kopen op afstand' eis ik na twee weken mijn geld erug.![]()
Mocht het qua uiterlijk niet neukbaar zijn, kun je haar altijd nog inzetten in de huishouding. Als ik zo tussen de regels doorlees houdt ze wel van de zweep eroverheen krijgen, dus wie weet met welk gemak ze dan glijdend het huis door stofzuigt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik wil eerst weten hoe ze er uit ziet.
Een mooi criterium in het proces om te beoordelen bij wie je géén kaartje koopt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef charmed_angel het volgende:
Sommige zijn dom genoeg om hun kaartje te fotograferen en op marktplaats te zetten
Ik moet meer sherry drinken om hier adrem op te kunnen reagerenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het qua uiterlijk niet neukbaar zijn, kun je haar altijd nog inzetten in de huishouding. Als ik zo tussen de regels doorlees houdt ze wel van de zweep eroverheen krijgen, dus wie weet met welk gemak ze dan glijdend het huis door stofzuigt.
Pak nog maar een fles danquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet meer sherry drinken om hier adrem op te kunnen reagerengebeurt me niet zo vaak
Dat ja.quote:
Ik zal jou eens in orde maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Even de kleine lettertjes in orde maken
Meh. Zolang ze knap is is het best.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mocht het qua uiterlijk niet neukbaar zijn, kun je haar altijd nog inzetten in de huishouding. Als ik zo tussen de regels doorlees houdt ze wel van de zweep eroverheen krijgen, dus wie weet met welk gemak ze dan glijdend het huis door stofzuigt.
Ik vind het al tekenend genoeg dat je niet op voorhand nee zegt.quote:
Ik heb nog geen druppel op. Volgens mij heb je je meerdere gevonden als het gaat om spitsvondige reacties.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef -Miauw- het volgende:
Ik moet meer sherry drinken om hier adrem op te kunnen reagerengebeurt me niet zo vaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |