PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
Dacht dat je FIFA aan het spelen was johquote:
Neejohquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dacht dat je FIFA aan het spelen was joh
Die gasten kunnen echt niet verdedigenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef BDIL het volgende:
[..]
NeejohZei net dat Ecuador-Duitsland op tv was
![]()
Deze gast voor 300 coins gekocht
[ afbeelding ]
4-0
go go gadget uitschuifbeenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik heb er nu heel veel wedstrijden mee gespeeld, maar Fellaini TOTS is toch wel de beste CDM (miss op Vidal TOTS na dan) die er is. Het lijkt wel of die man uitschuifbenen heeft man, pakt alles.
En aanvallend, koppend en schietend ook top
quote:
Geinigquote:Wenger sees that in the transfer market, clubs tend to overvalue a player’s past performance. That prompts them to pay fortunes for players who have just passed their peak. Probably because Wenger was one of the first managers to use statistics to assess players, he spotted that older players declined sooner than was conventionally realized. When Dennis Bergkamp was in his early thirties, Wenger began to substitute him late in games. If Bergkamp complained about it afterward, Wenger would simply produce the match statistics: “Look, Dennis, after seventy minutes you started to run less. And your speed decreased.”
Die gast zat bij mij op schoolquote:
Zijn vrienden mogen hem Memphis Depay noemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast zat bij mij op school
Deveron philips ofzo toch?
Enige neger die ik heb gezien in jaren op onze school ... was ook na 1 jaar weg.
ik dacht ook al waar heb je het over mathijsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zijn vrienden mogen hem Memphis Depay noemen.
Nee, Bender heeft er 2 (Lars) en Podi 2quote:
O laat maar, dacht dat het take me out wasquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:07 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik dacht ook al waar heb je het over mathijs
oh op flashscore stond drie keer Podolquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, Bender heeft er 2 (Lars) en Podi 2
Dat is depay aapiequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Die gast zat bij mij op school
Deveron philips ofzo toch?
Enige neger die ik heb gezien in jaren op onze school ... was ook na 1 jaar weg.
quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O laat maar, dacht dat het take me out was
Daar was die gast net zag ik op whatsapp. Negers, ze lijken allemaal op elkaar
haha Mathijs! Rasechte psverquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
O laat maar, dacht dat het take me out was
Daar was die gast net zag ik op whatsapp. Negers, ze lijken allemaal op elkaar
Volgend jaar zit hij er dus weer in.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:59 schreef rolls-reus het volgende:
Manoel heeft gescooord!! Zit alleen niet in futspeelt dus wel weer op het hoogste niveau in brazilie?
2 goals in 2 wedstrijden ofzo al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Volgend jaar zit hij er dus weer in.
ik hoop het welquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe goed hij in het echt is maar ik hoop niet dat hij gold wordt.
Nu al zo goedkoop ja ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Benatia voor 150k.Belachelijk goede stats heeft 'ie.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:15 schreef Ajacied7 het volgende:
TOTS Benatia voor 150k.Belachelijk goede stats heeft 'ie.
Hebben ze een halfuur verneuken ze het nogquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij is er iets fout gegaan met de cardweights ofzo
zeker teveel van ?,quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
volgens mij is er iets fout gegaan met de cardweights ofzo
tsja als een 87 rated speler na een paar uur al 120k is zou je toch denken dat er iets fout isquote:
115k*quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:25 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
tsja als een 87 rated speler na een paar uur al 120k is zou je toch denken dat er iets fout is
Even reclame maken?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:21 schreef Dudeweiser het volgende:
http://www.futhead.com/fifa/squads/11291093/
haha sukkels wefut heeft die optie al
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wel niet althans noch nimmer niet alhoewel 225k:
[ afbeelding ]
Als je die met Bochetti en IF Chiellini opstelt, dan heb je in theorie een verdediging die nooit gepasseerd zou moeten kunnen worden.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:29 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dan wel niet althans noch nimmer niet alhoewel 225k:
[ afbeelding ]
Goed dat je het woord theorie gebruikt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Als je die met Bochetti en IF Chiellini opstelt, dan heb je in theorie een verdediging die nooit gepasseerd zou moeten kunnen worden.
Ja. Misschien ga ik het nog wel een keer proberen volgende week. Maar misschien ook niet. Heeft toch geen nutquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Goed dat je het woord theorie gebruikt.
Repliesquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:34 schreef Lindgren. het volgende:
Waar is die comment van Kevin?Ik zie het niet.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:35 schreef Dudeweiser het volgende:
Rooney nog maar 37k![]()
maar eens een team mee gaan maken these days
In de commentsquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
Waar kan ik uberhaupt dat idee van die vent vindenIk zie alleen een team
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:36 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Ik zou even een script kunnen maken die enorm veel upvotes genereert.
wat voor idee gaat het overquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef Reemi het volgende:
"not on our radar" omdat hij helemaal niet weet hoe de chemistry eigenlijk werkt![]()
JULLIE ZIJN ZOVEEL BETER !!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef Reemi het volgende:
"not on our radar" omdat hij helemaal niet weet hoe de chemistry eigenlijk werkt![]()
quote:
Clubs?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:39 schreef Dudeweiser het volgende:
al die sukkels die alleen maar futhead gebruiken![]()
kutsite
433quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
4-3-3 of 4-3-2-1 , wat is beter? #MAVERSTIJL
433 veruit. Maar ook veel duurderquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:41 schreef Kamikazie het volgende:
4-3-3 of 4-3-2-1 , wat is beter? #MAVERSTIJL
Dit dus. Al kunnen er nog wat dingen andersquote:
Spit die ideën dan jonge!quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dit dus. Al kunnen er nog wat dingen anders
Ze hebben natuurlijk heel veel bezoekers gehad laatst toen ik wefut in een video gebruiktequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:44 schreef Kamikazie het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de bezoekers aantallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |