PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Jessed11 (Kun-Aguero)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
ViZi0NAiR (Dj_Day-V)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Djeetje (Djeetje)
Nickskeh (Nickskuh)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
philthdustrial (Philos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dit is volgens mij ook het stomste moment om pakjes te kopen, want alle IF's zijn eruit, toch?
Jawel de TOTS gingen er om half 7 uit Vorige week ookquote:
Ik wil voor mijn moeder ook een tablet gaan aanschaffen voor haar verjaardag. Voor oudere mensen is een ipad wel veel beter denk ik?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:34 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Mijn oma is ook helemaal into the computers ineens.
Grandma's gonna take over! BEL DE POLITIE!
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:38 schreef Michaelvanb het volgende:
http://wefut.nl/squad/1735Mooi teamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wat is dat dan voor iets raars..dan neem ik mijn woorden terugquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jawel de TOTS gingen er om half 7 uit Vorige week ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat laatst klopt. iOS is wat meer begrenst, dus daar kan je ook minder snel mee "de fout" ingaan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik wil voor mijn moeder ook een tablet gaan aanschaffen voor haar verjaardag. Voor oudere mensen is een ipad wel veel beter denk ik?
WA MOETE GIJ HEBBE VOOR DIE TROEP DAN?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef ThadCastle het volgende:
Iemand die coins wil verkopen voor Xbox? 200k
Ik weet het ook niet, maar het zal wel te maken hebben met die glitch toen met die Non Rare golds. En aangezien ze Macancmacman er nog in hadden zitten kost het ze allemaal te veel werk om normaal te doen en ze dus op het goede moment erin en eruit te doen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat is dat dan voor iets raars..dan neem ik mijn woorden terug
Hij was nog steeds wel op tijd dan though
Bij Djeetje?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef Patje1987 het volgende:
Ok binnenkort FUT-meet is zeker, Lindgren heeft details.
Stuur maar door!quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:43 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nja heb een koper, als iemand wil stuur ik hem wel door
Nou, ik heb een ipad. Koop ik gewoon die tab2 voor 249 euro bij de saturn met die actie. Krijgt zijn mijn ipad, iedereen blijquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat laatst klopt. iOS is wat meer begrenst, dus daar kan je ook minder snel mee "de fout" ingaan.
Ben eventjes bezig met dingetjes hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Lindgren. het volgende:
he toefjes stop met ipads bestellen je moet clubben
oke dit is redelijk breed op te vattenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ben eventjes bezig met dingetjes hoor
Ik denk niet dat mijn oma zelf dingen gaat uitzoeken dus snelkoppeling naar spelletje en klaarquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:41 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Dat laatst klopt. iOS is wat meer begrenst, dus daar kan je ook minder snel mee "de fout" ingaan.
nog steeds een baas in fifaquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef pascal08 het volgende:
Ronaldinho is echt een luie flikker.
[ afbeelding ]
Die BPL TOTS spelers zaten er ook te vroeg in toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:42 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik weet het ook niet, maar het zal wel te maken hebben met die glitch toen met die Non Rare golds. En aangezien ze Macancmacman er nog in hadden zitten kost het ze allemaal te veel werk om normaal te doen en ze dus op het goede moment erin en eruit te doen.
Ja idd. Ze zullen dat halfuur wel nodig hebben ofzo om ze erin te zettenquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die BPL TOTS spelers zaten er ook te vroeg in toch?
Waarom moet zoiets gesponsord worden? EA verdient hier toch al dik aan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:48 schreef wieisboos het volgende:
Kan VI ofzo niet even een eredivisie TOTY sponsoren
Gewoon bij de BCC halen als het kan.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:51 schreef Thorb het volgende:
Beetje aparte webshop saturn? Klik je op ideal word je niet direct door verwezen en bij prijs staat BTW er nog steeds bij?
Net gegeten, even familie bellen zo, appen met vrouwen, kopje koffie zetten en opdrinken. Misschien met een koekje erbij. Tafel leegruimen, anders oogt het wat rommelig hierquote:Op woensdag 29 mei 2013 18:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
oke dit is redelijk breed op te vatten
Nee dat kan niet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:52 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gewoon bij de BCC halen als het kan.
Ja we zoeken any.quote:
Oh dat wist ik wel want dat zei ik net nog. Zo is ie 200 door die cashback en dat was de bedoelingquote:
Jup. Die cashback duurt wel ff voordat je die terug hebt.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:55 schreef Thorb het volgende:
[..]
Oh dat wist ik wel want dat zei ik net nog. Zo is ie 200 door die cashback en dat was de bedoeling![]()
Geld zat.quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:56 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Jup. Die cashback duurt wel ff voordat je die terug hebt.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker Dante enKroos en 1 pack geniaal
Die cardweight wordt ook gewoon aangepast, maar het blijft kut natuurlijk...quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:06 schreef ThadCastle het volgende:
Lekker Dante enKroos en 1 pack geniaal
Goed opgelet!quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Die CDM Mauri is verkocht voor 6.9k, not bad.
Dankzij Reemi, omdat hij er 1 goedkoop had opgepikt ging ik naar CDM Mauri zoeken en daar stond 1 voor 2.5k BIN en die stond er al meer dan een uur opquote:
Je kan ook zonder sms inloggen hoor. Althans ik kan dat welquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef HugoohAFCA het volgende:
Digid is me weer aan het trollen. Al 2x voor een sms code gevraagd maar er wordt niks verstuurd.
Dank dat je het zegt, een 442 CM Mauri voor 2kquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dankzij Reemi, omdat hij er 1 goedkoop had opgepikt ging ik naar CDM Mauri zoeken en daar stond 1 voor 2.5k BIN en die stond er al meer dan een uur op
Heb account met sms code nodig, maar om die aan te vragen moet je eerst zo'n code krijgen op je mobiel.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:19 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Je kan ook zonder sms inloggen hoor. Althans ik kan dat wel
Geen dankquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zo, ik ben weer thuis. Die CDM Mauri is verkocht voor 6.9k, not bad.
1-miljoen-coins packs. Dan heb je sowieso één TOTS en misschien nog meer. Maar de kans op winst is dan wel klein ook door tax.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor HH komt er meestal de dag na het uitbrengen? (wat voor packs bedoel ik)
EA NAAIT ONS.quote:
Niets bijzonders, misschien 15k maar ik verwacht niets morgenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Wat voor HH komt er meestal de dag na het uitbrengen? (wat voor packs bedoel ik)
Ah das wel netjesquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef TBakkert het volgende:
[..]
1-miljoen-coins packs. Dan heb je sowieso één TOTS en misschien nog meer. Maar de kans op winst is dan wel klein ook door tax.
Ik maver wel, heb nog 850 FIFA points en met het zicht op geen HH morgen ga ik ze denk ik gewoon uitgeven fuckit yoloquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:22 schreef Thorb het volgende:
[..]
EA NAAIT ONS.
[..]
Niets bijzonders, misschien 15k maar ik verwacht niets morgen
Pascal en ik zitten hier al vanaf 19.00 te wachten op de ingame statsquote:
Nee daar wachten we al bijna een half uur op.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef Maver24 het volgende:
kan iemand al dat Serie A Tots challengen ?
Ja, ik heb net 42-1 gewonnen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:24 schreef Maver24 het volgende:
kan iemand al dat Serie A Tots challengen ?
hihhi ik was gister ook al ontsnapt en toen vonden ze me pas na twee uur weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:25 schreef Thorb het volgende:
Toch maar weer eens de begeleider van bakkert bellen.
Misschien kun je een keer met Patje mee schoffelen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:26 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hihhi ik was gister ook al ontsnapt en toen vonden ze me pas na twee uur weer.
Thadje kwam er als eerste mee, maar ik was hem toen ook al aant kopenquote:
Doe ik ookquote:
Die CM kun je kopenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Koop wel weer een nieuwe als 'ie dreigt te gaan stijgen.
Daar is bijna geen profit op te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die CM kun je kopen
[ afbeelding ]
In deze weken zullen ze nooit veel waard zijn, gok eerder op 200quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:30 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Fitness zijn doordeweeks normaal toch gewoon 250/300c?
20k, minstensquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Daar is bijna geen profit op te maken.
Ik wil gaan handelen, maar heb totaal geen idee wat winstgevend is op dit moment..quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:31 schreef Thorb het volgende:
[..]
In deze weken zullen ze nooit veel waard zijn, gok eerder op 200
Wel gedaanquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier veel met SIF Klose speelt?
Ja, niet waard t.o.v zijn IF of NIF.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef HugoohAFCA het volgende:
Iemand die hier veel met SIF Klose speelt?
Koop formatiekaarten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil gaan handelen, maar heb totaal geen idee wat winstgevend is op dit moment..
Laag inkopen hoog verkopen is winstgevend.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:32 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
Ik wil gaan handelen, maar heb totaal geen idee wat winstgevend is op dit moment..
Ik speel er best veel potjes mee maar hij is nooit constant. Het ene potje schiet hij ze van alle standen erin maar ik heb ook potjes dat hij echt allemaal dezelfde kansen niet afmaakt.quote:
Jup, hij dribbelde ook wel lekker soms maar soms ook echt niet. Daarbij speel ik te weinig op de voorzet om optimaal van hem gebruik te maken.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:35 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ik speel er best veel potjes mee maar hij is nooit constant. Het ene potje schiet hij ze van alle standen erin maar ik heb ook potjes dat hij echt allemaal dezelfde kansen niet afmaakt.
Had jij dat ook?
ahahahah samedov rm hahahahquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef TBakkert het volgende:
Komen er trouwens ook TOTS-spelers uit de Russian League?
FLIKKERS ZIJN HET FLIKKERS NU KAN HIJ NIET IN MIJN 4-2-2-2quote:
Waarom moet je er bij lopen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:37 schreef DuTank het volgende:
Ik heb echt even lopen fappen op dat Serie A TOTS
Echt heel vaag.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:36 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jup, hij dribbelde ook wel lekker soms maar soms ook echt niet. Daarbij speel ik te weinig op de voorzet om optimaal van hem gebruik te maken.
Ja ik werd gewoon wild en kon niet blijven zitten.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:38 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ja ik werd gewoon wild en kon niet blijven zitten.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
De knappe ex bewoonster van mijn huis appte voor de post. Dus ik blijUiteindelijk mag ik het afgooien bij haar vriendin die tegenover me woont
![]()
Hoe is het afgelopen met die bij je op het werk ofzo.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:42 schreef Toefjes het volgende:
De knappe ex bewoonster van mijn huis appte voor de post. Dus ik blijUiteindelijk mag ik het afgooien bij haar vriendin die tegenover me woont
![]()
Die werkt er niet meer. Hoorde dat op zaterdag de 30e of 31e dat ze per de eerste van de volgende maand weg was.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:45 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Hoe is het afgelopen met die bij je op het werk ofzo.
Die je tegen kwam tijdens je rook pauzes.
El Shaarawy TOTS - Balotelli TOTS - Lamela TOTSquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:44 schreef DuTank het volgende:
Hopelijk wordt Barzagli lekker cheap. Die normale kaart van hem is echt beest, maar nu ook nog met die pees
Hamsik lijkt me ook wel iets. En Lamela. IF Balo heb ik al, dus ja, TOTS versie van hem erbij halen is onzin.
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die werkt er niet meer. Hoorde dat op zaterdag de 30e of 31e dat ze per de eerste van de volgende maand weg was.
Is het niet mogelijk deze kostten de declareren?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Ik heb nu vrijdagavond een vlucht vanaf Brussel voor 125 euro. Maar ik moet nu ook nog de trein naar Brussel nemen vanaf Leiden (35 euro) en vanaf Heraklion naar mijn bestemming (35 euro). En ik mis dus ook 1.5 dag in Griekenland.
Heb DWDD ook even gemaild.![]()
Haha zou geniaal zijn als je echt daar in de uitzending zou gaan zittenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef detennismaster het volgende:
![]()
Ik heb nu vrijdagavond een vlucht vanaf Brussel voor 125 euro. Maar ik moet nu ook nog de trein naar Brussel nemen vanaf Leiden (35 euro) en vanaf Heraklion naar mijn bestemming (35 euro). En ik mis dus ook 1.5 dag in Griekenland.
Heb DWDD ook even gemaild.![]()
Bij zijn ouders misschien.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk deze kostten de declareren?
Dan kunnen jullie allemaal zien hoe sexy ik ben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Haha zou geniaal zijn als je echt daar in de uitzending zou gaan zitten
Zou niet weten hoe. Mijn ouders zijn zo aardig om het voor mij te betalen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:50 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Is het niet mogelijk deze kostten de declareren?
Een sexy potloodquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie allemaal zien hoe sexy ik ben.
ik ben mannebreedquote:
Dat zien we al op je youtube filmpjes toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:52 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Dan kunnen jullie allemaal zien hoe sexy ik ben.
Ohjaquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat zien we al op je youtube filmpjes toch?
Ik wil mijn coins verkopen. Maar ook weer niet, want misschien ga ik wel Barzagli en Hamsik/Balo/Di Natale halen....quote:
Hoeveel coins heb je?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik wil mijn coins verkopen. Maar ook weer niet, want misschien ga ik wel Barzagli en Hamsik/Balo/Di Natale halen....
Ik vond hem tegen mij ook niet ijzersterk overkomen, misschien is de gewone neuer proberen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had een enorme blunder van Adler geupload maar die komt niet bij mijn videos
Iig door die hans worst weer een wedstrijd verloren
770kquote:
Ook. Maar ook normale. Vrijdag mag ik weerquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Krijg je trouwens via die dating sites niet lelijke gedrochten die wat willen afspreken ?
Ja maar die heeft eigenlijk overal mindere statsquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik vond hem tegen mij ook niet ijzersterk overkomen, misschien is de gewone neuer proberen?
overal stats zeggen bij een keeper niet zoveel heb ik al gemerktquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar die heeft eigenlijk overal mindere stats
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157913199
Hier istie, das toch nie normaal
Tja dan is het nog wel de moeite waard om het te verkopen... Houd je +- 70 euro over. Zelf had ik vorig jaar hetzelfde probleem maar had iets meer coins. Heb toen 1,5 miljoen verkocht voor 130-140 euro, toch weer 2 avondjes stappenquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef DuTank het volgende:
[..]
770k
Maar vandaag en morgen weer even loco gaan op de consumables
IF Lloris deed hetzelfde gisteren bij mij..in de finale ook nog eens..in de 119e minuutquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja maar die heeft eigenlijk overal mindere stats
http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/157913199
Hier istie, das toch nie normaal
Nee ik bedoel elke stat is minderquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
overal stats zeggen bij een keeper niet zoveel heb ik al gemerkt![]()
Vind diego alves echt de beste keeper die ik tot nu toe heb gehad
Is wel persoonlijk ook...
Bij mij liep het minder goed afquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
IF Lloris deed hetzelfde gisteren bij mij..in de finale ook nog eens..in de 119e minuut
En in de 120e minuut scoorde ik en daarna won ik de pingels. Heerlijk om Moffen voorin te hebben![]()
Ieder potje dat je hiermee speelt vergroot de kans op ebola met 20%.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:57 schreef Topiek het volgende:
http://wefut.nl/squad/1739
Is zoiets te doen?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ieder potje dat je hiermee speelt vergroot de kans op ebola met 20%.
Ja dat snap ikquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee ik bedoel elke stat is minder
Dan stap jij wel duur. 70 euro per avond. Of ga je naar de tieten bar?quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja dan is het nog wel de moeite waard om het te verkopen... Houd je +- 70 euro over. Zelf had ik vorig jaar hetzelfde probleem maar had iets meer coins. Heb toen 1,5 miljoen verkocht voor 130-140 euro, toch weer 2 avondjes stappen
Serieus 2 avondjes? Ik dacht altijd dat jij zo iemand was die allemaal flessen whiskey koopt in een club.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Tja dan is het nog wel de moeite waard om het te verkopen... Houd je +- 70 euro over. Zelf had ik vorig jaar hetzelfde probleem maar had iets meer coins. Heb toen 1,5 miljoen verkocht voor 130-140 euro, toch weer 2 avondjes stappen
Tobi wan ging toch naar de hoeren? Of was dat Ozz?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dan stap jij wel duur. 70 euro per avond. Of ga je naar de tieten bar?
2x Dante zodat elke CB een afro heeftquote:Op woensdag 29 mei 2013 19:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ieder potje dat je hiermee speelt vergroot de kans op ebola met 20%.
heeft het idee dit eerder meegemaakt te hebben.quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:55 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik had een enorme blunder van Adler geupload maar die komt niet bij mijn videos
Iig door die hans worst weer een wedstrijd verloren
Ik ga ook naar de hoeren, maar dan wel figuurlijk.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Tobi wan ging toch naar de hoeren? Of was dat Ozz?
Nee? Hooguit morgenochtend om 6.20quote:Op woensdag 29 mei 2013 19:56 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Moest jij nu niet in het vliegtuig zitten?
Hoe heb je het nu opgelost?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee? Hooguit morgenochtend om 6.20
max 50 euro wel. 10 biertjes heb ik meer dan genoeg aan. nachtbus terug 5 euro, soms een entree, broodje shoarma na het stappen en wat kleingeld voor garderobe en toiletquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gekeken of je met iemand een stoel in het vliegtuig mocht delen?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:01 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Nee? Hooguit morgenochtend om 6.20
70 euro ben je zo kwijt man. Hoe kleiner de groep hoe goedkoper je uit bent natuurlijk maar als ik 70 euro in mijn portemonnee heb zitten als ik ga stappen dan is het de volgende dag op. Vraag me niet hoe.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk mis met mensen die wat dunner zijn? Valt trouwens ook wel mee. Weeg gewoon 85 kilo met een lengte van 2 meter.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:03 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Waarom heb je niet gekeken of je met iemand een stoel in het vliegtuig mocht delen?
\quote:
Ze Fackquote:
Dat had ik nieteens gezienquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:00 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
2x Dante zodat elke CB een afro heeft
Wou je niet beledigen hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk mis met mensen die wat dunner zijn? Valt trouwens ook wel mee. Weeg gewoon 85 kilo met een lengte van 2 meter.
Wat de neuk. Vidal?quote:
Vind clubben maar saaiquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Hoi Paultje, wassup man? Waarom kom je niet meer clubben? We missen je allemaal
Die verdient die UP welquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:12 schreef Kamikazie het volgende:
Dat kan niet waar zijn
Kan je die man beter spits maken joh.
Nu al? WTFquote:
Na Borja Valero wel de grootste farce in dit TOTS jaquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Na Borja Valero wel de grootste farce in dit TOTS ja
Lichtsteinerquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:16 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Zes niet-penalty's gescoord, geniaal.
Eindelijk een goede RMquote:
Is de Card weight zo hoog?quote:
zo heel veel packs zijn er volgens mij niet eens open getrokken.quote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 18:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Net gegeten, even familie bellen zo, appen met vrouwen, kopje koffie zetten en opdrinken. Misschien met een koekje erbij. Tafel leegruimen, anders oogt het wat rommelig hier
Dit gaat helemaal nergens meer over in vergelijking van de prijzen van de IF spelers gedurende deze Fifa editiequote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur zou dit team zijn?
Ook niet tijdens schoolfeestjes?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Zhano het volgende:
ETA: 20:45. Nog nooit tot zo laat op school geweest. Hopelijk is er nog een snackbar ofzo open.
Neymar en de rest kost geen fuck. 80k ofzoquote:
Wefut heeft ze allemaal al.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
Futhead heeft de meeste ig stats alcavani
Snacksbars zijn wel langer open hoor dan 9 uur hoorquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Zhano het volgende:
ETA: 20:45. Nog nooit tot zo laat op school geweest. Hopelijk is er nog een snackbar ofzo open.
het zal iig belachelijk kut spelenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:18 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe duur zou dit team zijn?
Dankjequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Neymar en de rest kost geen fuck. 80k ofzo
Hoezo?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
het zal iig belachelijk kut spelen
Wat betekent ETA?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef Zhano het volgende:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
quote:
Prima gewicht. Ik ben zelf 1.92 en weeg rond de 77kg. Niet mis mee.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:07 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou eigenlijk mis met mensen die wat dunner zijn? Valt trouwens ook wel mee. Weeg gewoon 85 kilo met een lengte van 2 meter.
wefut heeft al al een kwartier allemaalquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:23 schreef rolls-reus het volgende:
Ik woon in Heerenveen he. Zou me niks verbazen als die kkgieren om 8 uur if half 9 sluiten.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Snacksbars zijn wel langer open hoor dan 9 uur hoor
Wow das wel licht ouwequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima gewicht. Ik ben zelf 1.92 en weeg rond de 77kg. Niet mis mee.
Heeft deze baas even gefixt. Thorbie dus...quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Thorb het volgende:
[..]
wefut heeft al al een kwartier allemaal
ook het hele totw verdomme
De 7 inch wel, die is chill. Geen klachtenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nu zit ik even op de saturn site te kijken. Heeft iemand ervaring met dit ding?
[ afbeelding ]
Weet ik. Ben niet echt gespierd ofzo, maar ook niet absurd mager.quote:
je had toch al een ipad?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]Nu zit ik even op de saturn site te kijken. Heeft iemand ervaring met dit ding?
[ afbeelding ]
O das wel chillquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weet ik. Ben niet echt gespierd ofzo, maar ook niet absurd mager.Eet wel echt gigantisch veel.
Komt er gewoon niet bij.
Over uurtje ben ik er.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:28 schreef Thorb het volgende:
[..]
Gaan we zo clubben mijn werk is bijna klaar.
Ik heb vandaag de 7inch binnen gekregen. Die 10 voor 200 is ook een prima dealquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:22 schreef Toefjes het volgende:
[ afbeelding ]
Ectomorf noemen ze dat toch?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Weet ik. Ben niet echt gespierd ofzo, maar ook niet absurd mager.Eet wel echt gigantisch veel.
Komt er gewoon niet bij.
Okee, dank jequote:Op woensdag 29 mei 2013 20:27 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De 7 inch wel, die is chill. Geen klachten
Ja, maar ik vind dat mijn moeder een tablet moet hebben. Anders gaat ze achter de feiten aanlopen. Dus geef ik haar mijn ipadquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
Komt dus uit een officiele brief van Rutte.Godverdomme²
![]()
[ afbeelding ]
Doumbia..dan ben je nog een heel klein beetje origineel.quote:
Lievvvvquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat mijn moeder een tablet moet hebben. Anders gaat ze achter de feiten aanlopen. Dus geef ik haar mijn ipad
Dat schrijft hij niet zelf lijkt me maar toch wel een faalquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Alsof ie die zelf schrijftquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Lindgren. het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Even browsergeschiedenis wissen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, maar ik vind dat mijn moeder een tablet moet hebben. Anders gaat ze achter de feiten aanlopen. Dus geef ik haar mijn ipad
Wat de fuck. Jij weegt bijna net zoveel als ik weeg. Ben zelf 1,72 en weeg 75kg. Ben overigens niet dik, terwijl je dat wel verwacht als je dat verschil ziet.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Prima gewicht. Ik ben zelf 1.92 en weeg rond de 77kg. Niet mis mee.
Volgens Trapz is er geen betere voor 200 te koop en die schijnt er verstand van te hebbenquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:29 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die SIF speelt ook wel kut met peren moet ik zeggenquote:
Ik heb hem besteld voor mijn omaquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Volgens Trapz is er geen betere voor 200 te koop en die schijnt er verstand van te hebben
Vind ik niet, ik vind em echt heel goedquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die SIF speelt ook wel kut met peren moet ik zeggen
Wat is het voordeel van een iPad eigenlijk ?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, al is de ipad vrij blanco nog hoor
Je hoeft geen fruit meer te kopen.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een iPad eigenlijk ?
Gebruikers gemak.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:36 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een iPad eigenlijk ?
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Revontulet het volgende:
Best triest om van iemand van 42 een berichtje te krijgen:
Fucking noob play like a man gay ass fucking faggot.
Tegen die tijd hoop ik toch al wat volwassener te zijnquote:
En wat heb je verkeerd gedaan?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:44 schreef Revontulet het volgende:
Best triest om van iemand van 42 een berichtje te krijgen:
Fucking noob play like a man gay ass fucking faggot.
Hoe weet je dat die man 42 was trouwens? Al hoef je er niet gek van op te kijken als je wel eens die reality series ziet die in Engeland gemaakt zijn. Daar is de onderkant van de samenleving echt heel erg sneu.quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:45 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Tegen die tijd hoop ik toch al wat volwassener te zijn
Ik verloor 1-2. Hij heeft heel de wedstrijd alleen maar lb y gedaan op ronaldo en is er 2 keer lucky doorgekomenquote:
haha pascal op cdmquote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef pascal08 het volgende:
Speelde net de TOTS challenge op Ultimate tegen de computer. Dit was de opstelling van de computer aan het eind van de wedstrijd.
[ afbeelding ]
Wat bedoelt hij dan met 'play like a man'?quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:48 schreef Revontulet het volgende:
[..]
Ik verloor 1-2. Hij heeft heel de wedstrijd alleen maar lb y gedaan op ronaldo en is er 2 keer lucky doorgekomen
Ziet er tof uit, maar denk dat het kut speeltquote:
quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:49 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wat bedoelt hij dan met 'play like a man'?
Ik kan nu natuurlijk geen tegenstander voor de bronze finale vinden want mensen zijn packs aan het openen.
Zijn naam was ****1971. Ik stuurde hem terug "playing on daddys account again?". Kreeg ik als reactie " you got owned by a old man".quote:Op woensdag 29 mei 2013 20:47 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe weet je dat die man 42 was trouwens? Al hoef je er niet gek van op te kijken als je wel eens die reality series ziet die in Engeland gemaakt zijn. Daar is de onderkant van de samenleving echt heel erg sneu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |