Mijn wenkbrauw ging even omhoog toen ik de TT zag. Aangepast.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef dustbrain het volgende:
OW FUCK DIE TT!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Het moet zijn 'Te weinig anime dat geen tentakelseks is"
Ditquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
gewoon alles van Studio Ghibli (behalve GRAVE OF THE FIREFLIES want daar wordt je depressief van)
Dit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
gewoon alles van Studio Ghibli (behalve GRAVE OF THE FIREFLIES want daar wordt je depressief van)
Grave of the firefliesquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
TS heeft een hekel aan 99% van alle anime en de rest is Avataart?quote:
Zo'n beetje wel. Deathnote en code geass zijn de andere 2 die ik wel om aan te zien vind. Dragon ball z en naruto als ik me echt helemaal tyfus verveel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
TS heeft een hekel aan 99% van alle anime en de rest is Avataart?
Dan weet je dus wat dit betekent.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef dustbrain het volgende:
[..]
Zo'n beetje wel. Deathnote en code geass zijn de andere 2 die ik wel om aan te zien vind. Dragon ball z en naruto als ik me echt helemaal tyfus verveel.
Zet er dan tenminste iets cools bij, een hartaanval is zo mainstream.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat dit betekent.
[ afbeelding ]
Toen ik dat zag durfde ik een week lang het woord anime niet in mijn bek te nemen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:18 schreef Kyubey het volgende:
Boku no Picozonder meisjes in rokjes met babystemmetjes en cup G.
Hij leert het ook nooit.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:23 schreef Arashimashou het volgende:
Ik denk dat ik dit hier even plaats.
[ afbeelding ]
Boku no Pico ging wel
Ik kan tenminste wel plaatjes plaatsen. Jij hebt daar nog moeite mee.quote:
Kyuubi 1, Arashimashou 0. Hij doet het alleen voor jou omdat hij in jouw browsergeschiedenis staat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:32 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik kan tenminste wel plaatjes plaatsen. Jij hebt daar nog moeite mee.
Wat leer ik nooit?
Of doet het plaatje het toch niet?
Heb je de manga gelezen? Gaat veel verder dan de anime en is nog veel zieligerquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:24 schreef Plums het volgende:
Elfen LiedWel ontzettend zielig van die puppy, maar gelukkig neemt ze wraak
Scooby-Doo! Mystery Incorporated gezien? Teen Tians gezien? Samurai Jack anders?quote:
Ik ken enkele amerikaanse cartoons, maar deze kijk ik allang niet meer. Als ik zou kiezen tussen anime en cartoons, dan staat anime er een kilometer boven. Voor de rest ga ik ook niet haten op cartoons, ieder zijn eigen ding. Sinds een jaartje super aan het genieten van anime.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Scooby-Doo! Mystery Incorporated gezien? Teen Tians gezien? Samurai Jack anders?
Als je op een of meer van de drie voorgaande vragen ja geantwoord hebt dan zit het probleem bij je smaak. Zo niet dan is je mening alleen irrelevant en omdat opgeblazen.
Je smaak in anime is overigens oké. Je keuzes zijn mij wat te veilig, maar goed zijn ze wel.
Neee, ik heb Elfen Lied gezien toen ik 13 oid was, via tvzenders ofzoiets in winampquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:48 schreef Raban het volgende:
[..]
Heb je de manga gelezen? Gaat veel verder dan de anime en is nog veel zieliger
Je zou het toch eens moeten proberen. Zal je een hoop nostalgie brengen en een lange tijd in de foetus houding liggen in een hoekje van je kamer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef Plums het volgende:
[..]
Neee, ik heb Elfen Lied gezien toen ik 13 oid was, via tvzenders ofzoiets in winamp![]()
good ol' days. Nog zieliger kan ik echt niet aan hoor
6/10, het is ok.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef Raban het volgende:
[..]
Ik ken enkele amerikaanse cartoons, maar deze kijk ik allang niet meer. Als ik zou kiezen tussen anime en cartoons, dan staat anime er een kilometer boven. Voor de rest ga ik ook niet haten op cartoons, ieder zijn eigen ding. Sinds een jaartje super aan het genieten van anime.
Zijn overigens niet de enige die ik gezien heb, mijn favorieten zijn ongeveer deze:
Death Note
Steins;Gate
Madoka Magica
Clannad
Code Geass
TTGL
Toradora
Psycho Pass
Zetsuen no Tempest
Usagi Drop
Suzumiya movie
En van de airende op het moment vind ik HxH, SnK, OreGairu, Hentai Ouji en Hataraku het leukst.
Oja, Yusa Emi![]()
TTGLquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef Raban het volgende:
[..]
Ik ken enkele amerikaanse cartoons, maar deze kijk ik allang niet meer. Als ik zou kiezen tussen anime en cartoons, dan staat anime er een kilometer boven. Voor de rest ga ik ook niet haten op cartoons, ieder zijn eigen ding. Sinds een jaartje super aan het genieten van anime.
Zijn overigens niet de enige die ik gezien heb, mijn favorieten zijn ongeveer deze:
Death Note
Steins;Gate
Madoka Magica
Clannad
Code Geass
TTGL
Toradora
Psycho Pass
Zetsuen no Tempest
Usagi Drop
Suzumiya movie
En van de airende op het moment vind ik HxH, SnK, OreGairu, Hentai Ouji en Hataraku het leukst.
Oja, Yusa Emi![]()
overrated en teveel lesbiansquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:28 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Iemand die Madoka goed vindt een 6/10 geven
Slijmbal. Echt ik zie weinig animelijstjes zo welgevallig als deze.quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:00 schreef Raban het volgende:
[..]
Oja, Yusa Emi![]()
Doe eens niet zo homofoob jij, het is algemeen bekend dat er nooit te veel lesbiennes kunnen bestaan op deze aarde.quote:
Mijn eerste anibro hier. :'Dquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Slijmbal. Echt ik zie weinig animelijstjes zo welgevallig als deze.
[ afbeelding ]
[..]
Doe eens niet zo homofoob jij, het is algemeen bekend dat er nooit te veel lesbiennes kunnen bestaan op deze aarde.
Post eens mee, de meesten in het topic zijn wel aardigquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:43 schreef Raban het volgende:
[..]
Mijn eerste anibro hier. :'D
Ik volg het animetopic hier bijna altijd. Ik kijk stiekem alleen maar :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
Maar maar... HOMU HOMUquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:37 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Slijmbal. Echt ik zie weinig animelijstjes zo welgevallig als deze.
[ afbeelding ]
[..]
Doe eens niet zo homofoob jij, het is algemeen bekend dat er nooit te veel lesbiennes kunnen bestaan op deze aarde.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 22:52 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Post eens mee, de meesten in het topic zijn wel aardigEerst voelde ik me gevleid, daarna zag ik wat je daar deed. Ik zie het wel. Ik zie het wel. Ik zie het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja kom in de reeks. We hebben deze:![]()
ik ga verkleed als tentacledemon, chicks diggen die shit daar. soberso dat ik ga scorenquote:Op woensdag 29 mei 2013 22:20 schreef Easymodo het volgende:
Gaan er nog mensen naar animecon dit weekend?. Het wordt een gezellige boel daar.
wojoow, dat lijkt me echt zo vet om te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 23:02 schreef Jachtgeweer het volgende:
[..]
ik ga verkleed als tentacledemon, chicks diggen die shit daar. soberso dat ik ga scoren
als ze niet willen dan moet je ze maar forceren, je moet immers wel in je rol blijven. als ze hard tegenstribbelt zit ze niet in haar rol en hoort ze niet thuis op animeconquote:Op woensdag 29 mei 2013 23:23 schreef dustbrain het volgende:
[..]
wojoow, dat lijkt me echt zo vet om te doen.
Sowieso kijk ik die ééns in de zoveel tijd. Ed Edd & Eddie. =Dquote:Op donderdag 30 mei 2013 01:13 schreef Zelfinductiecoefficient het volgende:
Als je tekenfilms kijkt, kijk dan Tom 'n Jerry ofzo.
Catch the pigeon, weet ik veel.
Ook de Millennium World arc van Yu-Gi-Oh gezien? In Nederland stopte de uitzending bij de Battle City finale. $hit was ca$h.quote:Op zondag 2 juni 2013 22:40 schreef LeaderRoel het volgende:
Enige anime die ik heb gezien is Pokémon, Digimon, Medabots, Yu-Gi-Oh! en nog dat kleine stukje anime in Kill Bill. Vind het maar niks al die andere anime
Tonari no Totoro is ook best overrated.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:50 schreef Beardy het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Dan weet je dus wat dit betekent.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |