'Security'quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:09 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Hier een bowie voor je interesse:
[ afbeelding ]
oh oké dan mag hetquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
's morgens drink ik koffie en de rest van de dag water. Dan is 1 blikje niet erg
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
's morgens drink ik ontbijtdrank en de rest van de dag koffie. Dan is 1 blikje niet erg
drugs zoeken in vliegtuigenquote:
cafeïne bevordert de spijsvertering enorm ergquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:11 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom als ik koffie drink moet ik daarna enorm hard poepen?
Thuis drink ik koffie en op mijn werk ga ik eerst pottenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:12 schreef msacras het volgende:
[..]
cafeïne bevordert de spijsvertering enorm erg
zeker 's ochtends. Je ontbijt om je spijsvertering op gang te brengen, en als je dan met koffie ontbijt dan gaat dat snel ja.
Geloof ik.
doe datquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:13 schreef badschaap het volgende:
Ik zal zo maar eens me rekenmachine prepareren voor scheikunde pw morgen
Doet tax dat ook?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja en terroristen bijten jeweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
I love you all:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Tax wil tetten :)!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:08 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Kom romantisch cola drinken
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:16 schreef Toto69 het volgende:
I love you all:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat op dat blikje niet. Maar dat dat andere welquote:
Ik heb 'me' nog niet gezien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat op dat blikje niet. Maar dat dat andere welHoezo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |