plat rotterdamsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef bambino het volgende:
[..]
West accent klinkt uberhaupt niet, 020 010 maakt niks uit.
quote:Zeggen ze pauze tot 8 uur en kom ik toevallig terug en zijn ze gewoon weer bezig….belachelijk!
kloptquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef bambino het volgende:
[..]
West accent klinkt uberhaupt niet, 020 010 maakt niks uit.
Ja, alleen die 2 nieuwe gasten lopen de heletijd met hun ballen te zwaaien voor de camera.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]wat een stelletje paupers, hele tijd dr kut laten zien enzo
mij ouders haten voetbalquote:
goed verhaal manquote:
een intensoquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Tablet voor 60 euro? Wat i dat dan voor slecht ding
Vreselijkquote:
Wel hè?quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ja, alleen die 2 nieuwe gasten lopen de heletijd met hun ballen te zwaaien voor de camera.
ik vind het heerlijk. ook standaard als ik een rotterdammer in de zaak heb dat ik hetzelfde accent pakquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef bambino het volgende:
[..]
Vreselijk
Zowel Rotterdams / Haags / Amsterdams. Het zijn of ongelofelijk tokkies, of kakballen. Afhankelijk van hoe ze het uitspreken.
Wat een prestatiequote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Myraela het volgende:
Ik heb een Ajacied naar Rotterdam gehaald.
zekerquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Myraela het volgende:
zeker zo'n ''ja wat moet ik in het stadion ik kan het thuis ook gewoon zien'' ajaciedquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Myraela het volgende:
verdommequote:
Ja dat doe ik ook automatisch, vind het bloed irritant maar gebeurd automatischquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik vind het heerlijk. ook standaard als ik een rotterdammer in de zaak heb dat ik hetzelfde accent pak
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |