Jongen, Sassem is het beste, dat weet iedereen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:50 schreef wietparkiet het volgende:
IK MAAKTE EEN GRAPJE REZANIA NIET BOOS ZIJN
quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, Sassem is het beste, dat weet iedereen.
Oh, dat is wel kut ja. Waar ging het over?quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:51 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Kut tentamen gehad net, wéér onvoldoende.
Neurologie en andere aandoeningenquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is wel kut ja. Waar ging het over?
Damn.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:52 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Neurologie en andere aandoeningen
Herkansing 3 verneukt = 21 punten missen = stoppen met opleiding
Jawel, maar max 39.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Damn.En er is geen mogelijkheid om nog punten te halen?
Dus je moet sowieso stoppen? Dat is wel heel erg klote.quote:
Ja, naja kan nog een gesprek krijgen ofzo, maar dat is weer heel lastig en ik mis 3x hetzelfde tentamen, en dat mag niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dus je moet sowieso stoppen? Dat is wel heel erg klote.
LB komt ook even binnenwandelen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs en ik hebben dezelfde naam :S
Ga ff lekker op mn zenuwen werken, mongool. Dat is wel het laatste waar ik nu zin in hebquote:
Nooitquote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef LittleBrownie het volgende:
Krabs en ik hebben dezelfde naam :S
Ik ga voor je hopen, succes.quote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja, naja kan nog een gesprek krijgen ofzo, maar dat is weer heel lastig en ik mis 3x hetzelfde tentamen, en dat mag niet.
Wp?quote:
Jaa ik ook. Thanks man. Even mn SLB'er gewhappt, wil vrijdag effe gesprekje.quote:
doe even rustig man, ik dacht dat het vanuit het examen zo heettequote:Op woensdag 29 mei 2013 21:55 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ga ff lekker op mn zenuwen werken, mongool. Dat is wel het laatste waar ik nu zin in heb![]()
![]()
Serieusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |